Followers

Friday 27 December 2013

27.12.2013



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 27 בדצמבר 2013


הנה אתם בסופה של עוד שנה אשר היתה חשובה בדרכים רבות. הזמן המשיך להאיץ, וניתן לראות חלוקה ברורה שעומדת להתרחש בין הישן לבין החדש. אנשי האופל אינם מתקדמים כפי שרצו, לאחר שהרגישו שהם על סף השתלטות על העולם. הם לקחו בחשבון את הכמות הגדלה של אור אשר עוגנה על כדור הארץ. עד כי, שכמעט בלי להבחין הוא נהפך לכוח העוצמתי ביותר עבור הטוב. התקדמותו לא יכולה יותר להתעכב, והוא מיועד להיות האמצעי להסרת אנשי האופל.

מחזור זה סיים את מסלולו והאור עכשיו מהווה את הכוח הדומיננטי על כדור הארץ. המהומה לכאורה היא רק סימן שהוא מגביל את יכולתם של אנשי האופל, להמשיך את מצעדם קדימה לשליטה על העולם. זה תמיד תוכנן בדרך זו כך שזה לא משנה כמה הם הרחיבו הרבה את כוחם על האנשים, הם לא ישיגו אף פעם שליטה מלאה. המחזור מיצה את עצמו ומחזור חדש מתחיל אשר יביא שלום ואושר מוחלטים לכל הנשמות. אין יותר מקום עבור אנשי האופל להפעיל את כוחם על הגזע האנושי.

כפי שאתם עומדים הכן ולא מושפעים מאירועים חיצוניים, כך אתם מעצימים את האור אשר הולך ומתעצם יותר מאשר אי פעם. תחיו באור, ואתם יכולים לחיות את חייכם בדרך אשר תסייע לרומם אחרים אתכם. השנה החדשה המגיעה תבשר שינויים אשר ישלחו איתות חזק שהאור מביא את העידן החדש לתוך ההוויה. 2014 תהיה צומת אשר מאפשרת שתיעשה התקדמות מהירה, והיא מסמלת את ההתחלה האמיתית של עידן האור. כל אחד מכם בחר להיות כאן לאירוע מעין זה ועבור רבים מכם החיים פתאום יציעו לכם את השינויים שחיפשתם. כעובדי אור, לכל אחד יש משהו להציע אשר ישתמשו בו בזמן הנכון. לכן, אל תדאגו או תרגישו שתרומתכם היא קצת מושווית לאחרים, כשכולם חשובים לשלם.

אתם כולכם הגעתם כברת דרך ארוכה עם חוויותיכם והן גדולות יותר עבורם מאשר הייתם כאשר התחלתם לראשונה את מסעכם. אין חוויה בלי ערך ואין צורך לעשות השוואות עם האחרים, כשלכולכם יש תוכנית חיים ייחודית אינדיבידואלית. אף אחד אינו חשוב או נחות מאשר נשמה אחרת. אתם חלק ממשפחה גדולה אשר נושאת את עיניה לאבא/אמא אלוהים מהיכן שהגעתם. כשהגעתם ביחד כאחד, נשמה אחת לא נחשבה טובה יותר מהאחרת, כשכולם דרכו על אותו נתיב והם פשוט בשלבים שונים עליו.

כשאתם יכולים לראות את עצמכם באחרים, אתם תדעו שאתם באופן שלא ניתן להסבירו קשורים ובמציאות אתם אחד. עם זאת, אפילו כשאתם מתקדמים להבנה זו, אתם עדיין נשארים אור אינדיבידואלי בין כל האחרים. כאשר מתייחסים אליכם כ"אלים", זהו מצב של אחדות שאתם חווים כאשר אתם חוזרים אל האלוהות. ברצון לביטוי טוב יותר, זהו ביתכם ממנו הגעתם, וכאשר אלוהים משתוקק לחוות קצת יותר, כל הנשמות יישלחו שוב בגין סיבה זו.

בזמן זה, יש לכם קושי לדמיין או לזכור את שלביכם הגבוהים יותר של הוויה, אבל במהרה אתם תהיו על הנתיב להכרה מלאה. זה יקרה בשלבים ובתחילה אתם תזכו בתודעה מלאה. בהכרח, אתם חייתם חיים רבים ברטטים הנמוכים יותר ביחד עם תודעה מוגבלת. האתגר שלכם היה לגלות את דרככם חזרה אל אלוהים באמצעות החוויה שלכם, וזו הסיבה מדוע כל נשמה נסעה במהירות שלה ונמצאות בנתיבים שונים. זכרו גם שבגלגולים ספציפיים אתם מחוברים לאנרגיות מסוימות אשר יגבירו את ההזדמנויות להצליח.

כשאתם הופכים יותר אחד עם האור, כך אתם נהפכים ליותר ערים לאמת של העצמי האמיתי שלכם. אתם אינכם הגוף שלכם והוא רק משרת את צרכיכם בשעה שאתם על כדור הארץ. כן, יש לכם גם גוף אתרי שהוא מעודן כדי לאפשר קיום ברטטים הגבוהים יותר, עם זאת אתם צריכים ללכת עוד הרבה קדימה. בסופו של דבר, אתם תהפכו להוויה אמיתית של אור, אבל אתם יכולים עדיין ליצור "גוף" עבור עצמכם כאשר הצורך מתעורר. ראוי לציין, כי כאשר אתם עושים זאת כדי לאפשר תנועה באמצעות המימדים הנמוכים יותר, זה יהיה מגביל בדרכים אחרות.

יקרים, זרקו רגשות כלשהם של עייפות או של ספק, כשהרטטים מתגברים ואתם הופכים שוב לצעירים. התרוממו מחוץ לספק או לחוסר אמון והביטו ישר קדימה ולכו באור. עזבו את דאגותיכם מאחוריכם והיו סמוכים ובטוחים שהכול הוא בסדר מושלם. זה עשוי להיות קשה לעשות, אבל אתם חייבים להתחיל לפרוק את "המטען" שאתם לא יכולים לקחת אותו אתכם לתוך הממלכות הגבוהות יותר. חשבו בגדול וחיובי כשאתם עשיתם את העבודה הקשה להגיע לנקודה זו באבולוציה שלכם. זכרו גם שיש לכם נשמות רבות אתכם במסעכם, עושים את כל שביכולתם כדי להדריך אתכם לתוך נתיב בטוח ומתגמל.

אני SaLuSa ומגיע שוב להרגיע אתכם שהכל בסדר ואנו אתכם כל הדרך. אהבתנו וברכותינו הולכות אתכם.

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

0 comments:

Post a Comment