Followers

Wednesday 3 June 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 במאי 2015




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 במאי 2015

הזמן ממשיך לעבור מהר מאוד וימשיך לעשות זאת, מה שמהווה עבור רבים מכם הקלה כשאתם חווים אתגרים רבים. זה צפוי כשאתם עומדים בפני ניקוי שארית הקארמה שנצברה במשך תקופה ארוכה של זמן. תגיע נקודה בה אתם למעשה סיימתם זאת, וזה ייחשב כאילו ניקיתם  והדף יהיה נקי.  מיקודכם על כל מה שהוא חיובי יבטיח שאתם תישארו בנתיב האור, ואחרית הימים תהיה הזדמנות בה אתם נעשים מודעים לשלמות בתוככם. זה יגיע עם הרגשה של שלום וידיעה שהכול טוב. אתם תמצאו שקל יותר לחיות ב"עכשיו" והחיים יהיו הרבה יותר מהנים כשאתם מתמקדים באור. הרטטים הישנים יחזיקו מעט או לא יהוו יותר אטרקציה, ואתם תדעו מעבר לכל ספק שאתם מתעלים.

אלה כאילו שני עולמות משולבים, אבל הם במציאות נפרדים כאשר הרטטים הגבוהים יותר מרוממים אתכם למעלה. בהתאם לבחירתכם אתם עוזבים את הרטטים הישנים מאחור, כיוון שלמדתם את השיעורים שהם היו צריכים לתת לכם. עבור אלה אשר בוחרים להישאר, חייהם ימשיכו הרבה מאוד כפי שהיו קודם לכן, אפילו אם הם צריכים לשנות את מיקומם לכדור ארץ חדש. היו בטוחים שהתוכנית עבור האנשים היא מושלמת וכל נשמה תגלה בעצמם בדיוק  את המקום שהם מתכוונים להיות. אם המשמעות היא פרידה מחברים, אל תתיאשו כיוון שזה נוצר מקשר של אהבה, אתם תמיד תוכלו לחדש אותו.  זכרו שבשלב מסוים בעתיד, הכול יהיה ב"עכשיו", ולאחר מכן אתם תוכלו לנוע כהרף עין באמצעות כוחה של המחשבה.

לעת עתה, אתם יכולים להתחיל לדמיין מה אוחז העתיד, והשמחה והאושר שהוא מביא. כמה נשמות ידאגו לגבי המשך מערכות יחסים ישנות, אבל זכרו שהקשר יכול להיעשות תמיד באמצעות שליחת המחשבה, ואם נשמה זו היא חופשית אתם תחוברו. בהשוואה לחופש שיהיה לכם, החוויה בכדור הארץ תיראה כאילו הייתם ב"כלא" פשוט בשל המגבלות שהיו דרושות כדי להבטיח שחייכם לא יופרעו. אתם יצרתם את מציאותכם וזה היה נחוץ לכם כדי לחוות את מה שיצרתם. זו הדרך היחידה ללמוד איך להתמודד בעוצמה מעין זו, וזה ישרת אתכם היטב כאשר יהיה לכם חופש מוחלט לנוע בתוך המימדים הגבוהים יותר של הגלקסיה.

אנו מאמינים שרבים מכם התעוררו לפוטנציאל האמיתי שלכם, ויודעים שאתם התעוררתם והרחבתם את תודעתכם. זה ימשיך עד שאתם מוכנים לקחת את הצעדים הסופיים כדי להיהפך לישות גלקטית. זה לא יהיה חדש לכם כשאתם חוזרים לרמה  שהישגתם קודם לכן. אתם הפלתם את הרטטים שלכם כדי לחוות ברטטים הנמוכים יותר, ועכשיו רבים מכם מוכנים לתבוע חזרה את התדרים הגבוהים יותר. אתם הרבה יותר גדולים ממה שאתם יכולים אולי לדמיין, אבל כשהזמן חולף, אתם תזכרו את חוויותיכם הקודמות. אחרי שביליתם חיים רבים על כדור הארץ עם תודעה מוגבלת, אתם בסופו של דבר תיהפכו בשנית לאחד עם העצמי הגבוה יותר שלכם ותהפכו לשלם. הזמנים לפנינו מרגשים ואתם תבחרו את החוויה הבאה שלכם, כשהאבולוציה מתרחשת כול הזמן. החשוב הוא לחזור לאלוהות אבל  יש דרך ארוכה לפניכם כעת.

