Followers

Saturday 16 July 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 15 ביולי 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 15 ביולי 2016

האירועים מואצים והרטטים גוברים, אתם הולכים במהירות לימיו האחרונים של העידן הישן. כל נשמה מושפעת בין אם הן מבינות זאת או לא אבל מעטים מבינים מה מתרחש. נראה כי לשינויים אין מטרה ברורה ומשאירים חלק מהאנשים בפחד מבלי לדעת מה צופן העתיד. הלא ידוע עבור מרביתם הוא הכול חלק מהטיהור שהכרחי כדי  להכין את התשתית, כך שניתן יהיה לתת ביטוי לעידן החדש וזה יתבצע בזמן בו לא יכולה להיות הפרעה. מרבית המדינות כבר מודעות ששינויים גדולים מתקרבים  אשר יהיו עבור הטוב של הכול,  ומתאחדות בשיתוף פעולה.  בינתיים, האנרגיות הישנות  דועכות, ולא בלי מאבק אך זה יהיה ללא הועיל כיוון ששום דבר לא ימנע את השינויים מלהתרחש. ההיסטוריה תראה כי נטישת האיחוד האירופאי היתה ההתחלה של הסוף עבור האילומינאטי ושאפתנותם, כיוון שהרצון להיות מסוגל לשלוט על גורלכם יתפשט למדינות אחרות רבות. חלק כבר מתכוננות לחקות את הדוגמה האנגלית, ונראה כי לא ניתן לעצור את סופו  של האיחוד האירופאי.

מאחורי הקלעים, ישנה תנועה לכיוון של חופש הבחירה, והתביעה  בחזרה של זכותכם לקבוע את עתידכם.  זה ישאיר אנשים רבים במצב פיננסי קשה, ורבים יחוו זמנים קשים.  אולם, כוחות האור התכוננו היטב לזמן מעין זה, ויוכלו להבטיח שתינתן עזרה לכל האנשים.  כדי להתחיל להפיץ את קרנות ה- NESARA  נדרשות נסיבות בטוחות אשר אינן קיימת נכון לעכשיו. זה כמובן יכול להתחיל בדרך מוגבלת בה הכספים בטוחים ומובטחים, אבל כדי שהאוכלוסייה הכללית תהיה מרוצה נדרשת שליטה מושלמת על כל ההיבטים המעורבים. כאשר הזמן נכון, היו סמוכים ובטוחים שסט ג'רמן (St. Germain) יוביל את הפעולות ואת הפצת הכספים.

כתוצאה ממה שעשוי להתרחש מסביבכם, הימים האחרונים של העידן הישן מתקרבים. זה יאפשר יותר זמן שיינתן  להתבססותם של רעיונות חדשים והתקדמויות אשר יניעו אתכם לתוך העידן החדש.  כפי שהתחלתם לחוות, ישנם שינויים מקובלים רבים מאוד שהם כבר על פני השטח, ושינויים גדולים אשר יבואו בעקבותיהם במהירות למדי. ברגע שהם מתחילים, לא יהיה עיכוב בהעברתם לאנשים, כיוון שרק עם אנשי הכוכבים ישנו פוטנציאל מסיבי אשר יכול לעזור להאיץ את הפעילויות. ביחד עם התועלות האישיות, קיימות כוונות לעזור בתחומים אחרים כמו תחבורה ושירותי בריאות.  הכול הוא חלק מלקחת אתכם במהירות לתוך העידן החדש, כך שאתם יכולים להתחיל לקבל חלק מהתועלות. בשעה שכל זה מתרחש, אתם תמשיכו להתרומם, ובעתיד הלא מדי רחוק תשאירו את הרמות הנמוכות מאחור.

עובדי האור יכולים לעזור לאחרים בשעה שהם במצוקה, כיוון שהעתיד הוא נהדר וכמעט מעבר לתיאור. זה עשוי להיראות חלום בלתי אפשרי בהתחשב בכאוס שנוצר כעת על כדור הארץ. אולם, עם הטכנולוגיות שהן מתקדמות בהרבה מיכולותיהן הנוכחיות, העניינים יירגעו בקרוב. אתם תראו במהירות את השתקמות הסדר ואת התבססות השלום. לכן, זכרו בבקשה שהובטח הרבה ויינתן לכם, אבל רק כאשר הזמן הוא נכון וזה בטוח לעשות זאת.

חלק מהאנשים נמצאים במצוקה מפני שהם לא מודעים לסיבה למצבים כפי שהם קיימים כעת. ישויות אור צריכות להבטיח להם שהכול בסדר וכי שינויים גדולים צפויים לפני זמן לא ארוך. ברגע שזה נהפך לברור ששינויים מקודמים בברכה התרחשו, הם יוכלו לראות התקדמות עבור עצמם. גם ממשלות תושפענה כיוון שבעידן החדש אתם צריכים אנשים שישלטו עליכם שהם גם מהאור.  לאנשים יהיה גם יותר דיבור ומעורבות בעניינים באשר לאופן בו הם מטופלים, והחוקים הישנים שאינם מבוססים על החוקים של האחד, יוסרו.

הילדים המוארים כבר מתכוננים לקחת אחריות לעזור לכם כולכם לתפוס את מקומכם בעידן החדש. הם מהווים נשמות עתיקות עם הניסיון ההכרחי להאיר אתכם כך שאתם גם תוכלו להתרומם. בתקופה המגיעה, אתם תמשיכו להתפתח במהירות, עד שאתם מוכנים באופן מלא להתעלות. זו מטרתכם הסופית בזמן זה ונשמות רבות עוזרות לכם כולכם להיות מוכנים. זו התכונה העיקרית של התפתחותכם בזמן זה, ועזרה נמצאת תמיד שם לתת יד. למעשה, זה היה שם לאורך כל הדרך, אבל בעבר הרטטים היו כה נמוכים שרבים לא היו מודעים לנוכחותם של נשמות אחרות.

אלה הם זמני בדיקה עבור רבים אשר יקבעו באם אתם מוכנים באופן מלא להתעלות. אם אינכם עדיין מוכנים יהיה עדיין מספיק זמן להתקדם עד שאתם מוכנים. נשמות רבות עובדות אתכם והן מדריכות אתכם לאורך נתיבכם הנבחר. כאשר אתם מסתכלים אחורה למסעכם ברטטים הנמוכים, אתם תתפלאו על הדרך שאתם עברתם בהצלחה את האתגרים שלכם. אף פעם  בשנית זה לא הכרחי עבורכם ללכת באותו נתיב. העברתם את עצמכם מדחיסות ומחשיכה של הרטטים הנמוכים, דרך נחישות מוחלטת והתמדה. אולם, ישנם תמיד חלק מכם אשר רוצים לחזור ולעזור לאחרים אשר עדיין נאבקים.

בשעה של פני כדור הארץ כמעט ללא מן הכלל אתם פיתחתם קשרים חזקים עם האחרים. זה לא בהכרח יבטיח כי הנשמות המעורבות הולכות  להתעלות באותו הזמן אתכם, אבל אתם יכולים לגלות היכן הן נמצאות. חלק מהנשמות תבחרנה ללכת מחוץ לפלנטה אבל אתם תוכלו עדיין להתקשר איתם. בוודאי שקשר חזק יקשר אתכם תמיד למעלה שוב ואתם תוכלו ליצור קשר אתם בשנית. חלק מהנשמות מגיעות מקבוצות שנוצרו בשל האינטרסים והרצונות הדומים שלהם. למעשה, הם הפכו כנשמה אחת וכולם מתפתחים ביחד.

במעבר הגדול אתם יכולים פשוטו כמשמעו למצוא כל מה שאתם יכולים לדמיין, וכישות אור יכולים לנסוע למקומות באמצעות כוח המחשבה. כשאתם מתחילים להבין, החיים הם לגמרי שונים ממה שהייתם רגילים להם בעבר. עם זאת, אתם עדיין יכולים לנוע לתוך גוף כדי לחוות את צורת הביטוי הגבוהה יותר. בהשוואה, החיים על כדור הארץ הם נעים כה באיטיות ואתם מבלים זמן רב בתנועה מנקודה אחת לאחרת. כישות אור אתם יכולים פשוט לחשוב על המקום בו אתם רוצים להיות ולנסוע לשם באופן מיידי. לכן, דברים רבים הם שונים ממה שהייתם רגילים, כך שמייעצים לכם היטב לשמור על ראש פתוח.


אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili



Attachments area

0 comments:

Post a Comment