Followers

Saturday 11 January 2014

10.01.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 10 בינואר 2014  


העניינים על כדור הארץ ממשיכים ליצור אי וודאות ולמראית עין ישנם סימנים קטנים שהושג שלום עולמי. עם זאת, מאחורי הקלעים קבוצות רבות של עובדי אור משחקות את חלקן להביא יציבות ושלום. זה יגיע יחסית תוך זמן קצר ושנה זו היא זו אשר תהיה פעילה ביותר במובן זה. עובדי האור בכל רחבי העולם זוכים לאמון בתוצאה, ורואים את פירות עבודתם מתגלים. היו סמוכים ובטוחים שהאור גדל כל הזמן ומרים נשמות לאט לתוך מימד גבוה יותר. כתוצאה מכך, קיימת חלוקה ברורה בין אלה של הרטטים הישנים שאינם יכולים להתרומם, ובין אלה אשר יכולים. אולם, אין המשמעות היא שאתם מפסיקים להיות מסוגלים לסייע להם, כשנשמות רבות עדיין צריכות סיוע והדרכה כדי להתרומם.
                        
כדור הארץ הוא במהומה ונראה כי האור נחלש, אבל זה לא המקרה והוא גדל במהירות ושום דבר יכול עכשיו לעצור את התקדמותו. עובדי האור צריכים להיות מרוכזים ולהתמקד על העצמי ולא לסטות על ידי פעילויות שליליות רבות שמתרחשות. אתם יכולים להיות משקיפים בלי להיות מוסחים ממשימותיכם, וככל שאתם מתמקדים יותר עליהן, אתם יותר תצליחו. באופן טבעי אתם תימשכו למצבים בהם נדרש נסיונכם, והם יהיו ללא ספק כפי שמצופה מכם. אתם התנדבתם להיות כאן כיוון שנסיונכם מוערך ונדרש בזמנים כאלה. היו סמוכים ובטוחים שמדריככם הם תמיד בהישג יד לסייע, ויבטיחו שאתם תסייעו בהתאם ליכולתכם.

תקופה זו היא מאוד בודקת כיוון שכה הרבה קורה באותו זמן, אבל אלה מכם אשר נקראו לסייע נמצאים כאן עבור מטרה זו בדיוק. אכן, זה מה "שאומנתם" במשך מספר חיים, ועכשיו זו הזדמנותכם לשרת באופן מלא את האור. בינתיים, המשיכו להיות מרוכזים בכל הזמנים, ודעו שאתם יכולים להיות מוקפים באנרגיות שליליות עם זאת לא להיות מושפעים מהן. אתם כאן לסייע לאחרים להתעלות ולנסות לסייע לאלה אשר נאבקים למצוא את דרכם. זה לא תמיד קל והכי טוב לסייע כאשר אתם נקראים, אבל לא לכפות את עצמכם על נשמה אחרת אלא אם היא בקשה עזרה.

זה מאוד חשוב לאפשר לנשמה אחרת לעקוב אחר הנתיב שהם מיפו עבור עצמם. חדירה מיותרת עשויה לא להיות מסייעת כפי שאתם מרגישים, והיא יכולה לפעמים לזרוק נשמה מנתיבה הנבחר. אתם תגלו שאנשים אשר נמשכים לנשמות אחרות הם ממוקמים טוב ביותר כדי לסייע להם, וזו עובדה שיש משיכה לאלה עם רטט דומה. בנוסף, באופן טבעי יש לכם את מדריככם אשר תמיד לצידכם, אשר יסייעו לכם בשמחה כאשר הם מתבקשים לעשות זאת. אפילו עם הכוונות הטובות ביותר, זה עדיף לאפשר לנשמה אחרת חופש לעשות את בחירתה, באשר למתי הסיוע יתבקש.

שנה זו תהיה הכי חשובה כשכה הרבה מתרחש עכשיו אשר יגרום לשנויים גדולים בחייכם. כבר כמה מכם מצאו אנשי קשר אשר עסוקים בעבודה חיונית אשר תביא אותם לעיני הציבור. ציינו שהנשיא אובמה עכשיו יותר פעיל בגלוי, ויכול עכשיו לבצע יותר עבודת אור אשר מגבילה הזדמנויות עבור אנשי האופל להפריע כפי שהיה בעבר. כוחם פחת באמצעות הסרת הגישה שלהם למספיק כספים כדי להמשיך את צעדם לכיוון שליטה פלנטרית. ללא האמצעים לבצע באופן מלא את תוכניתם, הם נמצאים באי-סדר, ולא יכולים להשיג את מטרותיהם.

באופן טבעי, משרתיהם של אנשי האופל עדיין מנסים להגשים את מטרותיהם, אבל עם ההפסקה בהמשכיות שלהם, הם לא יכולים להשיגן. עם הגישה העקשנית הרגילה שלהם, הקנוניה לא מודה שהם למעשה מובסים. אולם, המצב הוא כזה שהם בקרוב לא יוכלו ליצור איום אמיתי כלשהו לאור, ושינויים רבים לטובה יכולים עכשיו ללכת קדימה. זו היתה דרך ארוכה עם הרבה מכשולים ועצירות, אבל זה היה תמיד ידוע שהאור יצא החוצה מנצח בסוף המחזור. אתם תדעו באופן אינטואיטיבי אם התגלגלתם בזמן זה להיות אחד מהחלוצים אשר נמצאים כאן לגרום לשינויים. אתם קרוב לוודאי כבר מעורבים בכבדות בעבודת האור, ומשתוקקים לתת את עצמכם כדי לסייע לנשמות אחרות להתעלות.

עם עליית הרטטים, אתם תגלו בהדרגה ששלום ישרור על כדור הארץ. בינתיים, אנשים רבים יגלו שהשקפתם משתנה, והם יחפשו חיים שלווים יותר. זה יתפשט במהירות כשזה מתחזק, אבל אל תצפו ליותר מדי מוקדם מדי. ברגע שאנשים מבינים שהם יכולים לשנות את גישתם לחיים ולסייע לגרום לדו-קיום בשלום, לא יהיה להם שום היסוס בתנועתם לתוך רטטים גבוהים יותר.

אנו יודעים כמה הרבה הקשיים והעיכובים משפיעים עליכם, אבל זהו הזמן לעמוד איתן. כפי שהייתם עשויים לומר, הודעת הזכייה בטווח ראיה ואין לכם מה לדאוג, כי לא ניתן להביס את האור. טפלו בעבודתכם עם אמון מלא ביודעכם שעתידכם מובטח ואנו תמיד איתכם.

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

0 comments:

Post a Comment