Followers

Friday 23 December 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 16 בדצמבר 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 16 בדצמבר 2016

כאשר אתם יכולים לראות ולהבין את המצב הנוכחי על כדור הארץ, הדרך קדימה גלויה ומעידה על קריסתה של שליטת האילומינאטי על האירועים המתרחשים. העניינים משתנים אפילו כשהם מנסים לשמור ללא הועיל על סוג כלשהו של שליטה. התוכנית הגדולה ביותר מוכנה לשימוש בלי קשר לכל הפעולות של אלה אשר במקום זאת מנסים לכפות את רצונם אך אין הם יכולים למנוע סיום מוצלח המוביל להתעלות.  אל  תהיו בהלם ואין זה משנה איך אתם רואים את האירועים מתפתחים כיוון שכולם הם בסדר. ההתנשפות האחרונה של אלה העומדים בפני תבוסה יכולה להישמע, ורבים עכשיו בורחים כדי להימנע מהצורך לתת תשובה לפעולותיהם כנגד האנושות. אין הם יכולים להימנע מההתמודדות עם התוצאה של פעולותיהם, כיוון שאין מקום מחבוא אשר יאפשר להם להימלט ויגיע יומו של הצדק. אל תדאגו על עתידם כיוון שהם יקצרו את מה שהם זרעו, ואף על פי כן הם יקבלו סיוע כמו כל הנשמות ברגע שהם יפנו אל האור.

ישנה תוכנית מוכנה לשימוש אשר תוביל אתכם לאורך הנתיב אל גאולתכם, ותרומם אתכם מחוץ לדואליות ולתוך העולמות של האור. אלה הן הרמות שהשארתם מאחור כאשר התנדבתם לעזור לנשמות אלה שנלכדו ברטטים הנמוכים. אתם עשויים לתהות מדוע הייתם עוזבים את העולמות העליונים כדי לעזור לאלה אשר נראה שהם מעבר לגאולה, והתשובה הפשוטה היא שאתם אחד איתם וכל הנשמות חייבות להתרומם מחוץ לחשיכה אם הן עומדות להתקדם. הן צריכות עזרה כדי למצוא את דרכן חזרה אל האור אחרת הן עשויות להחליק הלאה לתוך הבור בו האור הוא למעשה לא קיים. כוחכם וניסיונכם הם ערבותכם להצלחה למרות שהרטטים הנמוכים יציגו אתגר חזק לאמונתכם. כפי שנאמר לכם בעבר, אין אתם אף פעם לבד בשעה שאתם נמצאים על נתיבכם ומדריככם יעשו את המיטב כדי לסייע לכם כאשר אתם צריכים זאת.

בינתיים, הכול מתקדם כפי שצריך על מנת להבטיח שהשיערוך עומד להתרחש בקרוב. זה עשוי להיראות לעיתים קרובות שזה מתעכב, אבל זכרו שישנה הכנה רבה הדרושה לפני שהכול מוכן להתקדמות. למרות שאנשי האופל נחלשים הם עדיין יכולים לדחות אירועים ולגרום לעיכוב אבל אין הם יכולים למנוע התקדמות מוחלטת כפי שנקבע.  רבים מכם כבר יודעים באם אתם נמצאים על הנתיב להשלמה בתקופת חיים אלה, ומשימתם של אנשי האופל לבחון אתכם כדי למצוא כל חולשה  שעשויה להיות לכם. אולם, כוח האופי שלכם ללא ספק יתמוך בכם בתנאי שאתם שומרים על מבטכם ביציבות על קו הגמר.

מאפשרים לכם לגלות יותר לגבי עברכם ואנשים מתחילים לשמוע גילויים מהממים במחוזות אנטארקטיקה. השרידים של עיר ענקית שהיתה תחת הקרח במשך אלפי שנה וזה גילוי מרגש שניתן לשמור עליו בסוד בקושי, אבל הכוחות הגדולים יעשו את המיטב כדי  לשמור זאת כך. זהו ממצא שהמחפשים הובלו אליו כיוון שזה הזמן עבור האנושות לדעת יותר את האמת לגבי ההיסטוריה האמיתית שלכם. עד עתה הוחזקתם בכוונה בעיוות מרחב זמן, אבל בקרוב אתם עומדים ללמוד על ישויות החלל הרבות השונות המקושרות אליכם, ובעיקר אלה  השוכנות בתוך כדור הארץ הפנימי.  העובדה שמעטים מכם היה להם מושג כלשהו על נוכחותם היא כיוון שעד עתה לא היה שם זמן לגלות את עצמם לאנושות. אולם, הזמן מתקרב במהירות בו אתם צריכים להיות מוכנים להיפגש עם אחיכם ואחיותיכם מהחלל.

בשלבים שונים רבים באבולוציה של האנשים בקרו אתכם ישויות חלל, אבל לא היו להם תמיד את הכוונות הטובות ביותר. האנונאקי אשר עזבו את כדור הארץ שמרו אתכם ב"כלא" של החלטותיהם והובילו אתכם להאמין בגרסה כוזבת של ההיסטוריה שלכם. הגיע הזמן ללמוד את האמת אבל תחילה אתם צריכים להתרומם, והמין האנושי חיב ליצור תנאים על כדור הארץ המשקמים רמת חיים מקובלת.NESARA  עומדת לגלם תפקיד בקרוב מאוד ותיקח את האנושות מחוץ לעידנים האפלים ולתוך האור. זה יבטיח את סופו של העוני ואת החלוקה ההוגנת של עושר ונדיבות הלב של כדור הארץ. יש יותר מאשר עושר מספיק על כדור הארץ שנצבר במשך מאות רבות של שנים אשר ייתן לכל האנושות רמת חיים סבירה. סט. ג'רמן (St. Germain) יכול לזקוף לזכותו כי ווידא שניתן להשיג רמת חיים גבוהה מעין זו, וישחרר כספים כאשר זה מתאים.

ההרס של המלחמה והעוני שנחוו במדינות רבות, השאירו שיקום רב שדרוש אבל עם ההתקדמויות אשר עמן יופיעו שיפוץ והחלפה ישקמו בקרוב את האזורים שהושפעו בצורה רעה. ביחסית זמן קצר, כל המדינות  תהפוכנה לכמו חדשות ובלתי תלויות באחרים, והאנשים ישתחררו מעבודת הפרך של העבודה בכל חייהם פשוט כדי להתקיים. אולם אפילו עם הטכנולוגיות המתקדמות, ציר הזמן הכולל עדיין ייקח מספר שנים לא מבוטל לפני שהשלמה תושג. העתיד מלא עם אור וזמן מאושר ומהנה יחווה על ידי הכול. אתם כבר נכנסים לאזור של החלל שהוא בעל רטטים גבוהים יותר וכשהם ישפיעו, אנשים יחוו רוממות רוח לתוך סביבה שלווה יותר בה האור חזק יותר.

ההתקדמות לקראת מטרה תהיה קשוחה על אנשים רבים אך זכרו כי השינויים דרושים כדי להשיג את הבסיס לעידן החדש. התוכנית כבר מתקדמת כפי שצריך וכבר הרבה קרה כך שהיא בלוקי הבניה למה שעומד להגיע. כל העולם נמצא במצב של שינוי ועבור חלק זו עשויה להיות חוויה כאובה אבל כשהעניינים מתקדמים נכון לעכשיו, זה עשוי לא להימשך זמן רב מדי. החדשות הטובות לגבי האירועים הנוכחים אשר עדיין נשמרים באופן גדול מכם, על ידי אלה המתנגדים לשינויים שירוממו אתכם מחוץ לקשיים שהם גרמו להם. אתם תעריכו שאין זה קל להציג שינויים כה רבים בזמן קצר מעין זה. אולם, צרכיכם נמצאים במיינד והרבה ייעשה כדי להקל על התנאים שקיימים נכון לעכשיו.

זהו הזמן של רצון טוב על פני כדור הארץ ואנשים הופכים לממוקדים יותר כך שיהיה להם זמן מאושר ומהנה. אולם, רבים לא שוכחים את אלה אשר נמצאים עדיין במצבים שגורמים לייאוש ולכאבי לב, ועבודה טובה רבה נעשית בזמן זה. נדיבותכם בזמנים מעין אלה היא נהדרת והיא מהווה סימן שכשהרטטים עולים, אתם משחררים את האנרגיות הישנות ומוצאים את העצמי האמיתי שלכם. אתם הרבה מהאור כמו כול נשמה אחרת, למרות שחלק לא מבינים עדיין את הפוטנציאל האמיתי שלהם. זכרו תמיד כי כול מה שמתרחש לכם, תמיד יש לכם את הניצוץ האלוהי וזה יהיה תמיד כך. בימיכם קדימה לכו במסעותיכם במודעות מלאה שאתם כולם היבט של אלוהים ופועלים בהתאם.

מי יתן וכולם מקבלים את מה שאתם מבקשים עבור עצמכם ועבור האחרים, והשתמשו במתנתכם של רצון חופשי כדי להפיץ אהבה וברכות בזמן זה של השנה. עבור רבים זהו אירוע מיוחד אשר חוגג את חייו של ישו ואהבתו לכל נשמה.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator:Gili


מסר מ- Mike Quinsey

זה יהיה המסר האחרון שלי בשנה זו כך שהייתי רוצה להודות לכם כולכם עבור תמיכתכם האוהבת. המסר הבא יהיה ביום שישי ה-6 בינואר 2017.  אני מאחל לכם כולכם את הטוב ביותר עבור 2017 והיא מבטיחה להיות שנה של גילויים ושל ניצחונו של האור. מי ייתן ויינתן לכם כל מה שהייתם מאחלים לעצמכם ותיהנו  בשנה מרגשת ומגשימה ביותר.
באהבה ובאור.
Mike Quinsey.






0 comments:

Post a Comment