Followers

Friday 29 August 2014

29:08:2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 29 באוגוסט 2014  

ככל שאתם לומדים יותר על האילומינאטי, כך הם ייראו יותר מפחידים כשהם מתקדמים בקפיצות, בעוד שהם שומרים על הציוויליזציה שלכם בימי הביניים. ההתקדמות שהייתם צריכים לעשות נמנעה מכם, אבל אתם תלכו קדימה די מהר כאשר האילומינאטי ירדו מכוחם. אולם, אתם צריכים להימנע מכל תגובת יתר לחדשות מעין אלה, כשהם עוקבים בנתיב אשר יוביל למותם.  לפני שזה מתרחש, אתם שהקדשתם את עצמכם אל האור תנועו קדימה מהם. אתם נועדים להתעלות ולעזוב אותם למעשה הרבה מאחור כשאתם עוברים לתוך הרטטים הגבוהים יותר כדי להמשיך את האבולוציה שלכם. אתם תמשיכו במהירות עצומה עד לזמן בו אנו נפגוש אתכם. איתנו, אתם תהפכו לישויות גלקטיות ותקבלו עזרה וסיוע עצומים. יש לנו עתיד ביחד למרות שאתם לא קשורים לנתיב מסוים כלשהוא, ואתם תבחרו היכן ומתי כשזה ישרת את מיטב האינטרסים שלכם.


בעיקרו של דבר, אתם באמת ישויות גדולות בהתהוות, אבל מוקפות ברטטים נמוכים יותר מהם אתם מוצאים קשה להשתחרר ולעקוב אחר נתיב גבוה יותר. אולם, אתם מנצחים בקרב זה בשעה שבאותו זמן מעלים אחרים אתכם. השינויים ברטטים מורגשים מסביב ומעירים את אותן נשמות אשר ישנו במשך תקופה ארוכה של זמן. המשמעות היא כי בהתרוממות נוספת שלהם, תהיה התעוררות גדולה  אשר תגביר את רמות התודעה. אלה הן חלק מההכנות אשר יבטיחו שאתם מוכנים היטב לרטטים החדשים אשר עולים. אנו לא נאפשר הפרעה בהתקדמותכם ואתם עשויים ללכת בביטחון קדימה בידיעה שאתם תתרוממו בעתיד הקרוב. זהו גורלנו, בחלק זה של המחזור, להגשים את ההבטחות שניתנו לכם  כאשר זה התחיל לפני עידנים של זמן, כדי להדריך אתכם להגשמה.

יש לכם גם את תמיכתם של שוכני כדור הארץ, אבל לעת עתה הם נשארים ברמות קיומם.  הם יצטרפו אליכם בזמן המתאים כיוון שגם גורלם קשור עם זה שלכם. יש להם את הכול להעניק כיוון שעברו קדימה לאורך נתיב האבולוציה, ונתנו לכם עזרה רבה אשר מרביתכם לא מודעים לה. אתם מתחילים להבין שנשמות רבות לא רק מלוות אתכם במסעכם, אלא גם משחקות חלק פעיל להבטיח שאתם תשלימו זאת בביטחון. היקום רוחש חיים ואם לא היה המחסום המגן הסוגר את כדור הארץ שלכם, אתם עד עכשיו לא נפגשתם בגלוי עם ציוויליזציות רבות אחרות. אנו גם מפקחים על מערכת השמש שלכם כדי לשמור מפולשים ומישויות אחרות הסקרניות לגבי קיומכם. למעשה, רבים עדיין מפקחים על פעילותכם כי נוכחותכם מושכת תשומת לב רבה.  אנו שמרנו, במידת האפשר,  ישויות אחרות רחוק מכדור הארץ, כדי לא לאפשר הפרעה באבולוציה שלכם. אלה שמאפשרים להם להתקשר איתכם הם מעורבים מבחינה קרמתית אתכם ואחראים  במידה רבה לסייע לכם דרך שלבי החוויה השונים שלכם.


