Followers

Saturday 9 May 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 8 במאי 2015





מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 8 במאי 2015

אנו מרוצים שאנשים מתחילים לקבל שהשינויים באמת מתחילים להתרחש. כמובן שנדרשת סבלנות כיוון שהאירוע הראשון לא יתרחש עד לזמן הנכון, ורק לאחר שהוא התבסס בחוזקה ואלה המעורבים מוכנים לחלוטין. לקח זמן כדי להגיע לנקודה זו כשהסדרים דורשים את שיתוף הפעולה של מדינות רבות. הכול מתקדם יפה וכאשר אנו מספרים לכם שהשינוי יגיע בקרוב, זו עדות עד כמה  רחוק התפתחה התוכנית.  באופן טבעי הניקוי עדיין יתרחש אבל ברגע שהנושאים העיקריים הובהרו, הוא יעבור במהירות לתוך הרקע. שינויים אחרים אשר יבואו בעקבותיו גם מתפתחים וברגע שהכול מתחיל, יהיו סדרות של שינויים שאותם אתם תקדמו בברכה. ברגע שאתם לומדים באופן מלא מה מאוחסן עבורכם, אנו מרגישים שאתם תסכימו שההמתנה היתה משתלמת היטב. היו סמוכים ובטוחים ששום דבר יכול למנוע את העתיד מלהתגשם כפי שספרו לכם.


סימן בטוח אחד של השינויים הוא הדרך בה אתם עדיין חווים את ההאצה של הזמן. כאשר אתם מסתכלים מסביבכם, זה גלוי לעין שאמא טבע נמצאת גם בתנועה. אולי השינויים הבולטים ביותר הם המסת כיפות הקרח כשהטמפרטורה של הים מתחממת, ושינויים הדרגתיים בעונות השנה אשר אינן כה יפה מוגדרות כפי שהיו. כול השינויים האלה מובילים אתכם לתקופה חדשה ונהדרת אשר תבסס באמת את העידן החדש.  חלק מכם לא יכולים לדמיין איך להביא אותם בזמן קצר, אבל זכרו שיש לנו את היתרון של טכנולוגיות שאתם אפילו עדיין לא מודעים להן. כל השינויים יתגשמו במהירות, וישימו במקום את אבני הבניין אשר יבססו את כל מה שנחוץ כדי להגשים את הבטחותינו.

בינתיים, נוכחותכם על אמא אדמה תעזור להביא מידה מסוימת של שלום, כשהאור שלכם הוא עוצמתי יותר ממה שאתם מדמיינים. אכן, רבים מכם אשר התעוררו משרתים את חוזה חייכם להביאו  לידי מימוש. אתם החלוצים של העידן החדש ומתעוררים למטלותיכם כדי לבסס את אורן על פני אמא אדמה. אנו גאים להיות חלק מכך, ותמיד עוקבים אחר התקדמותכם כדי להבטיח שאתם יכולים לפעול ללא הפרעה. אתם התכוננתם לזמן זה במשך מחזורי חיים רבים, ואנו  בטוחים לחלוטין ביכולותיכם ובמסירותכם למטלותיכם. בשעה זו, קיימות מספר ממשלות אשר צריכות להשתנות. ברור שהעידן החדש לא יכול באמת להתחיל עד שהאנשים הנכונים המייצגים אתכם נמצאים במקום. התוכנית לגרום לשינויים אלה כבר נמצאת במקום, וכמו רבים אחרים ממתינה להזדמנות הנכונה להתחיל. לכן, למרות שאתם אינכם עדיין בשליטה על כל הפרטים, אנו מוכנים להיכנס לפעולה כאשר ניתנת הרשות להתקדם.