כמו תמיד, אנו מפקחים על כל הפעילות על כדור הארץ ומסביבו, עם מבט לעצור חילוקי דיעות מלחמתיים כדי למנוע מלחמת עולם נוספת. אנו גם נזהרים מפולשים לא רצויים שאנו מונעים מהם להתקרב, כשכדור הארץ הוא מה שאתם מכנים "מחוץ לתחום". אנו  לפעמים מאפשרים קשר, אבל רק כדי להגדיל את מודעותכם  לצורות אחרות של חיים אשר קיימים ביקום שלכם. יש לכם פשוט כה הרבה ללמוד וזה יהיה מאוד מקובל ויעזור להבנתכם על החיים האוניברסליים אשר משפיעים  על כול מה שמסביבכם.  עד לאחרונה הוחזקתם כה מבודדים כך שאתם באמת האמנתם שאתם הייתם במרכז היקום. עכשיו אתם מבינים שציוויליזציות רבות שהן מתקדמות מאוד קיימות אתכם, וכשאתם מוכנים, הם יוצגו לכם.

בינתיים, העסיקו את עצמכם עם מה שאתם מכנים "עסק לא גמור" וכשזה מיושם למערכות יחסים, נסו לגרום להבנה משותפת כדי להתגבר על כל הבעיות שנותרו.  לשמור טינה או עוינות מוחלטת אינו מקובל לאחד אשר רוצה להתקדם עם האבולוציה שלהם. כפי שנאמר לכם כה לעיתים קרובות, "אהבה" היא האנרגיה העוצמתית ביותר והיא בסופו של דבר תתגבר על הבעיות הקשות ביותר שאתם עשויים לפגוש. אם קראתם את מסרי המאסטרים, שימו לב שהם מ"אהבה ומשלום" ולדוגמה השיעורים שלישו מדגישים את הצורך "להפנות את הלחי השניה", וזה לא קל עבורכם כאשר אתם עומדים בפני עוינות ואיומים. אולם, התכוונו תמיד לתגובה הגבוהה ביותר שאתם יכולים ובהיותכם דוגמה אתם תעזרו לאחרים.

השינויים בכדור הארץ שהוזהרתם עליהם, מתרחשים, ובסופו של דבר יהיה אובדן חיים. אולם, היו בטוחים שהכול הוא בהתאם לתוכנית החיים של כל נשמה, ובאופן כללי אתם נמצאים במקום שאתם אמורים להיות כדי לזכות בחוויה. אם אתם יכולים לקחת זאת בפסיעתכם, אתם תעברו דרך תקופות מעין אלה יחסית בקלות. לכן, הרבה מושפע מהשינויים אבל לא פחות מכול ממלכות הטבע. החיות במיוחד יעברו לשטחים אשר מתאימים לצרכיהם, וחשוב שישמרו על ההמשכיות שלהן. כמה זנים ימותו בסופו של דבר ואם אתם מסתכלים על ההיסטוריה שלהם, שינויים מעין אלה אינם יוצאי דופן. לא ניתן למנוע את השינויים וברגע שהדברים יירגעו, אתם תראו שהעולם הופך למתון יותר. הכול הוא חלק מכם ומאבולוציה של אמא כדור הארץ.


אני SaLuSa מסיריוס, ומרוצה תמיד להסביר לכם על אופי השינויים להם אתם יכולים לצפות. הסתכלו  בתוצאה החיובית של מה שמתרחש, ודעו שהניקוי הוא מרחיק לכת כשהוא ממשיך לשקם את כדור הארץ למצבו הקדמוני. המשיכו עם מטלותיכם באהבה ובשמחה ותנו אותה ללא הגבלה כדי לעזור לאחרים החולקים את מסעכם.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Webpage: Tree of the Golden Light
Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment