Followers

Saturday 28 January 2017

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 27 בינואר 2017



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 27 בינואר 2017

אתם מעורבים בעשיית שינויים ענקיים, שכאשר אתם מסתכלים לאחור ייראו כנקודת מפנה בהיסטוריה של כדור הארץ.  הם נחוצים כדי לטאטא את מה שהיה מעכב אתכם, ולפנות דרך לשינויים אשר יכשירו את הקרקע לתחילתו של העידן החדש. לאנשי האופל אין יותר שליטה מספקת
כדי להכתיב את הדרך שבה מתקדם העתיד. הם גם הולכים להרגיש את ההשלכות של איבוד גישה למימון בלתי מוגבל למיזמיהם השחורים. הם גם מוצאים זאת בלתי אפשרי לשלוט בחוזקה על פעילויות על כדור הארץ, ואנשים אשר הססו לצאת עם מה שהם יודעים, מרגישים עכשיו את האומץ לעשות זאת. הכול מתחבר לשינוי בכוחות על פני כדור הארץ, ואלה העובדים עבור האור לא מרגישים יותר כה מוגבלים. לנשיא טראמפ יש רשימת שינויים חשובים שהוא מבקש לעשותם ולא יאבד זמן בלהניח אותם במקום.


כיוון שמרבית האנשים אינם יודעים מה התרחש על כדור הארץ, הם אינם יכולים להבין מה מתרחש, או את הסיבות מאחורי השינויים. אולם, במרוצת הזמן זה יהפוך לברור למדי, בעיקר עם ההודעה הרשמית הקרובה של הרפובליקה החדשה של ארצות הברית. האירועים עומדים להתרחש די במהירות ואתם יכולים להיות בטוחים שאלה המבצעים את הפעולות החיוביות מוגנים על ידי כוחות האור הגבוהים. גורלכם וגורלו של כדור הארץ הוא להתעלות, והשינויים ימשיכו בהכנת אירוע חשוב מעין זה. לכן, נסו להבין כי השינויים נחוצים אפילו אם הם גורמים לאי נוחות כלשהיא. יום אחד, אתם תסתכלו לאחור ותראו שכול דבר שקרה היה מכוון לכיוון הגשמת הנבואות בהקשר עם העידן החדש.


החדשות על אירועים נשלטים מאד ולאנשי האופל יש מספיק כוח כדי להגביל את מה שאתם קוראים. כתוצאה מכך, אתם לא תוכלו לקרוא את טבעו האמיתי של מה שקורה, אבל  עם שיקול דעת תוכלו למצוא מספיק מידע באינטרנט כדי לקבל הבנה כללית. כשהשינויים גוברים, מקורות נוספים המוכנים לפרסם את האמת, ייפתחו. מה שמתרחש בשמיים מעליכם שוב לא מדווח, והגיע לנקודה בה כלי רכב ממקורות רבים כולל אלה מחוץ לכדור הארץ מעורבים במלחמה לעליונות. אולם, ישנה חומת מגן מסביב לכדור הארץ שמונעת פורצים לא רצויים.


הקנוניה מאבדת את אחיזתה באירועים המתרחשים על כדור הארץ, וזה יכול להוביל לנפילתה של ההיררכיה.  אולם היו סמוכים ובטוחים שגורלכם כבר הוחלט ואתם תסיימו מנצחים כשאתם ממשיכים את דרככם להתעלות. זה הוכרז על ידי אלה שנמצאים בשליטה על האירועים על כדור הארץ, כך שאין זה משנה אם הדברים עשויים להופיע אחרת, אין אתם יכולים להפסיד את הקרב כפי שאתם תראו בסופו של דבר. העניינים ממשיכים כרגיל די לאט אבל אתם נמצאים בתקופה בה אתם תאיצו קצת , ותפוצו בגין הזמן האבוד. הייתם סבלניים מאוד ואנו ממליצים להישאר רגועים מבלי להתחשב בהתגרות, כיוון שזה כה חשוב שתשמרו על הרטטים שלכם גבוה ככל האפשר.  אחרת, אנשי האופל ייהנו מכך, וזו הסיבה מדוע הם בכוונה גורמים כה הרבה צרה, פחד ובלבול ככל האפשר.  


עבור אלה הרוצים לספר לאחרים, היו בטוחים שהם מוכנים למידע מעין זה. יותר מדי יכול לפעמים שתהיה לו השפעה מפחידה וישיג את ההפך למה שהיה אמור. הבטיחו שאנשים יבינו שהניקוי נעשה לטובתן של כול הנשמות, והוא חלק מהתוכנית להביא את העידן החדש לתוך ההוויה.  קשה לנבא את העיתוי של השינויים כיוון המצב צריך להיות בשלב מסוים עבורכם כדי שיתרחשו. הדאגה העיקרית היא ביטחונם של אלה המעורבים, לכן פעולה לא תיעשה אם היא עשויה לסכן את חייהם. ישנו רצף שלם של אירועים מסודרים אשר יישאו אתכם קדימה עם כול המהירות וזה חשוב  שלא תופרעו או תידחו מכל מסיבה שהיא. היו סמוכים ובטוחים שהתוכנית לגילוי מחושבת היטב, והפרשות נעשו לשינוי הכיוון במקרה הצורך.


הזמן מתקרב בו אתם תראו את ישויות כדור הארץ הפנימי מגיעות על פני השטח. הם ימתינו בטבעיות לזמן המתאים כאשר כול איום סביר כלשהו הוסר.  בהיותם מפותחים הרבה יותר מאשר בני האדם, יהיה להם הרבה יותר להציע, דבר אשר יעזור לכם להאיץ קדימה עם השינויים אשר ידחפו לתוך העידן החדש. ישנן גם תרבויות אחרות אשר תעזורנה לכם ותעשינה כך ברוח של החברות ההדדית. זו תהיה חוויה חדשה עבור רבים מכם ומרוממת מאוד לאחר כול השליליות שנתקלתם בה.


עם הגעתם של הגילויים לגבי חוויותיכם על פני כדור הארץ, אתם תיבחנו היטב באשר ליכולותיכם להימנע מלחפש נקמה על אלה אשר אשמים בפשעים כנגד האנושות. אולם, אתם חייבים לא לאפשר לעצמכם לחפש אותם כיוון שצדק יבוצע על ידי אלה שמתאימים ביותר להתמודד עם פשעים מעין אלה. הם הגיעו מהעולמות הגבוהים יותר ומנוסים מאוד בהתמודדות עם עניינים מעין אלה.  הם לחלוטין של האור ויחפשו להעלות את האשמים לרטטים הגבוהים יותר, כדי לתת להם את האפשרות להתרומם שנית. אף אחד נחשב כנשמה אבודה  מבלי  שיעשה כל מאמץ כדי להחזיר אותם אל האור.


רק לאחרונה התחלתם להבין שחייתם בעולם של חלום שיש לו מעט לעשות עם מציאותכם האמיתית. אתם פילסתם את דרככם לעיתים קרובות דרך ג'ונגל של שקרים ורמאות,  לא שחוויותיכם בוזבזו, רחוק מכך כיוון שהן נתנו לכם כוח רב כדי להיות חונך לאחרים המתמודדים במימדים הנמוכים. אתם נאבקתם בהצלחה על דרככם דרך כל מה שהאתגרים העמידו לכם. אתם עכשיו עומדים כאחד אשר יכולים להתמודד בביטחון בישויות המאמינות שכוח הוא נכון, ואין להם אהבה או הבנה לגזעים האחרים שהתפתחו מעבר לאמונות מעין אלה.


אתם עשויים להאמין שאלה שהינם אנשי האופל צריכים להיעזב לגורלם, וללא ספק  מאפשרים להם לחוות כפי שבחרו. אולם, כל פעולותיהם נושאות אחריות לתוצאה, ולא ניתן להתגבר עליהם עד שהם יבינו את האמת. אלוהים לא רוצה לראות נשמות נדחקות באופן קבוע לחשיכה ומעודד את אלה של האור לעזור להם לצאת מאמונותיהם הכוזבות. זמן הוא מרפא אבל חלק מהנשמות כה משובצות בהן כך שאין הם יכולים להבין דרך חיים טובה יותר. כל נשמה שפונה אל האור תתקבל בברכה עם זרועות פתוחות ותינתן לה כל עזרה כדי לרומם את עצמם שוב.

אני יודע כי למראית עין בלבול רב קיים על פני כדור הארץ, אבל כשהדברים הופכים ברורים יותר זה ייראה שישנה מטרה חיובית במה שמתרחש. לכן, אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website:

Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment