Followers

Friday 7 February 2014

31.01.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 31 בינואר 2014  


בשל כל מה שמתרחש מסביבכם, הרמוניה ושלום נראים רחוקים, עם זאת בהדרגה המהומה תפחת ובזמן קצר יחסית שלום יאכלס את כדור הארץ. זה מפני הגעתו של העידן החדש, וזה מרים את הרטטים מהר יותר. שינויים אלה היו תמיד עומדים ללוות תקופה זו, עם הפרדה מוחלטת של אלה אשר מוכנים להתעלות מאלה אשר לא. זה בלתי נמנע כשהרטטים גוברים לנקודה בה רק נשמות אלה אשר השיגו את אותה רמה יכולים להישאר בתוכה. זה השיא של אלפי שנים רבות של נסיונות באמצעות מחזורי חיים רבים בתקופות שונות. הסוף של המחזור הינו זמן חשוב, כאשר כל הנשמות מחליטות כמה טוב תוכנית חייהם קידמה את האבולוציה שלהם, ואם הם צריכים לחזור על חוויה מסוימת כלשהיא.

רובכם מתקדמים במידה רבה ויהיו מוכנים לנוע לשלב הבא של האבולוציה שלכם, באמצעות הסיוע והעצה של נשמות מפותחות יותר. רבים יישארו עם האבולוציה האנושית, אבל כמה יבחרו להצטרף לזנים אחרים אשר עשויים לקחת אותם לפלנטה אחרת. אתם, כמובן, תתגלמו לתוך צורה מתאימה עבור חוויה זו. אלה הממשיכים את חוויותיהם על כדור הארץ במימד הרביעי, יגלו שהחיים קבלו מראה חדש לחלוטין, וכי זה בזמן הרמוני ומאושר. אנשי האופל יהיו אבודים ויעקבו אחר העתיד שלכם שנגזר מראש, ותינתן להם הזדמנות נוספת לחזור אל האור.

יש לכם מעט מושג על האושר והסיפוק המחכים לכם, וזה יעלה בהרבה על ציפיותיכם. זה יהיה הגמול שלכם ששרדתם את התקופה האפלה של חייכם, ומצאתם בהצלחה את האור בשנית. מעטים מכם יגלו שכמה מחברכם או מקרוביכם נכשלו ולא עשו זאת לתוך המימד הגבוה יותר. שלא יהיה לכם פחד לעתידם כשהם יהיו בדיוק במקום בו הם יכולים להמשיך ולהתקדם לכיוון האור. במיקום שלכם, אתם תהיו מסוגלים ללמוד על התקדמותם, ולבקר אותם כאשר הם מחוץ לגופם במהלך תקופת שינתם. בשעה שאתם תוכלו לשמור על הזכרונות של פגישות אלה, הם יחזור למימד שלהם מבלי לזכור אותן כשיתעוררו.

נכון לעכשיו, אתם מתעוררים לפוטנציאל האמיתי שלכם כשרמת התודעה שלכם מתרחבת, עד שאתם תרכשו תודעה מלאה בעתיד הקרוב. היו סמוכים ובטוחים שמסייעים רבים כבר מוכנים בנכונות לסייע לכם לקחת את מקומכם במימדים הגבוהים יותר. החיים הם הזדמנות נמשכת להתפתח ובכל שלב יש לכם מסייעים רבים. זו תמיד האחריות של אלה שהתפתחו כדי לסייע לאלה העוקבים אחריהם. כשנשמות דומות נפגשות ביחד כך שתודעתם נהפכת להיות כאחד, אבל היו סמוכים ובטוחים שאתם תשמרו על האינדיבידואליות שלכם באותו זמן.

אנו יודעים שכה רבים מכם עייפים מנסיונותיכם, וזה לא מפתיע בהתחשב ברטטים הצפופים שאתם קיימים בתוכם. זו הסיבה מדוע אתם קבלתם כה מעט ביקורים מישויות ממימדים גבוהים יותר, אשר מוצאים זאת מאוד רטט כבד לא נעים להיות בו. באופן דומה, אתם תהיו כה מרוממים כאשר אתם נכנסים למימדים הגבוהים יותר, ותהנו מכל היתרונות הקשורים בהם. אל תטעו, כאשר אתם בחרתם לסייע לנשמות אלה הלכודות ברטטים הנמוכים יותר, אתם ידעתם איזו משימה קשה זו תהיה. אולם, אתם הייתם בטוחים שלא משנה כמה רחוק אתם תפלו, אנו תמיד נהיה שם לסייע לכם לחזור למקומכם הלגיטימי.

יקרים, השהייה הזמנית במימד הנמוך כמעט ונגמרה, ואתם תצאו הרבה יותר רחוק מאשר כשנכנסתם לראשונה. חוויותיכם תסייענה לנשמות אשר יכולות להינות מנסיונכם, וישבחו אתכם בגין ההקרבה הגדולה שנעשתה כדי להועיל לנשמות אחרות על הנתיב של האור. 

אני, SaLuSa מסיריוס, ומלא הערצה והכרת תודה עבור פעולותיכם הלא אנוכיות לסייע לחברכם הנוסעים. אתם כולם אחד וקשורים בדרכים נצחיות, ואתם תמשיכו לסייע אחד לשני במסעכם הגדול לאורך היקום. להקרבתכם יש פרסים משלהם כשאתם רואים נשמות נעות לתוך האור ומתעוררות לעצמי האמיתי שלהן.


תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

0 comments:

Post a Comment