Followers

Saturday 20 February 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 19 בפברואר 2016





מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 19 בפברואר 2016

הזמן ממשיך להאיץ  ורמות תודעתכם גדלות כל הזמן. אתם תגיעו לנקודה בה אתם לא תוכלו יותר להישאר ברטטים הנמוכים, ותתעלו. זו נקודה של שינוי אליה הובלתם מאז שנפלתם לתוכם לראשונה. הזדמנות זו פתוחה לכל נשמה שהתמקדה על התעלות, ונקטה צעדים כדי להכין את עצמן לאירוע מעין זה. אם הייתם מודעים לכך והעליתם את הרטטים שלכם, אין סיבה מדוע אתם לא תצליחו. הזדמנויות אלה תמיד פתוחות לכל נשמה שהתכוננה להתרוממות רוח מעין זו, ומדריכיהן יעזרו להן להצליח.

נושאים ארציים נמצאים במצב גדול של שינוי, וכמה החלטות חשובות נעשו כך שהפרטים יובאו בקרוב לרשות הציבור. למרות שניתן לכך מעט פרסום, מדינת אמריקה(State of America) התהוותה ועכשיו עוברת דרך מהלכים משפטיים כדי לתת לכך תוקף. ביחד עם שינויי המטבע שגם מתקדמים היטב, מדינות רבות מחפשות לשנות מהדולר  שהינו תקן הכסף המוביל שלהן. כמו כן, עם השיערוך מחדש המגיע של המטבעות,  אף אחד לא צריך להפסיד כתוצאה מכך, כיוון שישנם הסדרים שכאשר יהיו בהישג יד יבטיחו שידאגו לכל האנשים. במשך זמן רב תוכנן גם לחלק כספים שהצטברו תחת חסותו של סנט ג'רמן (St. Germain). היו סמוכים ובטוחים שידאגו בסופו של דבר לכל אחד, ורמת חייהם תועלה בהרבה.

במשך זמן רב תוכננו שינויים לסיומו המוצלח של מחזור זה, וכוחות עוצמתיים של האור הבטיחו שלא תותר כל הפרעה. כאשר מדובר ביחידים, עדיין פועלת בחירה חופשית, אבל עבור האנושות בשלמותה, הגורל הוחלט כבר על ידי ישויות גדולות שהדריכו אתכם במשך תקופות של זמן. כפי שההיסטוריה שלכם הראתה לכם, בסוף מחזור ישנם תמיד שינויים חשובים והתועלת מהם תלויה בכמה רחוק העליתם את הרטטים שלכם. צפוי היה שאתם תשיגו התקדמות מספקת כדי להתעלות, ושום דבר יכול עכשיו לשנות את התוצאה.

בשעה שהשינויים מתרחשים, תהיה מידה מסוימת של אי נוחות, כיוון כשהם יתבצעו במהירות, המשימה היא בעלת גודל עצום. לכן, היו סבלניים כאשר הדברים נמצאים בעיצומם ודעו שהתוצאה תהיה לשביעות רצון של כל אחד.  יהיו כמה שיתחרטו מכיוון שאתם תפוצו בגין הזמן האבוד ותרוויחו הרבה יותר מאשר  יכולתם אולי להפסיד. במקום שתבלו את זמן חייכם בעבודה יום אחר יום, יהיה לכם הרבה יותר זמן לנהוג לפי עיסוקיכם. אתם יותר לא תבלו וירטואלית כל זמנכם בלהרוויח פרנסה, ויהיה לכם יותר מאשר מספיק זמן כדי לנהוג בהתאם לאינטרסים שלכם.

אנשי האופל מודעים היטב שכוחם צומצם באופן חמור, ואין זה משנה מה שהם מנסים, לא יותר להם לרכוש זאת מחדש. הם גם בקיאים בהבטחות של אלה מהאור אשר ממשיכים קדימה בקצב מהיר. ישויות האור שולטות עכשיו על עתיד כדור הארץ ותושביו. לא יותר שום דבר להפריע בהתקדמות שנעשתה, ולא תהיה תוצאה גדולה לכל עיכוב. אנשים יקרים של כדור הארץ, זמנכם הגיע  כדי לקחת קפיצה קוונטית קדימה ובכך לקבל פיצוי על הזמן האבוד שעיכב אתכם מאחור. יינתן בקרוב ביטוי לשינויים ואתם תבינו את הפלאות שהעתיד אוחז עבורכם. זו תהיה שמחה ואושר כשאתם תשתחררו מתשומת לבם של אנשי האופל. הישארו חיוביים ודעו שהכול מתקדם היטב ושינויים מועילים מתחילים להתרחש.

