Followers

Saturday 15 August 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 7 באוגוסט 2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 7 באוגוסט 2015

יקרים, העניינים על כדור הארץ מתחילים לקבל צורה בכזו דרך כך שבקרוב אתם תתחילו לראות את הכיוון בו האנושות הולכת. מתוך בלבול וחוסר וודאות, יגיעו סימנים חיוביים אשר יאשרו שהשינויים מקבלים צורה לטוב ביותר שלכם. אתם תבינו שמתרחש "ניקוי" והרבה ממה שאתם יכולים כבר לראות מהשלטון הישן, משתנה או הוסר. נשמות רבות שהתעוררו לאמת עוזרות ודורשות חופש מכבלי אנשי האופל. חייכם צומצמו לאלה של עבדים כשזכות אבותיכם התנערה מכם. חוננתם בחופש על ידי אלוהים וזה ישוקם מחדש כך שהעידן החדש יכול לספק את ההבטחות שנעשו לכם. באותו זמן, ישנם סימנים ברורים שכה רבים מכם אוחזים באמת של קיומכם והזמן הנהדר נמצא לפנינו. זה יקח זמן להיחשף במלואו ואנו נותנים לכם סימנים מוצקים על הכיוון שאתם הולכים כך שתהיה לכם מטרה חיובית במוח. מאחורי הקלעים יהיו קבוצות רבות התומכות במאמציכם, ועוזרות לכם להשיג הצלחה.

יש כה הרבה שמתרחש כך שאנו יכולים לראות כמה מבלבל זה יכול להיות, אבל בהתמקדות על ההיבטים החיוביים של עתידכם, אתם צריכים להיות לא יותר מדי מוטרדים.  המשקל העצום של מה שצריך להיעשות יכול להיות מכריע, אבל אנו כבר מתכננים לזמן זה במשך שנים רבות ועניינים יואצו קדימה ברגע שהם יכולים להתחיל. ניקוי "הפסולת" פירושו תקופות של אי נוחות לכם, אבל אנו מקווים שעד אז אתם תתעוררו לצורך בפעולה מעין זו. כפי שהעניינים עומדים בזמן זה, זה כבר גלוי שהמין האנושי צריך להמשיך, ולהתכונן לשינויים המגיעים שהם לתועלתכם הסופית. אנו רואים זאת כזמן מרגש כיוון שאנו יכולים כבר לראות את התוצאה, ואתם גם תעשו כך ברגע שהמצב נהפך לברור. אנו מבקשים להמשיך ליידע אתכם באשר למה שמתרחש אבל אנו עדיין צריכים להיות זהירים עד שאנשי האופל נמצאים באמת במקום בו אין הם יכולים יותר להפריע לאבולוציה שלכם.

אנו מפקחים על כול מה שמתרחש על ומחוץ לכדור הארץ שלכם, וממשיכים להבטיח שהתקדמותכם לא מופרעת בכך שאנו מפקחים על כל המבקרים הרוצים או להתבונן עליכם או ליצור קשר. בדיוק מה המשמעות של זה ביחס לקארמה הנובעת מפעולותיכם הקודמות, ו"דומה מושך דומה" אשר צריך לאפשר.  אין אנו יכולים לעשוק את החוק האוניברסאלי או להימלט מהשלכותיו. כן, אנו יכולים לייעץ אבל ההחלטה הסופית היא שלכם.  במשך תקופות ארוכות של זמן ניתן לכם רצון חופשי על ידי הבורא, וגורם זה הפך את הגזע שלכם לענין מיוחד לאחרים. הזכרנו בעבר שהחוויה שהשגתם תועיל מאוד לכם בעבודתכם בעתיד, והיכן שאתם יכולים לשתף זאת  זה יחסוך מנשמות מעין אלה  את הצורך לעבור דרך זו בעצמם. אתם תגלו ש"שיתוף" הוא מאפין של הגזעים המתקדמים והולך יד ביד עם סיוע הניתן בנתיבכם האבולוציוני.

נכון לעכשיו, הרבה ממה שידענו אתכם הוא הרבה מעל הבנתן של הנשמות, אבל אתם צריכים לשאת את זרעי הידע מוכנים למועד בו אתם חווים התרחבות אבולוציונית. רבים מכם כבר מתחילים לתפוס את האמת וזה פתח את עיניכם לפוטנציאל האמיתי שלכם. עד כה, אתם רוסנתם בכוונה אבל עכשיו  משתחרר כה הרבה מידע, שזה לא יכול יותר לעצור את ההתקדמות. אתם הרבה יותר גדולים ממה שאתם יכולים לדמיין אבל זה ישתנה בעתיד הקרוב כשתודעתכם מתרחבת. אנשי האופל קיוו לעצור אתכם עד שהם יוכלו לשעבד אתכם לחלוטין, אבל עכשיו זה מדי מאוחר ואין סיכוי להחלמתם. הם עשויים להשאר כקוץ לצדכם אבל השפעתם פוחתת ונועדה להיעלם.

התקפות דגל כוזב עדיין מתרחשות על כדור הארץ אבל לא יאופשר להם להפריע בהתקדמותכם והם בטבען יותר קרמתיות. האיום הגדול ביותר שלכם כעת הוא הלחץ שמופעל על המטבעות שלכם ומהומה תמיד קרובה להתרחש. אנו יכולים לנסות לעזור בקבלת ההחלטה אבל בסופו של דבר  זו שלכם נחשבת. ללא ספק, שינויים הם בלתי נמנעים כיוון שזה ברור שהמערכת המוניטארית הישנה שלכם לא מאוזנת ורק  אלה שבראש עולם הבנקאות באמת מפיקים תועלת ממנה. מערכת הוגנת של חלוקה תוצג והבנקים יתארגנו מחדש לגודל שניתן יותר לניהול אשר ניתן להסבירו לאנשים. שינויים נחוצים רבים "בצנרת" כיוון שאנו זיהינו מזמן את הסיבה לבעיותיכם. היו סמוכים ובטוחים שבחשבון הסופי לא יפסחו על אף אחד כאשר זה מגיע לחלוקה מחדש של כספיכם. אולם, זה מעביר אתכם בהדרגה לקראת דרך חדשה של חיים בה לא נחוצות מערכות הכסף, אבל אל תדאגו לגבי זה כיוון שזה במידת מה בעתידכם.

אנו יודעים שרבים מכם מבינים שבמציאות כל דבר נמצא בעכשיו וכאשר אתם משיגים רמה מסוימת באמצעות כוח המחשבה, אתם תהיו מסוגלים לנוע או קדימה או אחורה בזמן. אנשי האופל יכולים לפעול ברמה זו  ובמחשבה שניה אין זה קשה מדי לדמיין את הסיבה מדוע זה יהיה מענין להם. למרות זאת, לא מאפשרים להם לנסוע להיכן שהם רוצים ופעילותיהם מפוקחות באופן שוטף, ואין להם את החופש שהם מדמיינים לעשות בהתאם לרצונם. כיוון שיש לנו את הטכנולוגיות באמצעותן אנו יכולים לראות דרך חומר מוצק, אתם תבינו את הסיבה מדוע אנו בטוחים שאין מקום מחבוא עבורם.

אתם צריכים להיות זהירים באשר למסקנותיכם לאחר שצפיתם בכלי טיס בשמיים, כיוון שעכשיו יש לאנשי האופל רבים משלהם אשר קשה לזהותם. המשמעות היא שניתן יהיה לייחס לנו בטעות תקריות. אתם כמובן יודעים שבמשך שנים רבות היינו בשמיים שלכם,  שום דבר לא התרחש שיכול להיות מתואר כאיום או כמזיק לכם. לא נתנו לכם אף פעם סיבה לפחד מאתנו ואנו זהירים לא לנקוט בפעולות אשר עשויות לצער אתכם. אכן, לפעמים במשך תקופת זמן נקטנו בפעולות אשר עזרו לכם לצאת מבעיה שעשוייה לא להיות חלק מהקארמה שלכם. יום אחד לא יותר מדי רחוק בעתיד, אתם תראו אותנו ותפגשו אותנו כחבריכם, ואנו נלך ביחד לעתיד מפתה אשר מבטיח כה הרבה.

אני SaLuSa  מסיריוס, ותמיד מרוצה להיות בקשר ואני מצפה לגלות את הזמנים המרגשים שמצפים, ולעזור בהכנות בהתייחס לעתידכם אשר יגיע ברוב חייכם. יום אחד לא מדי רחוק, אנו נפגש באופן גלוי ולאחר מכן אנו יכולים לעבוד ישירות ביחד, כאשר אתם תחזרו לרמה הגשמתם הקודמת. כיוון שכה הרבה זמן עמלתם ועבדתם קשה כדי למצוא את דרככם חזרה אל האור. עכשיו אתם על הנתיב ושום דבר יכול למנוע את הגשמתכם ואנו מהפדרציה הגלקטית נהיה אתכם.

תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.


 Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment