Followers

Monday 24 September 2012

24.08.12







 Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 24 בספטמבר2012  מסר של

  
התנועה בכול רחבי העולם להבאת שלום זוכה בתמיכה, ועוזרת להעיר אחרים בגין הצורך לא לסבול יותר את  חוסר העמידה בדרישותיכם. ההצלחה תהיה מנת חלקכם אולם עשויה לא להיות באופן אותו ציפיתם.  יהיה לנו בוודאות יד בכך, ואנו רשאים לסייע במקום  בו עובדי האור חוששים. לעת עתה, המיקוד העיקרי הוא בשינויים הממשלתיים כי יש צורך למקם את האנשים הנכונים שיהיו אחראים על עתידכם. ברגע שמדינה אחת תסיר את אלה שאינם עובדים עבור העם, הדרישה לשינויים בכל מקום אחר תוסלם.  לא תהיה עצירה באנרגיה להסרת אנשי האופל, ובאופן כללי הם יודעים שהגיע זמנם.

מצד אחד, נראה שהעולם נמצא באי סדר חסר- תקווה, אבל מתחת לזה, כל מה שאתם מולידים הוא העידן החדש והוא ממתין להחליף את הישן. לא ניתן לשמור יותר על הסטטוס קוו הישן כיוון שמבנהו נופל. שום כמות של מאמצים או כסף אינם יכולים לשמור אותו שלם, ומוניטין רב ירד איתו. פעולות משפטיות כבר נעשות כדי לפרסם שמות ידועים בגין פעילויותיהם הנפשעות. חלק מהפושעים הגדולים ביותר עדיין יכולים להסתתר מאחורי אחרים אשר ביצעו עבורם את עבודתם המלוכלכת.  אולם, בחישוב הסופי אף אחד לא יהיה מסוגל למנוע צדק, או שיצטרך להשיב לרשויות הגבוהות. כולם מוכרים לנו ומעשיהם שמורים ברישומים האקאשיים[1] (akashic records).

כל מחשבה ומעשה של כול הנשמות ידועות באופן אוטומטי, אבל אין לצפות בהן ללא רשות. עם זאת, זה נעשה כאשר אתם עוברים לעולמות גבוהים יותר, כאשר אתם סוקרים את חייכם ומחליטים מה אתם צריכים כדי להמשיך הלאה לשם חוויות נוספות. לכמה חיים זה נראה חסר תכלית, אולם למעשה כול אחד מכם ידע מה תוכנן לפני שהתגלמתם. אז המסקנה היא שמייעצים לכם היטב כדי  שתבצעו את מרבית אתגרים כלשהם שאתם מקבלים. נסו לא להיות יותר מדי קשים עם עצמכם כשאתם עושים טעויות, כיוון שלא מצפים מכם להיות מושלמים. אתם מעורבים בניסוי וטעייה להתגבר על חסרונותיכם, ולהמשיך הלאה לאורך מסע התפתחותכם. כל נשמה מעורבת ורבים מכם מגיעים ביחד בכוונת תחילה לעזור אחד לשני להצליח.

באופן טבעי, תקופת חיים זו היא איכשהו שונה מהקודמות, כיוון שאתם מנסים לטהר בעיות ישנות שעצרו אתכם מלהתקדם. אכן ברור שזו תקופה חשובה, ותקופה בה ניתן לכם כל סיוע כדי להכינכם להתעלות. היינו רוצים לראות כמה שיותר נשמות מתעלות ולהסיר את המחזוריות של לידה מחדש. בעשותכם זאת, עתידכם יהיה לגמרי בידיכם, ותהיה לכם הבחירה של מה שהייתם רוצים לעשות בהמשך. זה אפילו יתרחב לכמה זמן אתם תישארו בגוף כלשהו, וזכרו שבמימדים גבוהים יותר, אין הזדקנות ומוות כפי שאתם חווים עכשיו. המחשבה על חופש מעין זה מספקת כדי לדרבן אתכם להשיג כל מה שנדרש כדי להתרומם מעל הרטטים הנמוכים.

מרבית הנשמות הן כיום כבר בנקודה הנמוכה ביותר בהתייחס לרטטים שלהן, לכן התקדמות היא תמיד כלפי מעלה ומחזירה אתכם להיכן שבאמת אתם שייכים. ייתכן שתהיה לכם חוויה אמיתית במימד שלכם, אבל עד כמה שאלו חייכם האמיתיים, זוהי אשליה. אתם של האור ובאופן נורמלי נשמה קורנת בעלת כוחות עצומים ליצור. כשאתם תתרוממו שוב, אתם תלמדו לשלוט על כוחותיכם ולהשתמש בם לטובת הכלל. אתם באמת אלוהים ביצירה, וזו הסיבה מדוע אפילו עכשיו אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מתמקדים במה שאתם באמת רוצים בחייכם. אתם אמורים לדעת עד עתה כי היכן שאתם ממקמים את האנרגיה שלכם, שם אתם עומדים לקבל תוצאות.

נראה כי קיימת התרחשות אקראית בחייכם, אבל זה מה שאתם מושכים לעצמכם. ישנם חוקים אשר כוללים את כל ההיבטים על כך, מבלי להתחשב אם אתם מודעים להם או לא. אין אתם צריכים בהכרח לדעת מהם, או צריכים להתרכז בניסיון להיות לאחרים כפי שאתם מבקשים מהם להיות לכם. עבדו לקראת הטיפול בהם כאחד עם עצמכם, כיוון שכולם מחוברים כחלק מעצמכם. כיוון שיותר מדי אנשים לא הבינו את חיבורם לכול הנשמות, אבל אתם מקבלים שאתם כולכם ניצוץ אלוהי, אתם תבינו מדוע זה כך. אנו מהפדרציה הגלקטית של אור נמצאים במימושה המלא של האמת, וזו הסיבה מדוע אנו משרתים את כול התרבויות. זוהי התשוקה הטבעית ביותר לרצות לעזור לאלה שעוקבים אחר צעדיכם.

זה מחויב המציאות ורצוי שכול הנשמות בסופו של דבר יגיעו לנקודה של חזרה למקור. זה נמצא בתוככם, בין אם אתם מבינים זאת או לא, וזה הכוח  המניע שתמיד דוחק אתכם קדימה ולמעלה. עיניכם נפתחות למה המשמעות של כך, והתעלותכם הקרובה היא רק אבן דרך אחת לאורך מסע נפלא. זה ייראה אין-סופי וזכרו בשכלכם שאתם תהיו בקרוב במימדים בהם כל דבר הוא בעכשיו. לזמן, כפי שאתם יודעים, אין השפעה על מה שאתם עושים, כיוון שהעבר, ההווה והעתיד הם כולם אחד. זה רעיון מדהים אשר מאפשר לכם לעקוב אחר תשוקות לבכם ללכת להיכן שאתם רוצים. כמה נשמות שיש להם זיכרונות נעימים של חיים קודמים בהיסטוריה בעבר, בוחרים לחזור ולחוות חלק מהן קצת יותר.

הרשו לעצמכם להתחיל "להרגיש" איך זה יהיה אחרי ההתעלות, והשינויים יגיעו כה בקלות אליכם.  הם יגיעו בכל מקרה כשאתם מגיעים מרמות קודמות מעין אלה לפני שאתם סיימתם במימד הנוכחי.  ברגע שנוכל לבקר אתכם בגלוי, ולהזמין כמה לעלות על ספינותינו, זה יעניק לכם תצוגה מקדימה על סוג החיים המחכים לכם. השינויים יתקבלו מאוד בברכה ויסלקו חלק גדול מהמטלות, ואת הצורך לבלות מרבית חייכם בעבודה פשוט בשביל להתקיים. יהיה לכם כה הרבה זמן עבור עצמכם, ותהיו מסוגלים להקדיש אותו למה שאתם חושבים הכי מספק. כיעור, עיוות ואי-שלמות כמעט שאינם יכולים להתקיים ברטטים הגבוהים יותר, והכול נמצא ביופי, באיזון ובהרמוניה.

אני SaLuSa מסיריוס, ושמח להיות מסוגל ליצור קשר אתכם בדרך זו. אני כמובן אחד מרבים המנסים לכסות את צרכיכם בתקופה חשובה מעין זו. אנו ניפגש יום אחד בעתיד הלא מדי רחוק, וזו תהיה הזדמנות מאושרת עבור כולנו.

תודה לך SaLuSa
Mike Quinsey.
Website: Tree of the Golden Light



[1]  המתרגמת - לפי ויקיפדיה -  באשר לרישומים האקאשיים ( משמעות המילה אקאשי בסנסקריט היא "שמיים", "חלל" או  "אתר") זהו  מונח המשמש בתיאוסופיה (ואנתרופוסופיה)  כדי לתאר מצבור של ידע מיסטי המקודד במישור שאינו פיזי של קיום.
-
Translator - Gili Weizman

0 comments:

Post a Comment