Followers

Thursday 27 September 2012

26.09.12








 Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 26 בספטמבר2012  מסר של

כפי שאתם מגלים, הזמן מואץ, ובשום אופן לא מתרחשות הנבואות על רעידות אדמה מסיביות ושאר התרחשויות פיזיות, בדיוק כפי שזה היה חזוי. אתם בהחלט יכולים לזקוף לכם מעט קרדיט בגין התוצאה, כי באמצעות הבאת האור לכדור הארץ, אתם גם הבאתם רוגע. אולם אין זה אומר שלא יהיו שינויים פיזיים, כשכמה מהם בלתי נמנעים. באמצעות שמירת הרטטים גבוה במהלך השבועות הקרובים, אתם יכולים להבטיח שהמחזור שלכם יסתיים באופן חלק למדי. אנו כמובן חלק מהסיבה לאופן בו הוא מסתיים, ושומרים על מה שניתן לכנות תקופת שלום. כן, ישנם קרבות המתרחשים בכמה מדינות, אבל לא יתאפשר לאלה להסלים למלחמה גלובלית גדולה יותר.
זה יכול להישמע לכם מוזר לומר שאתם משיגים שלום על כדור הארץ, אבל זה כך כיוון שיחד עם החופש שלהם, יותר ויותר אנשים דורשים זאת. אתם כבר רואים את עמדת ההשקפה האחרונה במדינות רבות, והצוות הצבאי מביעים את אמונתם שהגיע הזמן לשים קץ לכל המלחמות. הם מבינים  כי מלבד מלחמת הגנה עצמית, זו פעולה חסרת טעם אשר לעיתים רחוקות משיגה השפעה כלשהיא ארוכת טווח. במקום זאת, זה יוצר שנאה, ואלה האנשים והמדינות שנהרסו, יישאו מחשבות נקמה עד שהן ימומשו. האם אין זה נכון, יקיריי, שאתם יצרתם את הטרוריסטים המציקים לעולם עם פעולותיהם המטורפות של הרס עצמי ורצח.
אנו היינו מבקשים מכם לא להתעכב על השליליות שעדיין נוכחת בעולמכם, אבל אתם צריכים להבין את הסיבה להתרחשותה. באופן טבעי, לאנשי האופל היה יד בהנצחתה ומבחינה היסטורית הם יזמו כל מלחמה מודרנית בין אומות. הכול יסתיים עם ההתעלות כאשר אתם עוברים לתוך רמה בה השליליות לא יכולה להתקיים. הנשמות החושבות באופן כזה, אשר לא יוותרו אחר רדיפתם לעושר וכוח, יישארו במימד הנמוך ביותר עם האחרים שאינם מוארים. עם זאת, האור לא יתנער מהם וכול מאמץ ייעשה כדי להחזירם לתוכו. יום אחד הם יחזרו כפי שבסופו של דבר כל נשמה תהפוך זאת לבית שלה.
בינתיים, הנתיב להתעלות נפתח, והשינויים הנדרשים לעבור אליו מתגשמים בקרוב. כתוצאה מכך, עניינים ימריאו די במהירות כאשר יש להשיג מטרות מסוימות לפני שאתם מגיעים לשם.  בני בריתנו עדיין שמים את ליבם ואת נשמתם בעבודתם, ויראו את התוצאות מאוד בקרוב. כפי שאמרנו פעמים רבות, שום דבר לא יכול לעצור את המסך האחרון שיורד, והאילומינאטי ייעלמו מחייכם לתמיד. רמות תודעתכם ממשיכות לעלות, ועם קפיצה גדולה קדימה, אתם תבינו שאתם התעליתם. לא תהיה בכלל שום אי ודאות במוחכם (במיינד שלכם), אתם תדעו שאתם השתניתם במידה עצומה ממה שהייתם קודם לכן. ובכן, אל תאפשרו לדאגות לזחול לתוך מוחכם (מיינד שלכם), שמרו על חזונכם לפניכם וזה ייהפך למציאותכם.
תחיו בעכשיו וחכו עד שיהיה צורך לשנות את המסגרת היומית שלכם, כדי להסתגל לעידן החדש המתגשם.  אתם תדעו מספיק בקרוב מתי הוא מגיע, ואתם יכולים לסמוך על "ידיעה" זו שתישא אתכם קדימה. תפיסתכם מעבר לחושים תהיה חדה יותר ותתחזק באמצעות האנרגיות החדשות שאתם מקבלים לתוככם.  אתם עשויים להבחין היטב בעובדה שהגוף שלכם לא יהיה יותר רגיש למחלות, כשינוי המבורך ביותר מכולם. זה יהיה אחד מרבים אשר מידית ישפר את איכות חייכם. אנו יכולים לומר שאתם לא חייתם עד שאתם תחוו חיים במימדים גבוהים יותר. זה יהיה נכון בעיקר כשזה מתייחס לנשמות אחרות. אתם תמצאו שכולם מאוחדים באהבה ובאור, ותחיו ביחד באושר ובהרמוניה מוחלטת.
אנו מהפדרציה הגלקטית של אור מדברים אליכם כמו אלה שכבר נמצאים ברמות שאתם עוברים לתוכם.  אנו חווים סביבה מאושרת, מקום בו כל צורות החיים פועלים הדדית אחד עם השני. אין פחד כלשהו בין צורות החיים השונות, וזה מבוסס על אמון. כתוצאה מכך, אף אחד לא מרגיש מעוכב או נסוג, אבל יכול לבטא את עצמו בצורה חופשית ובשמחה ובאושר רב. מחשבות הקשורות לרטטים הנמוכים יותר לא נכנסות אף פעם למוחותינו (למיינד שלנו), ואנו ממוקדים בכל מה שהינו טהור ולא מושפע מהיבט שלילי כלשהו.  זה כה מספק לחיות את חייכם בדרך זו ואין לנו בהחלט זמן כלשהו לשעמום.  כה הרבה יהיה גלוי לכם לצורך חקירה וכשאתם מתעלים אפילו יותר, כפי שאתם אומרים "השמיים הם הגבול".
ובכן, יקיריי, הפיקו את המירב בימיכם האחרונים על כדור הארץ הנוכחי שלכם.  עדיין יש בו כה הרבה יופי ומקומות בעלי אנרגיות גבוהות ביותר. אלה מכם שרגישים, ידעו למה אנו מתכוונים. כמה אזורים יישארו מזוהמים קשות, כתוצאה ממאות בשנים שהם היו נתונים לאנרגיות נמוכות ביותר שנבעו ממלחמות ושאר עימותים. אלה, בוודאי, ינוקו לבסוף לפני ההתעלות, ואכן כבר החלה עבודה זו. אנו יכולים לעבוד בשעה שאנו מחוץ לפלנטה כדי לעזור לכם, אבל כאשר נוכל לפגוש אתכם, זה יכול להתבצע כעסקה משותפת. אמא כדור הארץ הייתה ישות מאוד סבלנית בשעה שראתה אתכם דרך התקופה האחרונה של חייכם. היא מקבלת ומקדמת בברכה את קשריכם איתה, וחזרתכם לזמנים בהם שניכם חייתם ביחד קרובים יותר. זה יחזור בשנית בעתיד הקרוב כאשר אתם תבינו את קשריכם עם כל צורות החיים האחרות.
אתם כולכם תצרו ותתמקמו על פני כדור הארץ ליהנות מכול נדיבות הלב והיופי של הבורא, ותלמדו כיצד לתמוך אחד בשני. לצערנו, אתם גדלתם, בשלבים האחרונים, רחוק מהטבע, ושכחתם  כמה אתם זקוקים אחד את השני. זה משתנה ורבים יכירו את המקום שיש לאדם בכדור הארץ, ואת החשיבות של האפוטרופסות שלו כשמדובר בכול החיים. הבודהיסטים ידועים בהבנתם, והראו מה ניתן לעשות כאשר אתם נמצאים בהרמוניה עם הטבע. חלק מכם מודעים במידה שווה, ומהווים דוגמה טובה לאחרים אשר מחפשים קשרים אמיתיים עם הטבע.
אני SaLuSa מסיריוס, ומבקש מכם להתקדם עם הרבה אמון. כאשר מדובר בעידן החדש, אין לפחד משום דבר, זה כול מה שיכולתם לייחל לו. אנו מתכוננים להציג את עצמנו בנסיבות כלשהן המותרות לנו, ונעשה זאת באופן שאינו גורם לפחד. רחוק מכך, כיוון שאנו באים אליכם באהבה ובאור.
תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman

Monday 24 September 2012

24.08.12







 Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 24 בספטמבר2012  מסר של

  
התנועה בכול רחבי העולם להבאת שלום זוכה בתמיכה, ועוזרת להעיר אחרים בגין הצורך לא לסבול יותר את  חוסר העמידה בדרישותיכם. ההצלחה תהיה מנת חלקכם אולם עשויה לא להיות באופן אותו ציפיתם.  יהיה לנו בוודאות יד בכך, ואנו רשאים לסייע במקום  בו עובדי האור חוששים. לעת עתה, המיקוד העיקרי הוא בשינויים הממשלתיים כי יש צורך למקם את האנשים הנכונים שיהיו אחראים על עתידכם. ברגע שמדינה אחת תסיר את אלה שאינם עובדים עבור העם, הדרישה לשינויים בכל מקום אחר תוסלם.  לא תהיה עצירה באנרגיה להסרת אנשי האופל, ובאופן כללי הם יודעים שהגיע זמנם.

מצד אחד, נראה שהעולם נמצא באי סדר חסר- תקווה, אבל מתחת לזה, כל מה שאתם מולידים הוא העידן החדש והוא ממתין להחליף את הישן. לא ניתן לשמור יותר על הסטטוס קוו הישן כיוון שמבנהו נופל. שום כמות של מאמצים או כסף אינם יכולים לשמור אותו שלם, ומוניטין רב ירד איתו. פעולות משפטיות כבר נעשות כדי לפרסם שמות ידועים בגין פעילויותיהם הנפשעות. חלק מהפושעים הגדולים ביותר עדיין יכולים להסתתר מאחורי אחרים אשר ביצעו עבורם את עבודתם המלוכלכת.  אולם, בחישוב הסופי אף אחד לא יהיה מסוגל למנוע צדק, או שיצטרך להשיב לרשויות הגבוהות. כולם מוכרים לנו ומעשיהם שמורים ברישומים האקאשיים[1] (akashic records).

כל מחשבה ומעשה של כול הנשמות ידועות באופן אוטומטי, אבל אין לצפות בהן ללא רשות. עם זאת, זה נעשה כאשר אתם עוברים לעולמות גבוהים יותר, כאשר אתם סוקרים את חייכם ומחליטים מה אתם צריכים כדי להמשיך הלאה לשם חוויות נוספות. לכמה חיים זה נראה חסר תכלית, אולם למעשה כול אחד מכם ידע מה תוכנן לפני שהתגלמתם. אז המסקנה היא שמייעצים לכם היטב כדי  שתבצעו את מרבית אתגרים כלשהם שאתם מקבלים. נסו לא להיות יותר מדי קשים עם עצמכם כשאתם עושים טעויות, כיוון שלא מצפים מכם להיות מושלמים. אתם מעורבים בניסוי וטעייה להתגבר על חסרונותיכם, ולהמשיך הלאה לאורך מסע התפתחותכם. כל נשמה מעורבת ורבים מכם מגיעים ביחד בכוונת תחילה לעזור אחד לשני להצליח.

באופן טבעי, תקופת חיים זו היא איכשהו שונה מהקודמות, כיוון שאתם מנסים לטהר בעיות ישנות שעצרו אתכם מלהתקדם. אכן ברור שזו תקופה חשובה, ותקופה בה ניתן לכם כל סיוע כדי להכינכם להתעלות. היינו רוצים לראות כמה שיותר נשמות מתעלות ולהסיר את המחזוריות של לידה מחדש. בעשותכם זאת, עתידכם יהיה לגמרי בידיכם, ותהיה לכם הבחירה של מה שהייתם רוצים לעשות בהמשך. זה אפילו יתרחב לכמה זמן אתם תישארו בגוף כלשהו, וזכרו שבמימדים גבוהים יותר, אין הזדקנות ומוות כפי שאתם חווים עכשיו. המחשבה על חופש מעין זה מספקת כדי לדרבן אתכם להשיג כל מה שנדרש כדי להתרומם מעל הרטטים הנמוכים.

מרבית הנשמות הן כיום כבר בנקודה הנמוכה ביותר בהתייחס לרטטים שלהן, לכן התקדמות היא תמיד כלפי מעלה ומחזירה אתכם להיכן שבאמת אתם שייכים. ייתכן שתהיה לכם חוויה אמיתית במימד שלכם, אבל עד כמה שאלו חייכם האמיתיים, זוהי אשליה. אתם של האור ובאופן נורמלי נשמה קורנת בעלת כוחות עצומים ליצור. כשאתם תתרוממו שוב, אתם תלמדו לשלוט על כוחותיכם ולהשתמש בם לטובת הכלל. אתם באמת אלוהים ביצירה, וזו הסיבה מדוע אפילו עכשיו אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מתמקדים במה שאתם באמת רוצים בחייכם. אתם אמורים לדעת עד עתה כי היכן שאתם ממקמים את האנרגיה שלכם, שם אתם עומדים לקבל תוצאות.

נראה כי קיימת התרחשות אקראית בחייכם, אבל זה מה שאתם מושכים לעצמכם. ישנם חוקים אשר כוללים את כל ההיבטים על כך, מבלי להתחשב אם אתם מודעים להם או לא. אין אתם צריכים בהכרח לדעת מהם, או צריכים להתרכז בניסיון להיות לאחרים כפי שאתם מבקשים מהם להיות לכם. עבדו לקראת הטיפול בהם כאחד עם עצמכם, כיוון שכולם מחוברים כחלק מעצמכם. כיוון שיותר מדי אנשים לא הבינו את חיבורם לכול הנשמות, אבל אתם מקבלים שאתם כולכם ניצוץ אלוהי, אתם תבינו מדוע זה כך. אנו מהפדרציה הגלקטית של אור נמצאים במימושה המלא של האמת, וזו הסיבה מדוע אנו משרתים את כול התרבויות. זוהי התשוקה הטבעית ביותר לרצות לעזור לאלה שעוקבים אחר צעדיכם.

זה מחויב המציאות ורצוי שכול הנשמות בסופו של דבר יגיעו לנקודה של חזרה למקור. זה נמצא בתוככם, בין אם אתם מבינים זאת או לא, וזה הכוח  המניע שתמיד דוחק אתכם קדימה ולמעלה. עיניכם נפתחות למה המשמעות של כך, והתעלותכם הקרובה היא רק אבן דרך אחת לאורך מסע נפלא. זה ייראה אין-סופי וזכרו בשכלכם שאתם תהיו בקרוב במימדים בהם כל דבר הוא בעכשיו. לזמן, כפי שאתם יודעים, אין השפעה על מה שאתם עושים, כיוון שהעבר, ההווה והעתיד הם כולם אחד. זה רעיון מדהים אשר מאפשר לכם לעקוב אחר תשוקות לבכם ללכת להיכן שאתם רוצים. כמה נשמות שיש להם זיכרונות נעימים של חיים קודמים בהיסטוריה בעבר, בוחרים לחזור ולחוות חלק מהן קצת יותר.

הרשו לעצמכם להתחיל "להרגיש" איך זה יהיה אחרי ההתעלות, והשינויים יגיעו כה בקלות אליכם.  הם יגיעו בכל מקרה כשאתם מגיעים מרמות קודמות מעין אלה לפני שאתם סיימתם במימד הנוכחי.  ברגע שנוכל לבקר אתכם בגלוי, ולהזמין כמה לעלות על ספינותינו, זה יעניק לכם תצוגה מקדימה על סוג החיים המחכים לכם. השינויים יתקבלו מאוד בברכה ויסלקו חלק גדול מהמטלות, ואת הצורך לבלות מרבית חייכם בעבודה פשוט בשביל להתקיים. יהיה לכם כה הרבה זמן עבור עצמכם, ותהיו מסוגלים להקדיש אותו למה שאתם חושבים הכי מספק. כיעור, עיוות ואי-שלמות כמעט שאינם יכולים להתקיים ברטטים הגבוהים יותר, והכול נמצא ביופי, באיזון ובהרמוניה.

אני SaLuSa מסיריוס, ושמח להיות מסוגל ליצור קשר אתכם בדרך זו. אני כמובן אחד מרבים המנסים לכסות את צרכיכם בתקופה חשובה מעין זו. אנו ניפגש יום אחד בעתיד הלא מדי רחוק, וזו תהיה הזדמנות מאושרת עבור כולנו.

תודה לך SaLuSa
Mike Quinsey.
Website: Tree of the Golden Light



[1]  המתרגמת - לפי ויקיפדיה -  באשר לרישומים האקאשיים ( משמעות המילה אקאשי בסנסקריט היא "שמיים", "חלל" או  "אתר") זהו  מונח המשמש בתיאוסופיה (ואנתרופוסופיה)  כדי לתאר מצבור של ידע מיסטי המקודד במישור שאינו פיזי של קיום.
-
Translator - Gili Weizman

Saturday 22 September 2012

21.09.12






 Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 21 בספטמבר2012  מסר של



מכיוון שהכול הוא עכשיו, אנו לא רואים דברים כפי שאתם רואים אותם, ואנו רואים את התמונה הכוללת אשר מראה שסיום מחזור זה יתבצע כמתוכנן. ברגע שאתם תתעלו, אזי אתם תעברו לעידן חדש ותיהנו מהרמה באנרגיות ומרמתכם הגדולה יותר של תודעה. כל זה מגיע לכם בדרך של שינויים אשר יתהוו במהירות, ולבסוף אתם תהיו חופשיים מתשומת הלב של אנשי האופל. אין מקום במימד החדש לשום דבר שהינו פחות, ואתם תהיו מסוגלים להרגיש את הרטטים הגבוהים. זו תהיה די חוויה חדשה לדעת שכל איש אחר איתכם יש לו את אותם רטטים, ויש להאמין ולכבד אותו בכול החוזים שלו איתכם.  
     
עידן הזהב ייקח אתכם רחוק, ואם אי פעם תהיתם למה דומה הרקיע העליון, זה יהיה הכי קרוב שאתם תגיעו אליו. ההרמוניה המוחלטת בכול החיים תהיה כה ברורה, וזו תהיה שמחה לחיות ולחוות זאת. כיוון שכל צרכיכם יסופקו, אתם תיהנו מרמה של אושר ושביעות רצון שהורגשה כיום לעיתים רחוקות. דואליות  מעצם טבעה הייתה תמיד מבחן רציני של יכולתכם להיאחז באמת, ועם זאת למרות הלחצים  התפתחתם ועברתם לתוך האור. שמרו על מקומכם בתוכו בבטיחות וללא פגע ואל תאפשרו לספק לזחול פנימה, רק תתמקדו בכול מה שהינו מהרטטים הגבוהים יותר.

