Followers

Saturday 24 November 2012

23.11.12











מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 23 בנובמבר 2012  

כדי להפעיל את השלום בעולם, כל פעולות הלחימה צריכות לעצור, ובמידת הצורך יש לנו את האמצעים לוודא שזה כך. אין כמובן מקום עבור רטטים נמוכים מעין אלה בעידן החדש. זה למעשה קצת קל יותר להשיג הצלחה עכשיו, כי כתוצאה מהרמות העולות של תודעה, ישנן יותר נשמות המתנגדות לקשר כלשהו למלחמה. אפילו חלק ממאות חיילים וותיקים אלה מוכנים לשנות מסלול ולראות את מעלותיה של העבודה עבור שלום. הם מתחילים להבין שהיה שימוש ערמומי במניעים נסתרים בקריאה להם להגן על מולדתם. כאשר אנשים מעין אלה מתחילים להתעורר אל האמת, אתם יודעים שהאילומינאטי מפסידים במהירות את כוחם ואת שליטתם על הכוחות המזויינים. הם למעשה כוח מותש בהשוואה למה שהיו, ולא יורשו לחזור.

בעתיד הקרוב שלכם, למעשה לא תצטרכו בכלל כוחות מזויינים, אלא יהיו לכם מערכות הגנה כדי להרחיק פולשים שאינם רצויים מכדור הארץ שלכם. קיימת גם הפדרציה הגלקטית של אור שלנו אשר פועלת כמשטרה של היקום. הטכנולוגיות שלנו הם כאלו כך שאנו יכולים להבחין בקלות כלי הנכנס לחלל של פלנטה אחרת. אם מתעורר הצורך, אנו יכולים לנוע מהר יותר ממהירות האור, ויש לנו אחריות למגזרים שונים של היקום. ישנו גם מפקד אשתר (Ashtar) אשר גם עובד מאוד בדומה לנו, אשר יש לו את האחריות המסוימת שלו. בכל פלנטה, הכול מאוד מוגן ואנשיה יכולים לחיות בחופש ובשלום. כדור הארץ הישן שלכם גם היה מוגן כנגד הפרעה, וזאת כדי לאפשר לכם את בחירתכם החופשית באבולוציה. עם זאת, בשל הרטטים הנמוכים, היה עלינו לאפשר לתרבויות דומות להתקשר איתכם.

לאחר שעברתם דרך נקודת ההגעה של ההתעלות, אתם גם תהיו פתוחים למבקרים בעלי רטט דומה של אהבה ואור. ככאלו, אתם תהיו מסוגלים להאמין בהם, וליהנות מללמוד איך חיים שאר התרבויות. יהיו לכם חוויות גדולות בבקרכם בפלנטות אחרות, שהינם תמהיל של גודל ולפעמים גדולות יותר מאשר השמש הנוכחית שלכם. מרבית התרבויות המתקדמות מוצאות שזה מקובל יותר לחיות בתוך הפלנטות שלהן, ורובן חלולות מסיבה זו. באשר לישויות בתוך כדור הארץ הפנימי שלכם, יש להן את השמש שלהם ואתם לא תדעו בהכרח שהייתם מתחת לאדמה. הן יותר מפותחות מכם והם יבחרו מאוד בקרוב את הזמן הנכון שאתם תכירו אותם. הן האבות הקדמונים שלכם אשר ברחו לכדור הארץ הפנימי עם מותה של למוריה (Lemuria).חלק מהאנשים שלכם בקרו אותם בתקופה מאוחרת יחסית, וניתן עדיין למצוא את סיפוריהם.

ישנו כה הרבה ידע שנמנע מכם בכוונה, ויש לכם הרבה מה להשלים לאחר ההתעלות. יותר לא תוחזקו בחשיכה ויספרו לכם שקרים, וכפי שאתם לעיתים קרובות אומרים "האמת תשחרר אתכם לחופשי". העיוות בזמן ששמרתם עליו נשבר ונפתח, ואנו נסייע לכם לזהות מהי אמת ומהו משהו אחר. אם כמה אנשים הינם ספקנים, יש לנו את האמצעים להוכיח את מה שניתן לכם כאמת. אנו איננו כופים זאת עליכם, וחלק עדיין ידבקו באמונות השווא שלהם. אין זה משנה, כיוון שבבוא היום רק האמת תהיה מסוגלת להתקיים. יש לכם אולם רישומים (Hall of Records) משלכם אשר מכסה את כל חייכם, כך שלא יכולה להיות מחלוקת במה שמדאיג אותם. משתמשים בכך כאשר אתם סוקרים את חייכם אחרי כל גלגול, מה שמהווה מחשבה מפוכחת עבור אנשים מסוימים.

