Followers

Friday 24 January 2014

24.01.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 24 בינואר 2014  


כתמיד, הזמן עובר תוך כדי טיסה ומאיץ לקראת הזמנים של שינויים חשובים, שהינם האצנים הקדמיים של תקופה חדשה בהיסטוריה שלכם שעוזבת את העבר מאחור. הכול מתקדם כמתוכנן, ובתוך זמן קצר מאוד אתם תתחילו לקבל את ההוכחה שחפשתם אותה. אתם תהיו בלי ספק כי מלכתבחילה הכוחות עבור הטוב עבדו לקראת השינויים שהובטחו לכם, ושהעידן החדש הוא עליכם. למראית עין רבים יראו רק בלבול וחלקים רבים מעולמכם במהומה. אלה הם הפרפורים האחרונים של אנשי האופל אשר הם עכשיו נמצאים בנסיגה. תוך זמן קצר, אלה אשר עבדו בשקט עבור האור יחשפו את עצמם, ואתם תדעו שהעידן החדש באמת החל.

בינתיים, עובדי האור נקראים להישאר גמישים וממוקדים על עבודתם, אשר תבטיח שהאור ממשיך להתעצם. במשך זמן ארוך מאוד, אתם חפשתם הוכחה על השינויים שאתם יודעים שחייבים להגיע אם העידן החדש יוצא לדרך. זו תהיה לזמן מה מוגבלת עד זמנים כאלה בהם זה בטוח עבור האור להיחשף בגין ההתקדמות שכבר נעשתה. אולם, ישנם סימנים רבים בכל מקום כי השינויים מאיצים, וניתן למצאם באמצעות אלה אשר מחפשים ברצינות. כבר כמה נשמות חושפות את עבודתן לאור, ואתם עשויים להיות סמוכים ובטוחים שאנו נגן עליהן.

כשהאור גדל בכוח, כך יותר נשמות יתחילו להתעורר, רמות התודעה שלהן יאפשרו להן להעלות את הרטטים שלהן. כבר אנו מוצאים שיותר אנשים מדברים בגלוי על ההבנה החדשה שמצאו, וישנה להיטות חדשה לדון על מה שמתרחש על פני כדור הארץ.  ההתעוררות תמשיך לגדול במהירות גדולה יותר אשר תמשוך נשמות דומות ביחד. אכן, זה גם ייצור פער רחב יותר שיש לצפות לו בין אלה של האור ובין אלה שאינם מאמינים. אולם,  איננו תומכים בניסיונות מכוונים להרחיב זאת. יהיה צורך בעובדי האור יותר מאשר קודם לכן, לסייע לאלה אשר מחפשים הבנה גדולה יותר על מה שמתרחש.

כמה מכם חיכו זמן רב לפעול בשירות לחברכם הנוסעים על נתיב האור. עכשיו, זמן זה הגיע ורבים ייקראו להגשים את חוזה חייהם. היו סמוכים ובטוחים שאתם לא הולכים לבד בכל עת, אתם תמיד מלווים על ידי מספר נשמות שנמצאות שם כדי לשרת אתכם. לכן, אל תהססו לקרוא להן כשאתם צריכים עזרה. אם אתם מחפשים סימן כלשהו באשר למה תפקידכם יהיה, אל תדאגו כי כאשר הזמן נכון אתם תישארו ללא ספק באשר למה שנדרש מכם. תפקידכם יהיה תפקידו שלו הוכנתם במשך הרבה מחזורי חיים ולא תצטרכו לפקפק ביכולתיכם.

כפי שאתם מודעים, באחרית הימים האלה, הרבה קארמה עולה כדי להתנקות, וזו אחת הסיבה מדוע כה הרבה פעילות מתרחשת. אולם, בהתחשב בזמן זה יפחת, ותהיה עזרה באמצעות הבאת נשמות רבות ביחד אשר עד כה הופרדו בכוונה. אנשי האופל יצרו דרכים רבות כדי לעצור אתכם לבוא ביחד כאחד, אבל יהיה שינוי כאשר תבינו כמה הרבה יש לכם במשותף אחד עם השני. הדת חלקה אנשים ומלחמות רבות היו בשל אידיאולוגיות שונות. גם על בעיות אלה יתגברו כאשר האמת תיוודע, ותהיה הבנה שהכול הם אחד.

לכן, אל תדאגו יותר מדי באשר לאיך ניתן להתגבר על ההבדלים לכאורה הבלתי אפשריים ביניכם.  כאשר האמת תינתן באמצעות אלה אשר יש להם האמון והביטחון שלכם, קשיים רבים פשוט יתפוגגו. לבם של רבים מכם מחפש חיים שלווים, ושמחים לחיות ולתת לחיות. לאפשר לאחרים לבחור את נתיב האור שלהם יהפוך מקובל באופן כללי, והם יוכלו להתקדם לאט או מהר כפי שמתאים להם. כולם, בסופו של דבר, ימצאו את האור וישנם נתיבים אינסופיים אליו.

שמרו על גישה חיובית בכול מה שאתם עושים, ואל תאפשרו לספק לזחול פנימה, כשאנשי האופל ינסו לשים אתכם מחוץ למסלול ממש עד הרגע האחרון. הם יהפכו באופן הדרגתי חלשים ולא תהיה להם יותר את היכולת להתערב בהתקדמותכם. לאט יילקח כוחם מהם, והם כבר לא יכולים לפקד עם הסמכות שהיתה להם פעם. אנו עוקבים אחריהם באופן הדוק, אפילו לנקודה בה אין להם מקום מחבוא מאתנו. אין מפלט והם יתחננו ללא הועיל כדי למנוע את תוצאות פעולותיהם.

אני SaLuSa מסיריוס  וכה שמח לסייע לכם דרך תקופות אלה של שינויים חזקים. היו סמוכים ובטוחים שאיך שהמצבים הארציים נראים בלתי אפשריים, באמצעות סיוענו יתגברו עליהם בזמן קצר. כל עוד אתם חייבים לדרוך בנתיבים שאתם יצרתם עבור עצמכם בשל הסיבות הקרמתיות, אנו יכולים להגיע בזמן המתאים ולסייע לכם לשקם את מדינותיכם. לכן, בבקשה אל תיעשו עצובים או מיואשים בגין "אי-הסדר" ששנים רבות של מלחמות השאירו כמה מדינות בו. אנו כאן לסייע לכם, ולנקות את הנתיב לעתיד זהוב נפלא.


תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

0 comments:

Post a Comment