Followers

Saturday 23 August 2014

22:08:2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 באוגוסט 2014  

רבים מכם קבלו את העובדה שהזמן עובר מהר יותר מאי פעם, והוא ימשיך לעשות זאת כשהוא לוקח אתכם לתוך הרטטים הגבוהים יותר.  זה הכול חלק מהשינויים הבלתי נמנעים שמתרחשים, הנחוצים להביא את העידן החדש לתוך ההוויה.  עם זה מגיע שינוי המקודם בברכה לאוכלוסייה של כדור הארץ, אשר הושפעה באופן כזה כשהיא עוברת לרמה חדשה בה יש פחות שליליות.  זה יימשך עד שהרטטים הנמוכים יותר כבר לא יכולים להתקיים, ושלום יתבסס על פני כדור הארץ. אין דרך שההתקדמות קדימה יכולה להיעצר על ידי אנשי האופל, כיוון שהיא צוותה על ידי הכוחות הגבוהים יותר השולטים בגורלכם.  בעוד שיש לכם רצון חופשי ישנם גם תכתיבים אשר מעצבים את עתידכם בהתאם לתוכנית עבור בני האנוש
.

אין חשיבות לרושם שאתם מקבלים באשר למה שמתרחש, זכרו שעתידכם כבר עוצב. לחלוטין שום דבר יכול לשנות את גורלכם מלעבור מחוץ לרטטים הנמוכים יותר וליהנות מרמות האור החופשיות מהם. עתיד נפלא ממתין לכם כאשר אתם תפגשו את משפחתכם האמיתית, ותחזרו לעצמי הגבוה יותר שלכם. זה ייקח זמן אבל תפיסתכם על כך כבר משתנה כשאתם חווים את האצת הזמן.  אין זה למעשה יציב כפי שכבר ידוע לכם ובסופו של דבר אתם תיכנסו לעתיד בו הכול קיים בעכשיו.  אפילו עכשיו כאשר אתם חוזרים לרמות הגבוהות המלוות את מעברכם לאחר "מותו" של גופכם הפיסי, אתם תחוו שינויים רבים מעין אלה.  זהו צעד קרוב יותר למציאות האמיתית שהתקיימתם בה  בין החיים במשך אלף שנים של זמן, ומשמש להזכיר לכם על מצב הווייתכם הגבוה יותר.

קיומכם הארצי הוא מבחן קשוח של יכולתכם להתגבר על הרטטים נמוכים יותר, בעוד שבאותו זמן להמשיך להתפתח. זו רמה בה הנשמות יכולות להתגלם ולעשות התקדמות רוחנית הרבה יותר מהירה מאשר ברטטים הגבוהים יותר. ניתן ללמוד מהלקחים כדי להתאימם לרמת רטטיכם,  וככל שהם גבוהים יותר, אתם יכולים להתקדם מהר יותר. אף אחד לא דוחף אתכם לחוות במהירות השונה מזו שאתם מרגישים איתה נוח.  זו הסיבה מדוע נמצאות כה הרבה נשמות בשלבי אבולוציה די שונים.  זה עשוי להישמע קשה מאוד להתקדם בנסיבות מעין אלה, עם זאת זהו המצב האידיאלי בו ניתן לקחת כה הרבה הזדמנויות.  אנו נומר בשנית,  שלכל נשמה יש מדריכים ומורים המלווים אותן. הם מסייעים לכם עם הנחייתם בשעה שמוודאים שאין הם מתערבים ברצונכם החופשי.

יקרים, אתם יכולים להרגיש בטוחים ומטופלים כשאתם פועלים בימים האחרונים של תקופתכם במימדים הנמוכים יותר.  המדריכים והחונכים שלכם מאחלים לכם הצלחה, ויעשו את כל הדברים המותרים כדי לעזור לכם בתנאי שאלה לא כופים את עצמם על רצונכם החופשי.  בכל פעם שיש לכם ספקות ודאגות בגין האנרגיות השליליות, אתם מושכים אותן אליכם, דבר המגביר את פגיעותכם. אתם יכולים לגרום למאוד דבר להתרחש בו אתם לא רוצים, לכן חישבו חיובי בכל הזמנים, והתמקדו במטרתכם. היו סמוכים ובטוחים שתקופה זו בחייכם היא מאוד חשובה, כי אם אתם נכשלים בהשגת הרטטים הגבוהים יותר, אתם נועדים  להישאר במימדים הנמוכים יותר.  תהיה לכם, כמובן, הזדמנות להשיג את מטרותיכם במחזור אחר,  אבל אם הגעתם כה רחוק, זה חכם לעשות את המאמץ ולהצליח בזמן זה.