עלינו להודיעכם שלאנשי האופל היתה במשך זמן מה חללית אשר ניתן לטעות בה בקלות שהיא מהחלל החיצון, לכן חייבים להקפיד לא להטיל במהירות אשמה עלינו אם הם מנסים להפעיל מניפולציה של התקפת שווא עליכם. זה אחד מהמפלטים האחרונים שלהם לנסות ולגרום לאי סדר ולדחות את הבלתי נמנע.  היו סמוכים ובטוחים שאנו מפקחים מקרוב על מצב מעין זה וממשיכים להגביל את פעילותיהם במידת האפשר. אחרית הימים תיחגג כניצחון של האור ושוב אנו מדגישים ששום דבר ישנה את התוצאה. כפי שהייתם עשויים לומר, לאנשי האופל היו חיים טובים ואף פעם לא היו מאפשרים להם לעשות משהו שיכול היה להרוס את אמאאדמה.  הם הרחיקו לכת מספיק ועכשיו הם מוגבלים באשר לכמה קדימה יכולים הם ללכת. זמנם יגיע כאשר הם יגורשו מאמא אדמה כדי להמשיך את פעולותיהם במקום אחר. מלכתחילה היתה תוכנית שעקבה אחר האבולוציה של האדם ועכשיו היא הגיעה בתקופה מסוימת זו לשלבה הסופי.

עולמכם הנוכחי נוצר על ידי בני האדם ועכשיו יש לכם בחירה חופשית בעשותכם זאת. כיוון שיש לכם  רצונות או מחשבה על יצירת דברים עבור האבולוציה שלכם, ניתנה לכם השראה על ידי אלה אשר היו בדרך זו לפניכם. לכן, בסופו של דבר זו היתה החלטתכם  לעשות את הבחירה הסופית. יש לכם עדות מסוימת על הציוויליזציות בעבר, ויודעים שהיו לכם גלגולי נשמות רבים בתקופות זמן שונות. כל מחזור חיים אפשר לכם להעמיד את רעיונותיכם במבחן הזמן, ועד כה תקופות מעין אלה הסתיימו בקריסתן של הציוויליזציות שלכם. אולם בזמן זה, אתם עליתם מעל הרטטים הנמוכים יותר והרווחתם את מקומכם ברטטים הגבוהים יותר.

אנו יכולים להבטיח לכם שכל הזדמנות מוצגת לבני אדם כדי לאפשר את ההתקדמות, אבל לעיתים קרובות זה הפך למושחת ונכשל להשיג את הפוטנציאל שלו. במחזור החיים הנוכחי שלכם, התקדמותכם החומרית עוכבה, אבל התקדמותכם הרוחנית קפצה קדימה.  יהללו את אלה מכם אשר הצליחו, כיוון שאין זו רק התוצאה של חייכם הנוכחיים, אלא טיפוס מתמשך למימוש רוחני דרך מחזורי חיים רבים. כוחכם נח באמונתכם החזקה באמת שמצאתם בתוך עצמכם, למרות כל הסחות הדעת הרבות אשר יכלו להוביל אתכם שלא בדרך הנכונה.  יקרים אלה הם הסיבה מדוע אתם עומדים זקופים עם זאת צנועים באמת שלכם, וקרן של אור זורחת באמצע החשיכה אשר קיימת על אמא אדמה. נוכחותכם הבטיחה שמעגל החיים הסתיים בהילוך גבוה וכל אלה באור ייהנו מכך.

המשיכו להסתכל קדימה ואפשרו לעבר להישאר במקום בו הוא נמצא, כיוון שעם הזמן לא תהיה לו יותר השפעה על צרכיכם הרוחניים שכבר שירתו אתכם היטב. החוויה בנתה את כוחכם ואת יכולתכם להתגבר על מכשולים כלשהם שאתם עשויים לפגוש. אתם הרבה יותר גדולים ממה שאתם מדמיינים ועם זאת לממש את הפוטנציאל המלא שלכם. זה יגיע הרבה יותר בקרוב מאשר אתם  אולי מדמיינים, ובזה אתם תיהנו בקרוב  מחוויותיכם ברטטים החיוביים.

אני SaLuSa מסיריוס, ואנו נהיה כתמיד קרובים כדי לעזור לכם בדרככם, אבל יגיע זמן בו אתם תהיו ישות גלקטית כפי שאנו כבר.  זהו גורלכם, ואתם תחזרו כאחד  אשר הינו הרבה יותר גדול מאשר כאשר עזבתם. מי ייתן ונסיעותיכם תהיינה מספקות ומהנות כשאתם מתעוררים באופן מלא אל האור.

תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment