Followers

Friday 1 August 2014

01:08:2014




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 1 באוגוסט 2014  


נראה לכם כי החיים עוברים לאט וכל רגע מוטבע במיינד שלכם, עם זאת, במציאות השינויים מתרחשים במהירות. מעולם לא היתה תקופה בה מתרחש כה הרבה וכה מהר. אתם מאיצים לכיוון שינויים מדהימים ושום דבר לא יכול לעכבם. התבנית נקבעה לשינוי מהיר לכל מה שנחוץ כדי להביא לתוך ההוויה את העידן החדש שחיכו לו הרבה זמן. אתם חלק מתוכנית מורכבת המאפשרת לאנשי האופל את האחריות להיות הסיבה למותם. הם מאמינים ביהירותם כי הם המאסטרים של עתידם,  אבל מתעלמים מצווי השמיים. יש לכם ביטוי האומר לתת למישהו "מספיק חבל כדי לתלות את עצמם" וזהו מצבם של אנשי האופל. גורלם נחרץ והם לא יכולים לקנות את דרכם מחוץ לו.



לעיתים קרובות הצהרנו שיש הפרדת דרכים בין אלה אשר מוכנים להתעלות ואלה שלא, וזה אף פעם לא נכון יותר מכפי שזה היום. אתם כולם עוברים לתוך רמה המשקפת את הרטט האמיתי שלכם, ואף נשמה יחידה יכולה להישאר בתוך הרטטים הגבוהים יותר אלא אם זוהי רמתם האמיתית.  זה גם הוגן והגיוני שאתם תרגישו "בבית" עם נשמות דומות אשר משתפות את שאיפותיכם ואת הבנתכם הרוחנית. אולם, אתם תוכלו לשרת את אלה הנחלשים ברטטים הנמוכים יותר, אם זה יהיה רצונכם.  עבור רבים ישנה הרגשה פנימית של אחריות עבור נשמות אלה הרוצות להעלות את עצמם. היו סמוכים ובטוחים שתינתן לכם הזדמנות זו לעשות כך.


אתם גרים בזמן מוגדר אשר מושך נשמות מאותו סוג ביחד. זה די טבעי בסופו של עידן, ואנשים מתכוננים לשלב הבא באבולוציה שלהם. סוף סוף אתם תוכלו ליהנות בקרוב מחוויותיכם עם נשמות מאותו סוג וההתקדמות תהיה מהירה. לכן אתם יכולים להתרכז בעתידכם ולתחזק את הרטטים האישיים שלכם. בשלב זה, התבנית נקבעה, ומרבית הנשמות הגיעו לנקודת התקדמות אשר מייצגת באופן מלא את שלב ההתקדמות הנוכחי שלהם. אנו  מריעים ואוהבים נשמות אלה אשר עדיין עובדות ונותנות מעצמן כדי להעיר אחרים אל האמת. זה יהיה חוזה חייהן והגשמת רצונותיהן לעזור להם להתעורר לעצמי האמיתי שלהם.

במסעותיכם, בבקשה זכרו שלנשמות השחורות ביותר יש עדיין את ניצוץ האור בתוכן. לכן הן תגבנה לנשמות אלה מסביבן אשר יכולות לשאת את אורן כדגל לנאמנותם לאלוהים. זה עשוי לקחת זמן אבל אין נשמה שמעבר לעזרה, וזהו אתגר גדול אשר יבחן את אלה מהאור. זה דורש שנשמה תהיה מאוד מתקדמת כדי לקבל זאת וזו אשר יש לה אמון שלם ומוחלט באור. אלה שחשים את הדחף לעזור לנשמות עם אור מופחת, תמיד יימצאו את הרמה הנכונה, ולא מצפים מהם ללכת לרמה הרבה יותר נמוכה.

נשמות יקרות של אור ואהבה, כולכן מרגישות דחף לתת מעצמכן לאחרים, ובהתאם לניסיונכם תמצאו כאלה הזדמנויות הבאות יחד עם נתיב חייכם. אולם, נסו לאפשר להן להגיע אליכם בדרך טבעית ודעו שהן בהכרח לא ידרשו אתכם. עשו את מה שביכולתכם וטפלו באחרים כפי שהיו מטפלים בכם. אתם תדעו מתי אתם נמצאים במסלול הנכון, וההצלחה אינה מנפחת את האגו, אף על פי שכמה נשמות לא יכולות לעזור אלא להרגיש שמחות מאוד. זה בסדר ואנו גם מרגישים הכרת תודה מעין זו כאשר אתם מתעלים ומשיגים את מטרתכם. ברמה גבוהה יותר, אנו כולנו אחד וישויות מאד עוצמתיות העובדות עם רטטים טהורים של אהבה ואור.

אנו עכשיו יודעים שכמה נשמות משתוקקות לשרת את האור, ומרגישות שלא משתמשים בהן כפי שהיו רוצות. אפשרו לנו לספר לכם שרצונותיכם ידועים לנו, והיו בטוחים שכאשר תגיע ההזדמנות האידיאלית אתם תידחפו לפעולה. אפילו פשוט להיות דוגמה טובה לנשמה של אור, אתם תעזרו לאחרים להבין איך לבטא את עצמכם בשעה שאתם על כדור הארץ.  לכן, היו בטוחים שכל ישויות האור תורמות להתרוממותם של אחרים, ואכן מלבד האבולוציה האישית שלכם, זו הסיבה שאתם הגעתם לעשות על פני כדור הארץ.  הנשמות הן משפחה גדולה אחת של אור ואהבה שזו מתנתכם מאלוהים.

אתם הגעתם בדרך ארוכה מאז שנבחרתם לראשונה לחוות על פני כדור הארץ. כאשר אתם הגעתם לראשונה, אתם הייתם כבר ישויות מפותחות גבוהות, והוכנתם  להוריד את רטטיכם כדי ללמוד מה זה להיות ברטטים הנמוכים יותר. בתחילה הייתם ברמה בה הייתם ישויות של אור, אבל במשך תקופה ארוכה של זמן, הרטטים צנחו ואתם אבדתם מגע עם העצמי הגבוה יותר שלכם.  המשמעות היא שאתם החלקתם למטה לרמות הנמוכות יותר ובהיסטוריה שלכם זה נרשם כחשכת ימי הביניים. אולם, האור תמיד היה נוכח ובמרוצת הזמן החשיכה הוכנעה והורמה. כתוצאה מכך, האור חזר והיום אתם על סף של עידן חדש.

ניתן ביטוי לשינויים הרצויים בדרכים שונות רבות, ואינן בהכרח נראות לעין, אלא אם אתם יכולים לקחת מבט פנורמי כפי שאנו עושים. אולם, שינויי מזג האוויר מתרחשים בקנה מידה רחב והם כבר ניכרים.  כפי שהצהרנו קודם לכן, עומד להיות מזג אוויר מתון יותר ברחבי העולם , שינויים אותם כבר הבחנתם בהם.  עבור חלק הם מופיעים כמהומה וזה מפני שהשינויים הם בכל רחבי העולם,  וכפי שציינתם גם משפיעים על ממלכות החיות והטבע. שינויים מעין אלה  קרו בעברכם והם די טבעיים, בייחוד כאשר מדובר ביבשות. במבט לאחור להיסטוריה שלכם, אתם תמצאו שעולמכם נראה די שונה ממה שהוא היום.

אני, SaLuSa מסיריוס,  ומרומם מתגובתן של הנשמות של האור לדרישות שחלות עליהם, בזמן בו שיתוף הפעולה איתן הוא כה חיוני להצלחתם של אחרית הימים. אתם רכבתם על הסערה כדי לקחת את מקומכם ליד ההגה כדי להוביל את האנשים של כדור הארץ לניצחון. יום אחד בעתיד הקרוב אתם תהיו מודעים לחלוטין לסדר גודל של הצלחתכם.  לשאת את האור אתכם לכדור הארץ זה דבר אחד, אבל אתם הייתם צריכים להבין את קיומו בתוככם ולהשתמש בו לטובה. אנו שולחים את אהבתנו ואת אורנו כתמיד, ומשתוקקים לצפות ליום איחודנו.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey
Website:
Tree of the Golden Light
Translator:Gili

0 comments:

Post a Comment