אנו ממשיכים להגן עליכם מפני התערבות חיצונית כיוון שציוויליזציות אחרות מעוניינות בהתקדמותכם.  החוויה שאתם חווים מושכת את ההתעניינות של רבים מהן, בשל מגוון הישויות השונות הלוקחות חלק בכך.  נשמות הגיעו מכל רחבי היקום כדי להשגיח או להשתתף באחרית הימים, ואכן זה חשוב לציין שבמציאות אתם כולכם ישויות מהחלל.  ביתכם אינו על כדור הארץ ורבים מכם התנדבו לעזור לאחרים להתרומם מחוץ לרטטים הנמוכים יותר.  באמצעות חווייתכם ברטטים הגבוהים יותר, יש לכם את הביטחון שאתם יכולים להימנע מלהימשך מטה על ידם. אנו, כמובן, מפקחים מקרוב על התקדמותכם ותמיד בהישג יד להנחות אתכם. אנו מעריצים את עקשנותכם ונחישותכם להגשים את משימתכם, והנשמות שאתם עוזרים להן יהיו אסירי תודה לנצח. אכן, כל אחד מרוויח במצב מעין זה כיוון שאין חוויה בלי הערך שלה.

כל נשמה הקשורה לכדור הארץ, צוברת ידע באמצעות חוויותיהן, וזה כפי שאתם עשויים לומר חוויה בעלת מסלול מהיר שרבים אחרים משתוקקים לה. אולם, הרטטים הנמוכים יותר הם כאלה שהם יכולים למשוך אתכם למטה, ואתם יכולים לשכוח את משימתכם האמיתית.  כאן המקום בו מדריככם עובדים בצמוד אליכם כדי לנסות להחזיר אתכם על נתיבכם המוסכם.  חלק גדול מהקשר איתכם מתרחש כאשר אתם ישנים ומחוץ לגוף.  עבודה טובה רבה נעשית בזמנים מעין אלה,  וכאשר אתם  ממיינים את בעיותיכם, אתם תגלו שאתם מתעוררים מרגישים בנוח ורעננים. זו סיבה טובה לעקוב אחר האינטואיציה שלכם כאשר אתם מחפשים תשובות להן.  אתם אף פעם לא ננטשים או נשארים לבד, למרות שישנם זמנים בהם אתם מרגישים לא רצויים או שלא בנוח.  כפי שהצהרנו לעיתים קרובות, אתם יכולים לקרוא לנו בכל זמן ואנו נענה כמיטב יכולתנו מבלי להשפיע על תוכנית חייכם.

יש לכם אמרה " השקט לפני הסערה" ואנו יכולים לספר לכם ש"הסערה" הגיעה לשיאה ומאוד בקרוב תתחיל תקופה של שקט. אתם יכולים לתרום לכך בכך שתחיו כדוגמה טובה של אחד המודע ומפיץ אהבה ואור רחוק ורחב. שלום מגיע וזמנים נהדרים קיימים קדימה וכבר עובדי אור רבים מניחים את היסודות לעידן החדש. אנו מבטיחים לכם עם זאת שוב ושוב, ששום דבר יעצור את ההתקדמות לתוך העידן החדש,  ואתם בשתי רגליכם נמצאים על הנתיב לכך.

אני, SaLuSa מסיריוס,  ומרוצה מיכולתי ליצור אתכם קשר עם חדשות באשר להתקדמות שנעשית.   במובנים מסוימים היא מואטת בשל הדרך שלכם למדוד זמן, עם זאת מעמדת היתרון שלנו, העניינים ממוינים במהירות. אנו חברי הפדרציה הגלקטית של אור מחויבים לרווחתכם ולעתידכם המצליח. אנו אחד וכאשר אתם מתעלים, אנו נגיע ביחד כשאנו ממשיכים את עבודתנו עבור האור.

תודה לך, SaLuSa.

Mike Quinsey



Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment