Followers

Sunday 13 July 2014

11:07:2014


מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 11 ביולי 2014  

אנו מבחינים במצב רוח חדש בקרב רבים מכם, אכן,  זה מבורך ומעיד שאתם עברתם מעבר לשלב של אכזבה אותו הרגשתם לאחר סוף שנת 2012. מצבים כפי שאתם חוויתם תוצאתם במידה רבה מאוד משתנה, ועם הרצון הטוב ביותר איננו יכולים תמיד לנבא איך דברים יסתדרו. עם זאת, אתם עשויים להיות סמוכים ובטוחים כי מה שאנו עושים הוא לטובת האינטרסים של כולם. זו התמונה הגדולה יותר שהיא חשובה ומנקודת מבטכם, אתם לא יכולים באמת לראות את הכול. אלוהים ציווה שכולם ילכו קדימה כפי שתוכנן, ולכן זו "חגיגה שנגמרת". לכן, אנו מבקשים מכם לקבל שאנו מחויבים לחלוטין להביא את האמת לתוך ההוויה, ולסייע לכם להתקדם במהירות האפשרית לתוך העידן החדש. מה שצווה על ידי האלוהים חייב להיוולד, ואין זה משנה מה מתרחש כדי למנוע זאת, זה לא יכול להצליח.


לכן, אתם יכולים לבצע את תוכניותיכם כדי לתרום למאמצים שנעשים על מנת להביא לסיומם של האנרגיות מהעידן הישן, באמצעות שבירת האחיזה בהן עליכם. אל תפחדו מהן כי אחרת אתם תמשיכו להיות קשורים להן. אתם יכולים להגן על עצמכם תמיד באמצעות התמקדות על האור אשר יבטיח שאתם בטוחים תמיד. העולם הישן יושב לאורך צידו של העולם החדש אבל במוקדם או במאוחר תגיע התרוממות גדולה, אשר תביא שינוי שיראה סוף לדואליות כפי שאתם חווים אותה. אנו מדגישים בשנית כי תהיה הפרדת דרכים, והעידן החדש יתחיל ברצינות לאחר שזרק את גלימת החשיכה.

אתם יכולים בצדק לצפות שאחרית הימים תהיה ערוב מורכב של כל סוגי החוויות, כשנתיבים רבים מאוד מגיעים ביחד לניקוי סופי. הסוף עבור רבים משמעותו תהיה יציאה מהירה מכדור הארץ רק כדי להמשיך את חוויותיהם ברמה המתאימה לרטטיהם המיוחדים. אנו יודעים שלרבים מכם יש קשרים חזקים עם נשמות רבות, אבל כל אחד מכם חייב שיאפשרו לו ללכת אחר נתיבו. לפעמים, קבוצות של נשמות יתקדמו ביחד, וזה אפשרי כיוון שהם בשלב דומה של אבולוציה.  אולם, כאשר הזמן מגיע  לחוויה מתקדמת חדשה,  נפש אינדיבידואלית תעבור לרמה אחרת. אנו נדגיש דבר אחד שוב שברגע שיש לכם קשר אהבה אמיתי עם נשמה אחרת, לא משנה היכן הם נמצאים, הן תמיד תגבנה לניסיונותיכם להתקשר איתן.  הסיבה לכך היא שהמרחק ברמות גבוהות יותר לא מהווה מכשול לעשות זאת,  והקשר הוא מיידי.

חייכם בכדור הארץ הם בכזה ניגוד לחיים שאתם עומדים לחוות ברגע שאתם מתעלים. היו פתוחים לשינויים רבים שאתם תגלו אשר הם מאוד מבורכים, ואל תחשבו במושגים של חיים כפי שאתם יודעים אותם עכשיו. אתם לא תהיו מעוכבים על ידי המגבלות שנכפו עליכם על ידי הרטטים הנמוכים יותר. אתם תהיו נשמה חופשית היכולה להוביל את עצמה לכל מקום שתבחר, וזה יהיה בגוף האור שלכם. אתם "תזינו" את האנרגיות מסביבכם, למרות שיהיה אפשרי  להתכבד ב"מזונות" קלים מסוימים שהם מועילים מאוד לגוף.  אתם עשויים לקרוא או לשמוע היטב על האזורים האסטרליים דרכם הנשמות עברו לתוך האזור מיד לאחר מותן.  אלה יהיו החוויה הראשונה ברמות הרטט הגבוהות יותר, ודומות לאלה שהזכרנו פרט לכך שאתם עדיין חושבים ופועלים כמו בעבר על פני כדור הארץ. אתם תלמדו בקרוב איך להשתמש בכוח המחשבה ולהתאים לרמה החדשה של ההוויה.


אפילו עכשיו יש לכם מידה מסוימת של כוח ליצור, אבל היא יותר יעילה כאשר אתם מתכנסים בקבוצות. ברמות הגבוהות יותר הן יכולות ליצור בניינים בדרך זו ולהבין שמה שאתם תראו ברמות האסטרליות הוא תוצאה של שימוש באנרגיות יצירתיות מעין אלה. יגיע זמן בעתיד הלא מדי רחוק בו גם לכם יהיה הכוח ליצור את מה שנחוץ לרווחתכם. האם יכולים אתם עכשיו להתחיל לראות איך החשיבה והשימוש ביכולתכם יתחילו להשתנות? אנו לא רוצים להמם אתכם עם מידע רב מדי, אבל מה שאנו מתכוונים הוא פשוט תחילתה של דרך חיים חדשים עבורכם. דרך זו שאתם מכירים אותה כשאתם עוברים דרך הרמות השונות כאשר אתם צונחים דרך הרטטים.

בקרוב תהיינה לכם רמות גדולות יותר של תודעה והבנה, ואפילו עכשיו הן מתרחבות עקב הרטטים הגבוהים יותר שאתם חווים. עתה, אתם עדיין כפי שאחד עשוי לומר, רק מתעוררים לעצמי האמיתי שלכם ולא תהיו שלמים עד שתהיה לכם תודעה מלאה. לכן, בבקשה, יקרים, קחו בחשבון כל חוסר הבנה שאתם עשויים להיתקל בו, כשנשמות רבות עדיין לא תפסו את האמת או לא מבינים את משמעותה כאשר מדברים עליה. היו סבלנים איתם והציעו מילות נחמה ועצה המתאימות לרמת הבנתן.  הרבה מדי וקרוב מדי יכול להיות להלם ולעכב כל התקדמות שנעשתה. מאפשרים לכל הנשמות להתקדם בקצב בו הן יכולות להתמודד איתו, וכולן יתעוררו בשלב כלשהו לאמת של הווייתם.

אין לנו שום דבר בלבד אהבה לכם כולכם ורואים את הישות הגבוהה יותר שהיא אתם, ומעריצים את כוחכם ומחליטים לסגור את חווייתכם במימדים הנמוכים יותר עם חזרה לרמות של האור. בכל צעד אנו נעשה את המיטב כדי לסייע לכם, אבל בבקשה זכרו לבקש את עזרתנו וכך לאפשר לנו לעשות זאת. כפי שכמה מכם הבינו, אנו אחד איתכם ורבים מכם מוכרים לנו דרך קשר מוקדם יותר. חלק מכם נמצאים על כדור הארץ כדי שבמפורש לקחת חלק באחרית הימים, בהביאם איתם ידע וכישורים אשר יכולים להשתמש בהם בצורה טובה. אכן, נוכחותכם מאיצה את ההתקדמות והרטטים שלכם מרוממים את אלה שאתם פוגשים במסעכם.  למעשה, חלק מכם התגלגלו ביחד כדי לבצע את תוכנית החיים שלכם, ועובדים על נשמות תאומות אשר יש להן הרבה מהרטט שלכם. אלה יכולים להיות לפעמים חיים בודדים כשלחלק מכם ישנה הזדמנות מעטה לשתף את חוכמתכם והידע שלכם, אבל למרות הכול אתם עוזרים לנשמות רבות רק בנוכחותכם ביניהם. האנרגיה שלכם היא בעלת רטט גבוה ומרוממת, ואפילו בעלת אופי מרפא.

אני, SaLuSa מסיריוס,  ושולח את מיטב ברכותינו ואת אהבתנו לכל הנשמות היקרות על פני כדור הארץ. אנו מתקרבים בכל יום ומודים לכם על מסירותכם ואהבתכם למשפחתכם האנושית אשר נמצאת על כדור הארץ.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey
Website:
Tree of the Golden Light

חברים יקרים
הודעה -  בבקשה שימו לב, בשבוע הבא אהיה בחופש ואפגוש חברים, כך שלא יהיה מסר ביום ה-18 ביולי. 
המסר הבא יהיה ביום שישי 25 ביולי.
תודה לכם Mike Quinsey
Translator: Gili 

0 comments:

Post a Comment