Followers

Friday 3 July 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 3 ביולי 2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 3 ביולי 2015

אירועים המתרחשים בכל מקום על כדור הארץ יגרמו לשינויים ההכרחיים שידחפו אתכם לתוך יציבות ולסופן של הסכסוכים. זה יקח זמן אבל אנו נוכחים כדי לכוון אתכם בכיוון הנכון. "הניקוי" של כל מה שאין לו מקום בעתידכם עשוי להיראות מטלה מפחידה, אבל עם עזרתנו וסיועם של עובדי האור בכל רחבי העולם, זה יתרחש די מהר. כדי לתת ביטוי לעידן החדש ובאותו הזמן לנקות את כל מה שלא נדרש יותר, זה נותן רושם של צורה כלשהיא של סדר אבל זה נשלט ומתוכנן היטב. כל אחד מכם יכול להפחית את ההשפעה על אלה אשר רק מבינים מה שהם רואים לנגד עיניהם, בהישארכם רגועים ובאפשרכם לאחרים לדעת שכל מה שמתרחש הוא לטוב המוחלט של הכול. כשהישן מת, היו בטוחים וסמוכים שכל מה שיש להציג כבר הוכן. אולם, אל תצפו ליותר מדי מוקדם מדי אלא היו מודעים לשינויים המהווים סימן ברור שהעידן החדש החל.

אתם תהיו עדים להסרה הדרגתית של אלה אשר נמצאים בעמדות של אחריות אבל השתמשו לרעה בכוחותיהם. הם פשוט לא יכולים להישאר כיוון שהם אינם יכולים להגיב לאנרגיות החדשות הנכנסות. הדרכים הישנות חיבות להשתנות, ואנו יודעים כי הרוב המכריע של האנשים מבינים שהן נוסו ונבדקו בהצלחה. עכשיו אתם עומדים להצטרף לרטטים הגבוהים יותר ותיהיה לכם תועלת מההתקדמויות הרבות שעוכבו על ידי האילומינאטי במשך שנים רבות מאוד. רבים מהם ממשיכים טבעיים למה שאתם כבר מכירים, והבנתם שהינו מיושן. למרות שהם נשמרו מכם, עבדו עליהם במשך שנים רבות והם מוכנים להיכנס לשימוש מיידי. המשמעות היא שתהיה רציפות של שינויים אשר ירוממו במהירות את דרך חייכם.

במהלך השנים, טפלו בעניינים דרך גלגולם של אלה אשר יש להם את הידע והיכולת להניע את האנושות קדימה.  זה מיושם להמצאות רבות ולשינויים אשר יעזרו לקדם אתכם ביחסית זמן קצר. אולם, בין השינויים המאוד ראשוניים יהיו אלה אשר יחלקו את העושר של כדור הארץ בצורה הוגנת ועבור כל האנשים. שינויים מעין אלה קשורים להערכה מחדש של מטבעות, כך שבסופו של דבר יהיה מה שאתם מכנים "רמת שדה המשחק" ( המתרגמת - הכוונה למצב שהוא הוגן לכול). לא יהיו יותר אלה "שיש להם" ואלה "שאין להם" כיוון שנדיבות הלב של אנשי כדור הארץ תחולק באופן שווה בין כולם. אכן, זה יהיה אחד מהשינויים הראשוניים הגדולים שיתרחשו. אולם, אנו מזהירים שלא תקחו את הערותינו במשמעות שהם ממשמשים ובאים, ואתם צריכים להבין ששינויים מעין אלה יקחו זמן להפיצם ביניכם. כפי שרמזנו קודם לכן, האומות העניות ביותר תהיינה הראשונות ליהנות מהשינויים.

שינוי מקודם בברכה אשר ללא ספק ישביע רצון אנשים רבים יהיה הצגתה ההדרגתית של מערכת תחבורה חופשית, הפועלת תוך שימוש באנרגיה אשר כולה מסביבכם. בסופו של דבר הדלקים המזהמים בהם אתם משתמשים עכשיו יוחלפו על ידי אנרגיה שאינה מזהמת. שינויים מעין אלה יוצגו בזמן אבל אל תצפו להם יותר מדי בקרוב. כפי שאתם יכולים לדמיין, כמה שינויים ישפיעו על אנשים ברחבי העולם ויש צורך בהכנה רבה כדי להימנע מגרימת הרס. אולם, אתם צריכים לדעת שכל תחומי החיים על כדור הארץ יטופלו כדי להבטיח שאתם תנועו קדימה מהשיטות המיושנות של היום הנוכחי.

לכן, יקרים, הרבה ממתין לרגע הנכון כדי להציגו, והמפתח להרבה מכך הוא הסרתה של השפעת אנשי האופל. או אולי היינו צריכים לומר הסרתם המוחלטת כך שהם לא יכולים להפריע לתוכניות עבור עתידכם. אתם צריכים להבין עכשיו כי במשך עידנים של זמן חייכם כוונו על ידי האילומינאטי כדי לתת להם בסופו של דבר כוח מוחלט עליכם ועל עולמכם. הם לא השיגו אף פעם את מטרתם, ועכשיו כשאין הם יכולים להשתמש בכוחם, הם אף פעם לא יוכלו.  אתם עשויים לשאול מדוע  אפשרו להם הזדמנות כזו לשליטה מוחלטת עליכם, והתשובה היא שזה נועד עבור חוויותיכם והתפתחותכם. אתם פשוטו כמשמעו אולצתם להתעמת במצב שלא אפשרו לו לצאת משליטה, אבל אפשר לכם לבחון את החלטתכם הנחושה לעמוד בפני אנשי האופל. היו סמוכים ובטוחים שכולכם התנדבתם לחוות את האתגרים המעורבים, ועכשיו אתם מתקרבים לסוף של מבחניכם ואתם הרבה יותר גדולים עבורם.

אתם בוודאי מוצאים את חוויותיכם בעלות ערך, בעיקר אם אתם בוחרים להשתמש בהן לצורך התקדמותן של כול הנשמות. זכרו שכאשר אתם הופכים בשנית לישות גלקטית, אתם כמעט בוודאי תרצו לאפשר לאחרים ליהנות מחוויותיכם. לא כל נשמה צריכה לעבור דרך כל החוויות באופן אישי, אבל יכולה לקחת את התעלות מאחד שעבר. זכרו שאתם "כולם אחד" וכאשר אתם מחפשים לעזור אחד לשני במקום להרוויח רווחים אישיים כפי שאתם עושים על פני כדור הארץ, אין צורך בתחרות אבל במקום זה שיתוף פעולה. באופן טבעי, רגשותיכם הם מסוג של רצון לעזור לכל הנשמות להתפתח, וזו הסיבה מדוע אנו כאן כדי לראות אתכם  מבעד לשלבים הסופיים של המחזור הישן.

כשאתם מתחילים להבין את האמת של הווייתכם, אתם תגלו הרבה יותר שביעות רצון בעזרה למין האנושי באופן חיובי. העלאת הרטטים שלכם היא גם מטרה אישית כמו גם תנועה קולקטיבית לרומם אתכם כולם. אבל הזמן עכשיו קצר עבור נשמות בודדות להצטרף לעידן החדש, כיוון שאם לא העליתם את עצמכם לרמה ההכרחית, אינכם יכולים להמשיך עד שאתם עושים זאת. מצד שני, לא מעורבת דחיפות כיוון שאתם יכולים במידה שנדרש פשוט להתחיל מחזור נוסף של הזדמנות. אם אתם מרגישים שאתם קרובים להשגת התעלות, כדאי בבירור למקד את מאמציכם על הצלחה. כתמיד עזרה רבה ניתנת לכם אבל אלו אתם אשר צריכים לעשות את המאמצים ההכרחיים כדי להשיג זאת.

אתם חייבים לציין שהזמן ממשיך להאיץ, וזה סימן בטוח שאתם מתעלים. כשאתם מעלים את הרטטים שלכם, כך אתם עוזבים את הרטטים הישנים מאחור כיוון שאין להם מקום במימדים הגבוהים יותר. זה נעשה על ידי בחירה כיוון שהם לא ישרתו את מטרתם לעזור לכם להתפתח. כמה נשמות אינן עדיין מוכנות לקחת צעדים מעין אלה והם ימשיכו לחוות כמקודם. אולם אתם יכולים להיות בטוחים שהם בסופו של דבר ילמדו את השיעורים שלהם ויהיו מוכנים לעלות. היופי של ההתפתחות הוא שאף אחד לא כופה אתכם להתקדם מאשר במהירות האישית שלכם, וזהו תהליך של התקדמות טבעית.

אני SaLuSa  מסיריוס, וכתמיד בקשר עם אמא כדור הארץ ועם הציוויליזציה האנושית. זכרו תמיד שאתם מתעלים ביחד. לכן, אתם תמשיכו להיות מעורבים עם אמא כדור הארץ כשההתעלות מתרחשת.  יש לכם עדיין די דרך ללכת כדי להשיג זאת ושום דבר לא יהיה רשאי לעצור את התקדמותכם. אנו שולחים לכם כתמיד את אהבתנו ואת ברכותינו.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment