Followers

Saturday 17 September 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 16 בספטמבר 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 16 בספטמבר 2016

נראה היה שהעניינים המתייחסים ל"שיערוך" הגיעו לנקודה בה כל מדינות ה- G20המעורבות מוכנות עכשיו להתקדם. זה פשוט עניין עבור אלה האחראים להסדיר את המהפך, כך שהוא יבוצע באופן מתואם.  זה יהיה הצעד ההיסטורי הראשון לקראת יצירת שלום על פני כדור הארץ. ישנה עדיין כברת דרך לעבור לפני שניתן יהיה להצהיר על שלום מוחלט וכל מדינה תדע כי בכך שהם חתמו על דו קיום של שלום, הם נמצאים בסיכון שיגורשו מכדור הארץ אם יפרו אותו. לכן, שמחו כשההמתנה הארוכה כמעט עברה ועתיד של שלום מובטח עבורכם ועבור אלה שיבואו בעקבותיו.

אתם עשויים לתהות איך ניתן יהיה לרסן את אנשי האופל שנותרו, אבל היו סמוכים ובטוחים כי עושי הצרות יוסרו מהפלנטה, ויימצאו במקום בו אין הם יכולים יותר להפריע לשינויים המתוכננים על פני כדור הארץ. זה אפשרי שרבים מעובדי אנשי האופל ייכנעו ולא יהוו יותר סכנה לאוכלוסייה. כשכדור הארץ החדש עולה, לא יהיה מקום לנשמות אפלות כלשהן או לפעולותיהן השליליות. בקרוב מאוד, הפרויקטים הרבים שהתעכבו אשר ירוממו את כדור הארץ, יכולים להתחיל ולהביא לתוך ההוויה את השינויים המבורכים שעומדים לקחת אתכם במהירות מלאה לתוך העידן החדש.

רבים משערים מה עשוי להתרחש במרוץ לבית הלבן, עכשיו  עם  ביטוי הספקות לגבי בריאותה של הילריקלינטון ((Hilary Clinton. לא נראה שדולנד טראמפ (Donald Trump) משתוקק להפוך לנשיא וברניסנדרס (Bernie Sanders) מחכה מאחורי הקלעים. המצב נראה פתאום בלתי וודאי, כשטראמפ התקרב בצעדי ענק כיוון שקלינטון חוותה לאחרונה עלייה חדשה בתמיכה. בוודאי שהאילומינאטי חייבים להיות מודאגים מאוד על האופן בו האירועים פנו כנגדם. היו סמוכים ובטוחים שבכל מה שמתרחש האור ינצח ושום דבר לא יימנע את מצעדו קדימה לניצחון.

אין ספק שכשהרטטים עולים, יותר אנשים מתעוררים למה שמתרחש, וכתוצאה מכך מתחילים לשאול שאלות בעוד שקודם לכן הם קבלו את מה שספרו להם. לדוגמה, 9/11 לא נעלם אף פעם וידועה הוכחה נוספת שזו היתה הריסה מתוכננת על ידי משפחת בוש.  זה תמיד היה צפוי שבסוף המחזור הישן, הרבה יתגלה אשר יביא את האמת על פני השטח. היו השערות במשך זמן רב באשר למי שעמד מאחורי 9/11, אבל עכשיו הראיה  בלתי ניתנת להכחשה ואלה האחראים יישפטו. אף אחד לא יכול להימלט מלהתמודד עם האמת.

כאשר אתם סוקרים את חייכם, אף אחד לא רוצה להצמיד אתכם לאדמה אבל אם טעיתם, הטעויות חייבות להיות מוכרות. לאחר מכן אתם יכולים לדון עם מדריככם על פעולותיכם העתידיות עם מבט לחוויות נוספות כדי להתגבר על פגמיכם. אולם כיוון שאתם נמצאים בסופו של מחזור, בתלות בטבען של "טעויותיכם" עשוי שלא תיווצר קארמה וחוק החסד יפעל.  כפי שהצהרנו קודם לכן, מטרת סקירת החיים היא לא להעניש אתכם בגין טעויותיכם, אלא להסכים לדרך של חוויה נוספת אשר תעזור לכם להתגבר עליהן.

זכרו שכול חוויה הינה בעלת ערך, אבל אם נתיבכם לוקח  לכם זמן רב יותר כדי להתעלות, זה גורם למעט שוני או בכלל לא. יש לכולכם אינסוף כדי להצליח, ואף אחד לא ילחץ עליכם לגרום להתקדמות מהירה יותר, אבל יעניק לכם בבירור כל עזרה. מדריככם עברו דרך אתגרים מעין אלה לפני כן והם מנוסים מאוד כדי לסייע לכם. קראו להם בכל זמן שאתם צריכים עזרה והם יהיו מרוצים להיות לשירותכם.

ישנם שני נתיבים עיקרים שנושאים את האנשים קדימה. אחד מוגבל לרטטים הנמוכים כיוון שהוא מנסה ליצור נתיב דרך המהומה והבעיות בתוך המימד השלישי. נתיב נוסף עושה את התקדמותו לרטטים הגבוהים באמצעות כוחו של האור כשהוא גדל חזק וחזק יותר. שני הנתיבים לא יכולים להמשיך בניגוד ובסופו של דבר רק האור יישאר, ויצליח. הוא כבר שועט קדימה כשיותר נשמות מתעוררות ויכולות לראות דרך אחיזת העיניים המתרחשת. האמת נמצאת שם ואלה אשר יכולים למיין באופן אינטואיטיבי את האנרגיות החיוביות מהפסולת בהחלט יתקדמו. אתם תוכלו לזהות את אותן נשמות שאתם יכולים להאמין בהן, ולעקוב אחר תכתיביהם כדי לקבוע את נתיבכם.

יינתן לכם כל עידוד למצוא את נתיבכם האמיתי. ברגע שמצאתם אותו, אתם צריכים לעשות התקדמות מהירה בהכנותיהם להתעלות. כתמיד, ייעזרו לכם כדי להתגבר על כל הבעיות כלשהן שעשויות להתעורר. אם משהו מרגיש נכון, אזי אתם עשויים להיות בטוחים שזה זה. זהו בעזרת נשמות אלה אשר באמצעות עבודתן יכולות להיראות כאלה של האור, ועקבו אחר עצתם או תורתם כאשר אתם צריכים עזרה. בזמן זה, משתמשים בנשמות רבות כדי להפיץ את האור ואת האהבה. בעזרת ניסיונכם אתם צריכים להיות מסוגלים לזהות את אלה אשר הינם המורים עבור העידן החדש.

השינויים הרבים שממתינים להכרזתם יהיו בקרוב עליכם, ולא יותר לאף אחד להפריע להם. התבנית נקבעה והכול מוכן להתקדם, אולם שינויים מעטים יכולים להתרחש בדרך של התאמה. מה שעומד לקרות עכשיו, אתם נמצאים בזמן שמכונה "הקציר של הנשמות" שהינו התעלותכם לתוך הרטטים הגבוהים יותר. אתם נסעתם רחוק וחוויתם חיים רבים, כאילו התעוררתם משנתכם הארוכה בלילה האפל של הנשמה. כפי שאתם עומדים היום, אתם אלה שרוממו את עצמכם ומסוגלים להבחין במה שהינו של האור, ממה שנשאר באפילה.

אמצעי התקשורת עדיין נמצאים במידה רבה בשליטה של אלה שתומכים באנשי האופל. אבל שוב  ישנם השינויים שתוכננו כך ששירות חדשות אמיתי ואמין  יהיה זמין. בתנאי שאתם מבחינים לעת עתה כי האינטרנט הינו המקור הטוב ביותר של החדשות, כיוון שהוא נותן לכם עדכון מהימן באשר למה שמתרחש בעולם. אתם נוטים להסתכל אל המערב כדי לקבל את המידע שלכם וזהו נכון לעכשיו המקור הטוב ביותר שלכם. אבל כשהאמת נחשפת, זה יתפרס ברחבי העולם, ובסופו של דבר כל הנשמות תהפוכנה למודעות.

זה כה חשוב שכולכם אשר מצאתם את הדרך קדימה ממוקדים על כל מה שהינו חיובי. בעשותכם זאת, אתם נותנים את כוחכם לאנרגיות שמביאות את השינויים לתוך ההוויה, ולא ניתן להצהיר פעמים כה רבות כי על מה שאתם מתמקדים אתם נותנים את האנרגיה שלכם, אפילו שזה עשוי לא להיות כוונתכם. האור הכריע את הכף עם זאת אין אתם צריכים להירגע מלאחוז בעמדה חיובית. יש הרבה להיעשות ובקרוב מאוד רבים מכם ייקראו כדי לתפוס עמדה בולטת בהתייחס לשינויים.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website:
Translator: Gili
Attachments areaTranslator: Gili

0 comments:

Post a Comment