התקדמותכם במשך 400 השנה האחרונות היתה מדהימה, ואפילו יותר מכך במאה האחרונה. אתם מגיבים היטב לרטטים הנכנסים אשר מרימים אתכם, ובמציאות הכול מתקדם הרבה מאוד בהתאם לציפיות. תמיד היתה תוכנית להבטיח לכם שאתם תתעלו כשאתם עוזבים את המחזור הישן. אתם הרווחתם כזו הזדמנות, וכאשר תינתן לכם האמת המתייחסת לחייכם במימד זה, אתם תתעוררו ותתרוממו.  יש לכם ביטוי לגבי "הייתם בגיהינום וחזרתם" והוא מתאר את החוויות הרבות היו לכם. אולם, קורבנות מעין אלה אינן ללא פרסים, כשאתם תגדלו במידה עצומה בשיעור קומה. חוויותיכם תשרתנה אתכם מאוד היטב כשאתם עוזרים לאלה אשר עוקבים אחר עקבותיכם. אין חשיבות מהן רגשותיכם בשלב זה, אנו יכולים להבטיח לכם שאתם תהיו מאוד מרוצים בהישגכם.

התקשורת שלכם עדיין לא יכולה לדווח את החדשות האמיתיות, והבלבול נגרם לכם בכוונה על מנת לעצור אתכם מללמוד את האמת. אכן, מה שאנו עשויים לכנות "האדם הממוצע" עדיין מנותק מהאמת ומהאירועים על פני כדור הארץ שלכם.  כה הרבה מתרחש בסוד ופעולות סמויות הן דבר שבשגרה. הן מתרחשות במידה רבה מחוץ לטווח ראייתכם, והאילומינאטי פיתח מתקנים עצומים תת קרקעיים בהם מאות אנשים מבצעים את עבודתם. הם האסירים של החלטותיהם לבצע עבודה מעין זו וכמה חזרו לפני השטח של כדור הארץ. ישנן, למעשה, ערים אשר מאכלסות את העובדים כך שכול מה שהם עשויים להזדקק לו נמצא בהישג יד. הם עשויים להיות מתוגמלים היטב ומטפלים בהם היטב אבל זה מגיע במחיר החופש שלהם. אם ישנם אנשים שאתם יודעים, שפשוטו כמשמעו, נעלמו מפני כדור הארץ, סביר  שהם מתאימים היטב בכישוריהם כך שהאילומינאטי  צריך אותם כדי להמשיך בתוכניותיהם.

יקרים, אל תפחדו מהתוצאה של ניסיונותיהם של אנשי האופל לשלוט בכם. הם לעולם לא ירכשו מספיק שליטה להגשים את תוכניותיהם לשליטה מוחלטת על כדור הארץ. כוחותיהם כבר דועכים וימשיכו לעשות כך עד שתישאר להם סמכות מעטה לעקוב אחר תוכניותיהם. זה מה שנחזה מראש לפני זמן רב ואפשר את התפתחותם רק לפי שעה עבור חוויותיהם של אלה המעורבים. כפי שהצהרנו לעיתים קרובות, אין חוויה בלי רווח כלשהו עבור אלה המעורבים בה.  על כדור הארץ, מרבית המצבים הם כתוצאה מקארמה, וברמה של פחות או יותר כולם מעורבים. אל תשכחו אף פעם  שקארמה היא תמיד "זמן גמול" והיא גם מתגמלת את אלה אשר ראויים לכך. זה יהיה טעות לחשוב שאתם לא מקבלים טפיחה על השכם עבור עבודה טובה בשמו של האור. כל הזמן אתם מתפתחים באמצעות חוויותיכם, אז בבקשה קבלו אותן שהינן לטובתכם.

אנו תמיד בצד שלכם ובמציאות אנו צוות שהוקם להביא יותר אור לכדור הארץ. כל אחד מכם משחק חלק חשוב במה שמתרחש, אפילו אם אתם לא מודעים במה מדובר.  לפני שהתגלגלתם, ניתן לכם מתאר על מה לצפות בתקופת חייכם, והמין האנושי כשהוא כיחידה קולקטיבית המתקדמת כאחד.  החוויה היא בעלת חשיבות עליונה וזו הסיבה מדוע כל מחזורי החיים הם כה חשובים לכם, מבלי להתחשב באופן בו הם עשויים להיראות אחרת.


אני, SaLuSa מסיריוס,  ומאחל לכם כל הצלחה בנסיעותיכם, ונחישות להצליח בהשגת התעלות.



תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey
Website:
Tree of the Golden Light

Translator: Gili  

0 comments:

Post a Comment