אפילו לפי חישוביכם, נשאר כל כך מעט זמן לפני שהמחזור הזה מגיע לסיומו, וכשהאחרים ממשיכים להתעורר תנו את הסיוע ואת הידע שלכם. אולם, בבקשה אפשרו להם להחליט, כיוון שאמת יכולה לעיתים להיות מכרעת. יש צורך במתן זמן כדי לאפשר לבחון אמונות ישנות באור של גילויים חדשים. זה חל כמובן על כל אחד, כיוון שלמעשה אתם לא פסקתם אף פעם לחפש וללמוד. התפתחות הינה התקדמות איטית, אולם כאשר אתם מוכנים יובילו אתכם מדריכיכם בעדינות להבנה גדולה יותר.  זו הסיבה כי מקובל שלא כל אחד יהיה מוכן להתעלות, וזה  יהיה בהתאם לבחירתם. אין מסתכלים עליכם כפחות מוצלחים מאשר נשמה אחרת כלשהיא, ואתם בסופו של דבר תגיעו לאותה רמה כמו כל אחד אחר.

נשמות רבות מזוהות עם רטטים ארציים והפכו לנפרדים מהעצמי האמיתי שלכם. זה היה צפוי ונחשב כחלק חיוני של חוויותיכם, ומייצג את האתגר האמיתי שאתם בחרתם להתמודד. באמצעות רכישת הגנה חזקה, אתם שרדתם כנגד אנשי האופל וניסיונותיהם למשוך אתכם למטה לרמתם. הם למעשה שקעו כה נמוך כך שיש להם את הכול אולם הם ניתקו את עצמם מהאור. עם זאת, אהבת האלוהים ליצוריו רק רואה את האור גם אם התעמעם. התקווה של התפתחותם חזרה לתוך האור היא כזו, שכול עזרה תינתן להם על מנת שיחזרו באופן מלא אליו.

כפי שרמזנו קודם לכן, אנו מבקשים שכהוויה של אור תחושו חמלה לאלה שהלכו בדרך נלוזה. יהיו אחרים אשר אינם מבינים כי השרות הגדול ביותר שאתם יכולים לתת לנשמה אחרת, הוא לשלוח להם את אהבתכם. ראו את האור גם אם הוא עשוי להיות עמום כניצוץ אלוהי שהוא בלתי ניתן לשינוי ותמיד יישאר בצורה מסוימת או באחרת. הראו שהתפתחתם מעבר לשיפוטיות, ואפשרו את המסלול של צדק טבעי של החוקים העליונים להשגיח אחר אלה אשר עדיין צריכים לענות על פשעיהם כנגד האנושות. יש לכם מספיק התעסקות עם השכל שלכם לגבי איך יתפתח העתיד הנפלא שלכם.

חפשו מסביב אם אתם מבקשים למצוא ראיה למצב הממשיך של הבנקאים, כאשר כמה נלקחים עכשיו למשימה על התנהלותם הפושעת. מה שאתם האנשים עשיתם הוא להדגיש את חסרונותיהם, באמצעות הטרדה של הרשויות ללא הרף לפעול נגדם. זה יתפרסם בציבור והתוצאה נטו היא שאפילו יותר מכם מתעוררים, וזה גורם לדאגה רבה בקרב התאגידים הגדולים. הם יודעים שכוח העם מסוגל להשיג תוצאות. לכן בשעה ששינויים אלה שאינם מפורסמים בשמחה, אתם משיגים עכשיו הצלחה חלקית. במדינות רבות ההפגנות נעשות יותר ויותר אינטנסיביות וממשלות משתמשות בכוח כדי לדכאן. אולם, זה לא יקטין את כמות ההפגנות אשר מתרחשות, ואתם הראיתם שאתם מאוד גמישים כאשר זה מגיע לתביעת זכויותיכם. איננו יכולים לתמוך בכם בגילוי, אבל אנו נדרבן אתכם במקום בו הפעולות הינן שלוות.

רק עכשיו מספר פעולות שמיועדות להתחיל את השינויים מתקדמות יפה, וסביר להניח כי פתאום חלק מהם יפרסמו את עצמם למדיה. בצד האפל, מחרחרי המלחמה עדיין מנסים להתחיל מלחמת עולם נוספת, אבל אל תיבהלו כיוון שהם לא יורשו לעשות זאת. אנו יכולים להשתמש בכוחות כלשהם שיש לנו למנוע זאת, וחלק מהטכנולוגיה המתקדמת שלנו הינה די מדהימה ולחלוטין מתאימה למטרות אלה. אכן, אנו השתמשנו בה לעיתים קרובות כדי לשמור על  מצב שלוו יחסית על כדור הארץ, כאשר אלמנטים מסוימים השיקו מלחמה כוללת כנגד מדינה אחרת.

אתם בטוחים איתנו ואנו נמשיך לעקוב באופן מלא אחר כדור הארץ שלכם. כאשר אנו צריכים, אנו יכולים לעבור לצילום מקרוב על אדם כלשהו היכן שהוא נמצא, כך שאין מקום מחבוא עבור אנשי האופל. כאשר יגיע הזמן להכניס אותם, אנו לא נבזבז זמן למקם אותם היכן שהם לא יכולים יותר להפריע את תהליך ההתעלות. לעת עתה, אנו מצפים מכם לעשות כל מה שנדרש כדי להשיג את הרשות להוציא אותם מחוץ למחזור. אנו יודעים שחוויתם בעיות כאשר ניסתם קודם לכן לעשות זאת, אבל המצב משתנה והגיע שעתכם לנקוט בפעולה. יהיה לכם את הגנתנו ואתם יכולים להמשיך קדימה בבטחה.

אני SaLuSa מסיריוס, ורואה כמה קרוב אתם לסיומו של מחזור זה. אני גם רואה שעשיתם עבודה מצוינת בקרקוע האור, וזה קורן מכדור הארץ יותר בעוצמה מאשר זה עשה במשך אלף שנים של זמן.  זה מתרחב באופן אקספוננציאלי ויעביר אתכם בבטחה דרך התעלותכם. אנו לא שוכחים את אלה אשר אינם מוכנים או בחרו שלא לעבור, והם גם יקבלו את הגנתנו עד שהם יעזבו את אמא כדור הארץ. אנו אוהבים את כולכם, ורואים את אורכם קורן החוצה אפילו שבכמה עדיין לא התפתח באופן מלא. עבורנו אתם כולכם אחד ואיננו עושים חריגים כלשהם.

תודה לך SaLuSa.
Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman

19.09.12





מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 בספטמבר 2012


שנה זו חלפה במהירות ועד כה חלו פחות תקריות מאשר אתם הייתם יכולים לצפות. לא היו בה קטסטרופות כפי שרבים נבאו, או ממשה את ההבטחה על שינויים העומדים להרים אתכם. עם זאת, רמות התודעה שלכם עלו די משמעותית וההתעלות עדיין מובטחת. בהסתכלות מסביב נראה שהמוסדות שהחזיקו במקומות חשובים בעולמכם, הינם בשלבי קריסה שאין מהם מפלט. האמת היא, כפי שצפוי, חושפת הרבה לגביהם ומראה איך הם הפעילו מניפולציה על אירועים למען יתרונם העצמי. אתם אפילו הופכים מודעים לכך שהיה להם סדר יום מזה זמן רב לשעבד אתכם ולהשיג את השליטה בעולם. אתם יכולים לראות כמה קרוב הם היו להשגת מטרותיהם, וכן את התנועה הגדולה בקרב האנשים שהתעוררו לתוכניתם והביסו אותה.
אתם אלה אשר נוטלים פיקוד ומחליטים על הגורל של התרבות שלכם. יש לכם את הכוח להחליט איך אחרית הימים תסתיים, ואתם מדמיינים מעבר שלוו. זוהי בריאת קו הזמן אשר יסיים את המחזור בהתאם לכוונתכם. אולם, אמא פלנטת הארץ יש לה גם מה לומר בזה ומשתוקקת לבצע טיהור, כחלק מהכנותיה להתעלות. ככל שאתם תשלחו לה אהבה ואור, כך אחרית הימים תעבור יותר בקלות. באופן טבעי, השינויים הצפויים יתחילו מאוד בקרוב, כיוון שהעידן החדש חייב לנחות כך שישבור את התבנית הישנה. העידן החדש מחכה להיות מוצג, ויתרונותיו יהיו משותפים לכולכם. אולם, השלמה לא יכולה להתרחש עד שאתם תתעלו, כשאלה שהם אנשי האופל לא יהיו הנהנים ממה שמיועד לאלה של האור.
השינויים יגיעו וממשלות חדשות ייטלו פיקוד מהמשמרת הוותיקה. שינויים פיננסיים ימשיכו קדימה על מנת להבטיח שאף פעם לא תחזור השחיתות שגרמה להם. אין ספק שזה יקרה בקרוב, ונוכחותנו תאושר ותאפשר לנו להתקרב יותר קרוב אליכם. מבלי להתחשב במה שאתם עשויים הייתם לחשוב, שום דבר לא בוער לסיים את השינויים לפני ההתעלות. אכן, התהליך תמיד ימשיך לרוץ לתוך השנה החדשה, כאשר יהיה לנו הזדמנות גדולה יותר לעבוד ביחד. אנחנו צריכים שאלה של האור יהיו חלק מהצוותים החוצה, להשתמש בכישוריכם ובידיעה שלכם לשיפור של הכול. אז, אנחנו כולנו באמת נהיה מסוגלים לנוע קדימה מהר ביודענו שאנו לא נעוכב או בכוונה נשתהה בעבודתנו.
כול מה שאתם מצפים שיתרחש, אכן יתרחש, וכשנעשית התקדמות, אתם תמצאו שזה ייקח אתכם יותר רחוק ממה שחשבתם שאפשרי. זה יהיה זמן נהדר בו נראה אתכם משתחררים מכול הבעיות הישנות שהחזיקו אתכם מאחור. זהו זמן להאיץ קדימה ולנוע לתוך עולם חדש המשקף את הרמתכם למימדים גבוהים יותר. יהיו שפע של אמצעים  הכוללים את הערים של אור - מקום בו אתם יכולים להירפא, כשאתם משוחזרים בשלמותכם למצב מעולה. בסופו של דבר, אתם גם תהיו מסוגלים לבטל את תהליך ההזדקנות ולחזור למראה צעיר, וכך זה ימשיך עד שאתם תהפכו לישות גלקטית. כול השינויים האלה מחכים לכם ואין הם רחוקים מדי בעתיד. חשבו חיובי עליהם ואתם תעזרו לחשוף אותם הרבה יותר מוקדם ממה שהרשינו.
בשעה שהטיהור מתרחש, נראה שהכול במצב כלשהו של התפוררות, וזה נכון עד כדי כך שהדרכים והמערכות הישנות חייבים ללכת. שום דבר אשר אינו יכול להחזיק ברטטים הגבוהים יותר, ברור שאין לו מקום בהם. לכן, אל תתייאשו או תשקעו בדיכאון כיוון שהכול מוכן עכשיו להחליף את המערכות הישנות. הכול יגיע בזמן הנכון ואתם בסופו של דבר לא תזדקקו לכלום. אנו יודעים מניסיוננו בדיוק מה אתם תזדקקו כדי להתבסס במימדים גבוהים יותר. לפדרציה הגלקטית של אור יש משאבים בלתי מוגבלים וכוח אדם, שהם מאוד מנוסים במה שיש צורך לעשותו.  רובכם אינם יודעים כי אנו עדיין מאוד עסוקים לשמור את פלנטת הארץ נקייה מזיהום, ולולא מאמצינו, המצב היה הרבה יותר גרוע ממה שאתם מודעים לו.
בעתיד, לא יישנה הזיהום שהייתם רגילים לחוות. לא יהיה צורך ולא יהיה יותר מותר השימוש במכונות או במתקנים מסוג מזהם. במקום זאת, יהיו לכם שיטות פעולה חדשות שתהיינה "נקיות" לשימוש. השינויים הגדולים ביותר יהיו בצורות הנוכחיות שלכם של נסיעה, ומנוע הבעירה ייעלם בסופו של דבר משימוש.  לא רק זה אלא גם כלי הרכב החדשים יהיו יותר מהירים ובטוחים לשימוש.  הם ישתמשו באנרגיה חופשית שהינה מקור הכוח שלנו עבור הספינות שלנו. כל אחד ישתמש בהם, והם יהיו חופשיים לחלוטין מזיהום. שינויים אלה תוכננו במשך זמן רב, והם מוכנים ללכת קדימה ברגע שזה בטוח להציגם.
באופן טבעי, אנו מאוד משתוקקים לפגוש אתכם, ועושים כל שביכולתנו כדי להזיז קדימה דברים. מתן הגילוי מסתנן באמצעות מאמצי בעלי בריתנו, אולם ברור כי אנו רוצים שזה יואץ. אולם, כאשר יותר אנשים יהיו מודעים לנו ולמשימתנו, וילמדו כי המטרה היא לראות אתכם דרך ההתעלות, כך אתם תהיו קרובים יותר לפגוש אותנו. כמובן, שיש עדיין אלה שבשל סיבות שונות רוצים שתהיה תוצאה שונה לשינויים. הם מנסים לבלבל אנשים בעזרת מסרים בעלי מידע מוטה, אולם אם אתם מעודכנים היטב, הם לא ירמו אתכם. השתמשו תמיד באינטואיציה שלכם והיו נכונים לשנות את אמונותיכם אם אתם מספיק בטוחים שיש לכם את האמת.
אני SaLuSa מסיריוס, ומביאים לכם את אהבתנו עבור מאמציכם הגדולים להביא מחזור זה לסיום מהיר.  אין הרבה ללכת לפני שאתם תהפכו מעורבים יותר בפעילויות של אחרית הימים. עשוי להיות שיבוש כלשהו לחייכם הרגילים, אבל זה יירגע בקרוב. החוק האוניברסאלי מחייב אותנו להחיל את עצמנו בדרך שאינה מתערבת ברצון החופשי שלכם, כך שאנו איננו יכולים רק להאיץ אירועים בכך שאנו כופים עצמנו עליכם. אנשי האופל יודעים זאת ועדיין מתערבים כיוון שאין הם מכירים בחוקים כמונו. אולם, אם העניינים לא יתקדמו במסגרת זמן מסוימת, אנו נורשה לנקוט בפעולה ישירה יותר.