נשמות רבות משתוקקות לתת מעצמן בכזה זמן חשוב, אבל המתינו ודעו שבקרוב תהיינה  הזדמנויות רבות לשרת את האור.  רבים כבר נותנים מעצמם למען המטרה, ומשרתים בדרכים רבות אשר מאפשרות לו להיחשף. פשוט נצלו כל הזדמנות לעזור לאחרים ופרסמו את האמת לאלה שאתם חושבים שהם מוכנים לה. אנשים מתעוררים לשינויים גם אם הם אינם מבינים את המטרה הגדולה שמאחוריהם. צפוי שבשעה שהרטטים ממשיכים לעלות, ורבים מוצאים שתודעתם נפתחת. זה עשוי לגרום לבלבול וכאן המקום בו עובדי האור יכולים לעזור על ידי כך שיבהירו את המצב להם. זה ייקח קצת זמן עד שהעיתונות תצא משליטתם של אנשי האופל, לכן עד אז  מקור האמת הטוב ביותר יהיה האינטרנט שלכם. אולם,  גם אנשי האופל משתמשים בו, אבל אם יש לכם אינטואיציה, אתם תוכלו לקבוע אילו אתרים הם אמינים, ואשר מסריהם ניתנים בהתאם לאמת.

דעו שאתם חיים בהולוגרמה וזו אינה מייצגת את המציאות האמיתית שממנה הגעתם.   היא ביצוע שלכם ונתנה לכם את ההזדמנות ליצור סביבה בהתאם לבחירתכם.  סביבה בה אתם יכולים לחוות מציאות במימד השלישי בה אתם יכולים להשיג אבולוציה מהירה. היבטים רבים  הינם מהנים אבל נשמות אלה מהרטטים הנמוכים מבטיחות שאתם גם תחוו שליליות, הבאת צורך וחוסר שמחה. זו תערובת של שנים המייצגת כל הזמן שינויים ואתגרים. אולם, אתם מהאור עברתם דרך זו בהצלחה יתרה והתפתחתם משמעותית כתוצאה מכך.  לעולם לא תצטרכו להתמודד שוב בכאלו חוויות מעורבבות.

מה שמתרחש על כדור הארץ הוא די רגיל בסופו של מחזור, אבל לא כולם מסתיימים בדיוק באותה דרך. אתם הצלחתם ללמוד את השיעורים שהקיום במימד השלישי נתן לכם, בעוד שתרבויות אחרונות נכשלו לעשות זאת. אתם עומדים להיות מבורכים בכך שהשגתם כה הרבה יותר ממה שאתם מבינים נכון לעכשיו.  המסע היה ארוך ומפרך ואתם עברתם דרך אש החומריות ויצאתם מנצחים. החוויה שירתה אתכם היטב ותבטיח שאתם  מצוידים היטב לכל אתגרי העתיד.


הכאוס לווה נשמות רבות במהלך חייהן, כל זאת היה עבור חוויתן הדרושה. היו סמוכים ובטוחים שאתם לא תצטרכו שוב לעבור דרכן. אתם עשויים לתהות מדוע התנדבתם עבורן, אבל לפני שהגעתם לכדור הארץ נעשיתם מודעים על אופיין של חוויותיכם המגיעות. אתם הבנתם שאף פעם לא תיסעו דרך המימדים הנמוכים ללא סיוע, למרות  שבאותו זמן לא הייתם מודעים לכך. כל מחזור חיים שהיה לכם עזר להבטיח שאתם נוהגים בהתאם לתוכנית החיים שהסכמתם לפני שהתגלגלתם. זה כה חשוב לכם,  כיוון שאם נכשלתם לעשות זאת, יהיה עליכם לעשות זאת במחזור חיים אחר. נראה כי דברים רבים התרחשו באקראי אבל היו סמוכים ובטוחים שכל דבר שהינו בעל חשיבות תוכנן והיה נחוץ לאבולוציה שלכם.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment