Followers

Wednesday 19 September 2012

17.09.12

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 17 בספטמבר 2012

חייתם חיים רבים בתוך מחזור החיים של דואליות, כשאתם מסתכלים אחורה אתם בוודאי תמצאו שכמה מהם היו לכם הכי ניסיוניים וקשים. הסיבה לכך היא שאתם עברתם דרך חלק מהרטטים הנמוכים ביותר שחוויתם אי פעם. זה גרם לכך שהרגשתם יותר נפרדים מהמקור מאשר חיים קודמים אחרים, וחייתם במידה רבה באמצעות האינסטינקט של הישרדות. הבאת האור לכדור הארץ אתגרה את קרקועו, ואת הסיוע בהבאת איזון כלשהו בינו לבין האנרגיות האפלות. לפעמים עומקי האפילה הושגו, ונראה כי האדם איבד תקווה כלשהיא להתאוששות.

אולם, ישויות גבוהות אלה שהיו בשליטה על התוכנית עבור האדם, היו להן רעיונות אחרים ובהדרגתיות שינו את פני הדברים כך שהאור ביצע התקדמות. זה לא התרחש עד לתקופה האחרונה ביותר שזה נעשה יותר ברור וצבר השפעה. על-אף המלחמה הנמשכת בין המדינות, האור התחיל להעצים את אלה שבאו לכדור הארץ להביא הרבה שינויים נדרשים. בעיצומו של הכאוס והאסון, זה התחיל ליצור מחדש את הרשתות של אור מסביב לכדור הארץ. מאז הן הפכו להיות נקודות רבות-עצמה של אור המקרינות מסביבו. כתוצאה מכך, קבוצות אור אלו שנוצרו היו מסוגלות לאיר את האנשים לאמת, והיום אתם עומדים בכניסה להארה מלאה.

במבט לאחור מזה יובלות, היה ידוע שזמן זה יסמל את הסוף של מחזור הדואליות. זו הייתה הבטחה שנעשתה מהזמנים המוקדמים ביותר כאשר אתם התחלתם לראשונה בהתגלמותכם, ואתם ידעתם תמיד באופן אינטואיטיבי שזה יהיה כך. כמה תרבויות בעבר השמידו את עצמן כמעט ללא עקבות, ואתם אשר היום על פני כדור הארץ אתם אחד ואותן נשמות. אתם הייתם נחושים להבטיח כי אחרית הימים יסתיימו בהתעלות שלכם ולא בהרס. כאן הנכם על סך של התעלות שהושגה באמצעות עבודה קשה ומסירות לאור ולאהבה. אתם צברתם ניסיון רב בו אתם יכולים להשתמש כדי לעזור לאחרים שמתמודדים עם אתגרים דומים לאלה שאתם חוויתם.

חיים הינם למידת שיעורים באמצעות חוויות שנבחרו, בידיעה שאתם תשתמשו בהן באמצעות שירותכם את האור. המטרה היא להביא נשמות ביחד, כך שהן יוכלו בשנית להיות חלק מהאחדות שלכולם יש חלק בכך. אולם, התעלות פרושה הפרדה ברמה הפיזית, כך שכל נשמה תוכל להמשיך בנתיבה הנוכחי. חלק כבר במצב מורחב של תודעה ובנתיב הרצוי להם להתעלות, בשעה שאחרים לא מעלים זאת בדעתם מכיוון שלא סיימו עם הדואליות. זו בחירה הנעשית ברצון חופשי שכולכם עשיתם, ולכן חייבים לאפשר לאחרים להתקדם בהתאם. אף אחד למעשה לא נשאר מאחור, והם יפיקו תועלת רבה מחוויותיהם עד כה.

אבולוציה אינה מסתיימת עד שאתם חוזרים סוף סוף למקור, ואפילו אז יוצגו מחזורים חדשים של חוויות. עם זאת אין זה בטווח הראיה המידי שלכם, ויש לכם דרך ארוכה לעבור לפני שתשיגו זאת. אלוהים יצר מספר אינסופי של יקומים, ואתם יכולים לבחור להתחיל חוויה לגמרי חדשה אם אתם רוצים כך. העתיד שמחכה לכם הינו מלא פליאה והתרגשות, ואתם תמצאו ביטויים אינסופיים של האור וכוחותיו הקסומים ליצור. החיים על כדור הארץ נושאים מעט ואם בכלל דמיון למה שאתם עומדים לנוע לתוכו, אולם מאוד בקלות תתחילו להיהפך לישות גלקטית. אתם עומדים לחזור לבית האמיתי שלכם בין הכוכבים ולהתאחד מחדש עם המשפחות האמיתיות שלכם. החוויה שלכם בכדור הארץ היא רק טיול ממקומכם במימדים הגבוהים יותר, להיכן שאתם חוזרים מאוד בקרוב.

כפי שאנו מיידעים אתכם לעיתים קרובות, יש כה הרבה שיגיע בדרככם אשר ירומם אתכם לגבהים עצומים. ברגע שהתעליתם, אלא אם מסיבה כלשהי אתם בוחרים לבלות במימד השלישי החדש שהוכן עבור אלה שלא מתעלים, אתם לא תצטרכו לחזור אליו אף פעם. אתם כולכם סיימתם עם הרטטים הנמוכים, ונשמות רבות מסוגלות להגן על עצמן מפני אנרגיות נמוכות. אתם רק צריכים לשים פס של אור לבן מסביבכם כהגנתכם. בעשותכם זאת, אתם צריכים להימנע מלבטא טונים שליליים כלשהם בדיבור, כיוון שהם עשויים לשבור את הגנתכם ולגרום לכם להיות פגיעים להם. הדרך הטובה ביותר היא להתמקד על כול מה שהוא אור, ולהמשיך בהתעלות בטווח הראייה שלכם היא אחת הדרכים לעשות זאת.

כל כך הרבה אנשים עדיין נושאים מטען שיש לטפל בו, והוא ימשיך לחזור אליהם עד שהוא ינוקה. הוא יגיע אליכם בצורה של מחשבות מאתגרות כאשר למעשה אתם עכשיו יודעים שאתם מעבר למה שהן מסיתים אתכם לעשות. דברו לאותו אדם "אחר" שממשיך להזכיר לכם על דברים מעין אלה והיו תקיפים ובקשו ממנו שיעלם כיוון שאין זה מעניין אתכם יותר. מפתים אתכם לראות אם התגברתם על מה שהייתה בעיה, ואם אתם דוחים זאת מספיק לעיתים קרובות, זה ייעלם. חלק מכם צריכים לנקות הרבה קארמה, וזו הסיבה מדוע אתם עסוקים בביצוע הניקיון. זה כמובן יכול לשתף אחרים ולעיתים קרובות אתם יכולים לעבוד ביחד כדי להתמודד עם כול מה שזה. מערכות יחסים קודמות, לעיתים קרובות, מביאות בשנית אנשים יחד למטרה של מתן עזרה אחד לשני כדי להשיג זאת.

הבינו שאתם הסכמתם לעשות את העבודה הקשה כדי להכין עצמכם להתעלות, אבל תמיד יש לכם עזרה. אכן, לכל נשמה יש את העוזרים שלה, אפילו אלה ששקעו באנרגיות הנמוכות. כל נשמה היא עדיין של אור ומעולם לא ניטשה, כיוון שלכולם יש את היכולת לפלס דרכם חזרה אליו. זכרו כי הסיבה היחידה שאתם חווים גם את האור וגם את האופל, היא כיוון שאתם בדואליות ואתם מחפשים להבין איך שני אלה יכולים לעזור לאבולוציה שלכם. באופן טבעי, המטרה הסופית היא להיות מסוגל להתגבר על האנרגיות האפלות על ידי כך שמתנשאים מעבר להן. רבים מכם עכשיו עומדים גבוהים ויודעים שאתם השגתם זאת, ומקומכם בעולמות המתעלים מובטח.

אני SaLuSa מסיריוס, ואני מרגיש שרמות התודעה שלנו הופכות להיות יותר בהרמוניה, כשאתם מחפשים את האמת ומרחיבים את רמותיכם העצמיות. יותר רבים מכם ימצאו כזו התקדמות בשבועות שנותרו, כיוון שאספקה אינסופית של אור ממשיכה להיות מוקרנת לכדור הארץ. עם הקלט המגיע מההתיישרות של השמש והשמש הגדולה המרכזית, אתם תחוו עליה משמעותית של אור והיו מודעים לכך.תודה לך SaLuSa.

Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman

0 comments:

Post a Comment