האמינו לנו יקרים כשאנו אומרים שאנו לא כל כך רציניים לגבי החיים כך שאנו לא יכולים להתבדח וליהנות. אנו חיים את חיינו בשמחה והקשר שלנו מתהדק כאשר אנו משתפים הומור. כמובן  שאין לנו את דאגותיכם או חששותיכם, אבל אתם יכולים להאיר את יומכם ואת היום של אחרים כאשר אתם צוחקים ביחד. צחוק הוא אוניברסאלי ולכל הנשמות יש את ההבנה הפנימית להעריך מצב או תגובה מבדחים. צחוק הוא כל כך מרומם ומעלה את הרוח ואת הרטטים. אולם, בידור טוב לא גורר צחוק בכך שלועגים למישהו. בלבכם אתם כולכם ילדים, אולם אתם רוכשים מידה של ריחוק, כאשר אתם גדלים כיוון שאתם מחשיבים את עצמכם מעבר למה שאתם מכנים בידור ילדותי. הרשו לעצמכם ללכת ולהפוך לאותו ילד בשנית, וראו את הצד המצחיק של החיים.

אתם כה קרובים לראות את הסימנים הראשונים של שינויים גדולים שעומדים לבוא, ובעלי בריתנו עובדים קשה כדי ליצור את ההזדמנות שאנו מחפשים להצטרף אליהם. הם יודעים מהי האחריות שלהם, והם מתמסרים לשרת אתכם כדי לאפשר את הדחיפה הסופית לקראת התעלות. זה כמובן יקרה בכל מקרה אפילו אם המשמעות היא שכמה אירועים יידחו לזמן מה. עם זאת, שינויים מסוימים חשובים יותר מאחרים, ואנו מחפשים את האינדיקציות הראשונות של גילוי שיוכרז. במובן אחד כפי שידוע באופן כללי שאנו קיימים ושאנו איתכם, אתם עשויים לא לראות בדחיפות הכרוכה. עם זאת אנו צריכים את ההכרה מהשלטונות שלכם, כך שאנו יכולים סוף סוף להגיע אל השטח הפתוח.

עדיין יש לנו את האופציה לאכוף את הנושא אבל זה יהיה אופן הפעולה האחרון שלנו. מכל הבחינות, אנו מעדיפים שאתם תהיו אלה אשר תפרסמו את הגילוי באמצעות מאמציכם. להיות כנים, אתם סנגרתם והפצרתם במנהיגיכם כל כך הרבה פעמים להתקדם, אבל עד כה לאף אחד לא היתה ההעזה לעשות זאת. אנו מעריכים גישה זהירה, אבל עכשיו זה הזמן לזרוק את הזהירות לכל הרוחות ולהכריז מה שפלגים רחבים בציבור כבר יודעים. מבלי להתחשב במה שמתרחש, אנו עדיין מראים את עצמנו לעיתים קרובות יותר, ואנו מרוצים שאנו מתקבלים בלי הפחד שפעם היה קיים. אנו מרגישים שאתם מוכנים לברכנו, וזה מאיץ את תגובתנו.

אני SaLuSa מסיריוס, מביא את כל האיחולים מהפדרציה הגלקטית של אור, שאתם צריכים להפיץ את אהבתנו ברחבי העולם. אף פעם לא יכול להיות יותר מדי, ואתם תסייעו לכך לגדול באופן אקספוננציאלי עד שבבוא היום אתם תהיו כמעט מוכנים להתעלות. כדור הארץ מציג הצגה נהדרת של אור שמגיע מכם כולכם, וזה מראה כמה יפה אתם מגיבים לקריאה להתכונן להתעלות. היה לכם סיוע רב ולא היתה אף פעם כוונה שאתם תתמודדו באתגרים לבד, וכך זה ימשיך כשאתם תפלסו דרככם למימדים הגבוהים יותר.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey
Translator - Gili Weizman

0 comments:

Post a Comment