תודה לך SaLuSa.
Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman

Wednesday 19 September 2012

17.09.12

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 17 בספטמבר 2012

חייתם חיים רבים בתוך מחזור החיים של דואליות, כשאתם מסתכלים אחורה אתם בוודאי תמצאו שכמה מהם היו לכם הכי ניסיוניים וקשים. הסיבה לכך היא שאתם עברתם דרך חלק מהרטטים הנמוכים ביותר שחוויתם אי פעם. זה גרם לכך שהרגשתם יותר נפרדים מהמקור מאשר חיים קודמים אחרים, וחייתם במידה רבה באמצעות האינסטינקט של הישרדות. הבאת האור לכדור הארץ אתגרה את קרקועו, ואת הסיוע בהבאת איזון כלשהו בינו לבין האנרגיות האפלות. לפעמים עומקי האפילה הושגו, ונראה כי האדם איבד תקווה כלשהיא להתאוששות.

אולם, ישויות גבוהות אלה שהיו בשליטה על התוכנית עבור האדם, היו להן רעיונות אחרים ובהדרגתיות שינו את פני הדברים כך שהאור ביצע התקדמות. זה לא התרחש עד לתקופה האחרונה ביותר שזה נעשה יותר ברור וצבר השפעה. על-אף המלחמה הנמשכת בין המדינות, האור התחיל להעצים את אלה שבאו לכדור הארץ להביא הרבה שינויים נדרשים. בעיצומו של הכאוס והאסון, זה התחיל ליצור מחדש את הרשתות של אור מסביב לכדור הארץ. מאז הן הפכו להיות נקודות רבות-עצמה של אור המקרינות מסביבו. כתוצאה מכך, קבוצות אור אלו שנוצרו היו מסוגלות לאיר את האנשים לאמת, והיום אתם עומדים בכניסה להארה מלאה.

במבט לאחור מזה יובלות, היה ידוע שזמן זה יסמל את הסוף של מחזור הדואליות. זו הייתה הבטחה שנעשתה מהזמנים המוקדמים ביותר כאשר אתם התחלתם לראשונה בהתגלמותכם, ואתם ידעתם תמיד באופן אינטואיטיבי שזה יהיה כך. כמה תרבויות בעבר השמידו את עצמן כמעט ללא עקבות, ואתם אשר היום על פני כדור הארץ אתם אחד ואותן נשמות. אתם הייתם נחושים להבטיח כי אחרית הימים יסתיימו בהתעלות שלכם ולא בהרס. כאן הנכם על סך של התעלות שהושגה באמצעות עבודה קשה ומסירות לאור ולאהבה. אתם צברתם ניסיון רב בו אתם יכולים להשתמש כדי לעזור לאחרים שמתמודדים עם אתגרים דומים לאלה שאתם חוויתם.

חיים הינם למידת שיעורים באמצעות חוויות שנבחרו, בידיעה שאתם תשתמשו בהן באמצעות שירותכם את האור. המטרה היא להביא נשמות ביחד, כך שהן יוכלו בשנית להיות חלק מהאחדות שלכולם יש חלק בכך. אולם, התעלות פרושה הפרדה ברמה הפיזית, כך שכל נשמה תוכל להמשיך בנתיבה הנוכחי. חלק כבר במצב מורחב של תודעה ובנתיב הרצוי להם להתעלות, בשעה שאחרים לא מעלים זאת בדעתם מכיוון שלא סיימו עם הדואליות. זו בחירה הנעשית ברצון חופשי שכולכם עשיתם, ולכן חייבים לאפשר לאחרים להתקדם בהתאם. אף אחד למעשה לא נשאר מאחור, והם יפיקו תועלת רבה מחוויותיהם עד כה.

אבולוציה אינה מסתיימת עד שאתם חוזרים סוף סוף למקור, ואפילו אז יוצגו מחזורים חדשים של חוויות. עם זאת אין זה בטווח הראיה המידי שלכם, ויש לכם דרך ארוכה לעבור לפני שתשיגו זאת. אלוהים יצר מספר אינסופי של יקומים, ואתם יכולים לבחור להתחיל חוויה לגמרי חדשה אם אתם רוצים כך. העתיד שמחכה לכם הינו מלא פליאה והתרגשות, ואתם תמצאו ביטויים אינסופיים של האור וכוחותיו הקסומים ליצור. החיים על כדור הארץ נושאים מעט ואם בכלל דמיון למה שאתם עומדים לנוע לתוכו, אולם מאוד בקלות תתחילו להיהפך לישות גלקטית. אתם עומדים לחזור לבית האמיתי שלכם בין הכוכבים ולהתאחד מחדש עם המשפחות האמיתיות שלכם. החוויה שלכם בכדור הארץ היא רק טיול ממקומכם במימדים הגבוהים יותר, להיכן שאתם חוזרים מאוד בקרוב.

כפי שאנו מיידעים אתכם לעיתים קרובות, יש כה הרבה שיגיע בדרככם אשר ירומם אתכם לגבהים עצומים. ברגע שהתעליתם, אלא אם מסיבה כלשהי אתם בוחרים לבלות במימד השלישי החדש שהוכן עבור אלה שלא מתעלים, אתם לא תצטרכו לחזור אליו אף פעם. אתם כולכם סיימתם עם הרטטים הנמוכים, ונשמות רבות מסוגלות להגן על עצמן מפני אנרגיות נמוכות. אתם רק צריכים לשים פס של אור לבן מסביבכם כהגנתכם. בעשותכם זאת, אתם צריכים להימנע מלבטא טונים שליליים כלשהם בדיבור, כיוון שהם עשויים לשבור את הגנתכם ולגרום לכם להיות פגיעים להם. הדרך הטובה ביותר היא להתמקד על כול מה שהוא אור, ולהמשיך בהתעלות בטווח הראייה שלכם היא אחת הדרכים לעשות זאת.

כל כך הרבה אנשים עדיין נושאים מטען שיש לטפל בו, והוא ימשיך לחזור אליהם עד שהוא ינוקה. הוא יגיע אליכם בצורה של מחשבות מאתגרות כאשר למעשה אתם עכשיו יודעים שאתם מעבר למה שהן מסיתים אתכם לעשות. דברו לאותו אדם "אחר" שממשיך להזכיר לכם על דברים מעין אלה והיו תקיפים ובקשו ממנו שיעלם כיוון שאין זה מעניין אתכם יותר. מפתים אתכם לראות אם התגברתם על מה שהייתה בעיה, ואם אתם דוחים זאת מספיק לעיתים קרובות, זה ייעלם. חלק מכם צריכים לנקות הרבה קארמה, וזו הסיבה מדוע אתם עסוקים בביצוע הניקיון. זה כמובן יכול לשתף אחרים ולעיתים קרובות אתם יכולים לעבוד ביחד כדי להתמודד עם כול מה שזה. מערכות יחסים קודמות, לעיתים קרובות, מביאות בשנית אנשים יחד למטרה של מתן עזרה אחד לשני כדי להשיג זאת.

הבינו שאתם הסכמתם לעשות את העבודה הקשה כדי להכין עצמכם להתעלות, אבל תמיד יש לכם עזרה. אכן, לכל נשמה יש את העוזרים שלה, אפילו אלה ששקעו באנרגיות הנמוכות. כל נשמה היא עדיין של אור ומעולם לא ניטשה, כיוון שלכולם יש את היכולת לפלס דרכם חזרה אליו. זכרו כי הסיבה היחידה שאתם חווים גם את האור וגם את האופל, היא כיוון שאתם בדואליות ואתם מחפשים להבין איך שני אלה יכולים לעזור לאבולוציה שלכם. באופן טבעי, המטרה הסופית היא להיות מסוגל להתגבר על האנרגיות האפלות על ידי כך שמתנשאים מעבר להן. רבים מכם עכשיו עומדים גבוהים ויודעים שאתם השגתם זאת, ומקומכם בעולמות המתעלים מובטח.

אני SaLuSa מסיריוס, ואני מרגיש שרמות התודעה שלנו הופכות להיות יותר בהרמוניה, כשאתם מחפשים את האמת ומרחיבים את רמותיכם העצמיות. יותר רבים מכם ימצאו כזו התקדמות בשבועות שנותרו, כיוון שאספקה אינסופית של אור ממשיכה להיות מוקרנת לכדור הארץ. עם הקלט המגיע מההתיישרות של השמש והשמש הגדולה המרכזית, אתם תחוו עליה משמעותית של אור והיו מודעים לכך.תודה לך SaLuSa.

Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman

Saturday 15 September 2012

14.09.12

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 14 בספטמבר 2012

נשמות אלה אשר שקועות עמוק באמונותיהן הדתיות, תהיינה בין האחרונות לקבל את האמת. בעיה זו היתה צפויה והמורים המתאימים להם שעליהם מתבססות אמונותיהם, יחזרו כדי להסביר מה היה באמת המסר שלהם. במשך הזמן, הפרשנות שלהם השתנתה במכוון ליותר מקום של כוח ושליטה של ידי המבקרים, כך שהמשמעות האמיתית שלהם טושטשה. נוכחותנו והבנתכם את השירות שלנו לכם, סייע לכם להבין שניתן להשיג את הכוונה בהתפתחותכם כאשר אתם יכולים ללכת פנימה ולמצוא את האמת. אין זה אומר בבירור שאתם לא צריכים לשוחח עם אחרים, כיוון שזה תמיד שימושי לשקול נקודות מבט אחרות.

אנו כבר סדרנו את אמונותינו כתורה שאנו תומכים בה, וביטאנו את מקום שירותינו לאחרים בתוך היקום. ברמת הרטט שלנו, רק האמת יכולה להתקיים, ואתם גם נעים לתוכה מאוד בקרוב. לכן, אנו מבקשים מכם להיות פתוחים לרעיונות חדשים שבמונחים כלליים מבוססים על האחדות של הכול מה שיש. הבעיה שיש לכם היא בכך שהציוויליזציה שלכם הפכה למחולקת ומופרדת לתוך פלגים רבים כל כך, שתמצאו זאת קשה לדעת למה להאמין. בנוסף לכך, זה גרם למאבק שלחמתם בתוך עצמכם, להוכיח מי צודק ומי טועה.

הסובלנות על כדור הארץ אינה מצויה בשפע, והיא נגרמת על ידי אלה שמנסים לשמור על כוחם בין בדת או בפוליטיקה. אנו מעודדים אתכם לקבל את העובדה שנשמות אחרות לא תהיינה בהכרח בשלב ההבנה שלכם, ולהבין שעם הזמן כולם יתפתחו בהתאם לקצב שלהם. אין להציק לאף אחד בשל אמונותיו, ועם זאת אין הם צריכים לנסות לכפות אותם על אחרים. התקופה שאתם עוברים דרכה מראה כמה תלויים אתם כולכם אחד בשני, וזה לעיתים קשה להביא אתכם ביחד.

אנשים מבינים שההבחנה המעמדית המבוססת על אושר וחינוך שומרת על ההפרדה במקומה, ולכל אדם צריכים להיות הזדמנויות שוות. חלק הגיעו מרקע מקופח וזה משהו שיטופל עם השינויים. כולם ייחשבו שווים כפי שהם בעיני האלוהים, מבלי ליחס חשיבות איזו קארמה הם משרתים. אכן, באחרית הימים האלה, רבים מכם מתמודדים עם כל מה שנדרש כדי לנקות זאת. הרבה מכך מתייחס ליחסים בין איש לרעהו וחלק לומדים כמה שיעורים קשים. ניתן למעשה לתחום את הדאגה לשיעורים קלים, כאשר ברור שרמות התודעה שלכם הורמו.

ברגע שאתם עולים, זה יהיה מאוד שונה ממה שחוויתם במימד הנוכחי. האכזריות והמאבק שהתמודדתם באופן נורמלי, לא יתרחשו יותר, כיוון שתהיה הרמוניה ושיתוף פעולה מלא כשכולם יעזרו אחד לשני עבור הטוב ביותר. אתם תפגשו את השומרים שלכם ואת הישויות המלאכיות שעמדו לצידכם חיים אחרי חיים. תהיה לכם רמת תודעה מפותחת שתעניק לכם הבנה גדולה יותר על כל הדברים, ואתם תהפכו באמת לישות גלקטית. הציוויליזציה שלכם כבר חברה בפדרציה של אור שלנו, והמקום מחכה לכול אלה שרוצים להצטרף אלינו.

מחכים לכם חיים נפלאים אשר ישחררו אתכם מהחשיכה שליוותה אתכם במסעכם דרך המימד הנוכחי שלכם. אתם עשיתם את חלקכם וזהו הזמן לצאת ממעגל הלידה מחדש שחוויתם. בעתיד, אתם פשוט תשנו את גופותיכם כשתחשבו שזה הכרחי, כיוון שריקבון ומוות טבעי לא יהיו חלק מחווייתכם. כפי שאתם בוודאי מודעים, אתם גם חיים מאות בשנים כפי שאתם סופרים זאת, אבל ללא הזדקנות ובמקום זאת תשמרו את גופכם במצבו המעולה. יהיה לכם את כל הזמן שאתם צריכים כדי לבצע את תשוקת לבכם, ובניגוד למה שקורה בכדור הארץ, לא תזדקקו לכסף לעשות זאת כיוון שלא יהיה צורך בכך.

הרבה ממה שאתם רואים כחלק חיוני מחייכם כעת, לא יהיה בו עוד צורך, וכשתוותרו על חפצים חומריים הם יוחזרו למקור ללא בזבוז. בזמן, יהיו לכם כלי הרכב האישי שלכם, אבל תצטרפו לאחרים לטיול בין מימדים לתוך מעמקי החלל. אתם קוראים לכלי רכב הגדולים ספינות-אם וכמה יהיו ערים לזכויותיהם. אתם תוכלו לנסוע סביב באחת מהשנים באותה העת, ולמצוא את כל צרכיכם הזמינים בכל הזמנים. הם לגמרי מספיקים באופן עצמי ומנצלים אנרגיה חופשית שנמצאת כולה סביבם. בנסיבות אלה, חיים רחוקים משיעמום, ותמיד מציעים תחושה של התרגשות כשאתם נוסעים לתוך הבלתי נודע.

אתם תבחינו שהיכן שפגשנו את אנשיכם, הם העירו כי העור שלנו כביכול הדוק כחתיכת בגד אחת. זה מכיוון שהם חשבו שזה מתהווה ופשוטו כמשמעו העור השני שלנו, ומלווה בכל רגע את הגוף שלנו. בניגוד לכם, כאשר אנו נוסעים, אין אנו צריכים לקחת מזוודה מלאה עם חפצים חיוניים. במובן זה, צרכינו מאוד מוגבלים, לדוגמה, אין לנו מטלות יומיות כגילוח או דרישות גוף אחרות. יהיה לך די הרבה ללמוד כאשר תתחילו את החיים החדשים שלכם, עם זאת הם בשום מקרה לא מסובכים כמו החיים על פני כדור הארץ. חיים במימדים גבוהים יותר הינם שמחה וכה מספקים בכל המובנים.

כשאתם עצובים, רק זכרו היכן נמצא העתיד שלכם, וההתעלות הנפלאה שתתחיל פרק חדש לגמרי בהתפתחותכם. הכאב והסבל שאתם חווים יעברו, וזיכרונות מעין אלה ייעלמו בסופו של דבר בעבר ויישכחו סוף סוף. אז, שמרו על המבט שלכם על מה שעומד לבוא ולא על מה שהיה, ואל תתירו למחשבות שליליות להסיח את דעתכם. אין חשיבות למה שמעלים הפחדים באמצעות החדשות או הספקולציה לגבי עתידכם, הכול יהיה קצר ימים. עד שיוסרו אנשי האופל, הם עדיין ינסו להפריע בהתקדמותכם, מאמינים שאיכשהו הם עדיין יצליחו. הם ילמדו שנשאר להם מעט כוח, והם לא יכולים לחזור לרמת השליטה הקודמת שלהם.

אני SaLuSa מסיריוס, מביא את מיטב האיחולים של הפדרציה הגלקטית עבורכם, וסיום מוצלח לחייכם. עבדתם קשה ובמשך זמן רב להשיג זאת, ומגיע לכם לחוות הגשמה מספקת ביותר.

תודה לך SaLuSa.
Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman