Followers

Friday 15 January 2016

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 8 בינואר 2016



מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 8 בינואר 2016

יקרים, שאפו נשימה עמוקה והיכונו לשינויים רבים אשר ממתינים לצאת החוצה. למראית עין, זה עשוי להיראות שחלקם הרסניים כאשר מדובר במערכות הנוכחיות שלכם. אולם, יש לסקור את כל הפעולות עם התמקדות על התמונה הגדולה יותר במיינד, כשאתם מתחילים תקופה של שינויים רבים.  בכל שלב, אתם תראו אותם באופן טבעי בהתאם להשפעתם המיידית. אולם, אם הייתם יכולים לראות את התוצאה בטווח הארוך, הייתם מעריכים איך כל אחד שמתרחש הוא חלק מכול תהליך השינוי. מרביתכם כבר יודעים כי האירועים שמתרחשים, הם כדי לשחררכם מאחיזתם של כוחות האופל שיש להם עליכם. אמא כדור הארץ כבר עושה את השינויים עבור אותה סיבה והיא "תנער" את אנשי האופל עם פעולותיה. לפעמים, בתלות במקום בו אתם נמצאים על כדור הארץ, העניינים ייראו איום לכם, אבל זכרו ששינויים  לפני השטח של כדור הארץ הם בלתי נמנעים כשהניקוי מתרחש. היו סמוכים ובטוחים שהפדרציה הגלקטית תהיה פעילה בזמנים מעין אלה, ובמידה שנחוץ היא תסיר אתכם אם קיימת סכנה שתושפעו באופן רציני. נסו לא לפחד מהשינויים כיוון שאתם לא תושפעו ישירות אלא בשל סיבות קרמתיות. זה לעיתים קרובות קשה עבורנו להתערב בנסיבות מעין אלה,  אבל כיוון שנתנה לנו הרשות לסייע לכם, אנו יכולים לשנות את מיקומכם עד שהסכנה לכם עוברת. זה רשום בהיסטוריה שלכם היכן שתרבויות רבות פשוט נעלמו ללא עקבות.

הרבה מתרחש ללא ידיעתכם, אבל כל ההתרחשויות על כדור הארץ מפוקחות על ידי הכוחות הגלקטיים. הם מכוונים את האנרגיות במידת האפשר לשטחים בהם הן גורמות את ההשפעה הפחותה ביותר לצורות חיים כלשהן. אולם, ישנם זמנים בהם שינויים גדולים דרושים כאשר כמויות גדולות של אדמה מעוצבות מחדש ונתיבי מים משתנים. בזמנים מעין אלה זה יותר חשוב מאשר אי פעם להשאר רגועים, ולהימנע מלתת את האנרגיות שלכם לפחד. הישארו רגועים ובעשותכם כך אתם תעזרו לאחרים לעשות את אותו הדבר. ללא ספק פחד כלשהו ילווה שינויים גדולים אבל הבטיחו לאנשים שכולם הינם עבור השבחתו של כדור הארץ. הישן שיותר לא משרת כל מטרה בעידן החדש חייב ללכת כדי לפנות דרך לחדש. היכן שאפשר, השינויים ימותנו כדי לתת לכם כל הזדמנות להסתגל אליהם. יש לכם יותר מאשר תרבות אחת המפקחת על השינויים, כך שאתם עשויים לנוח יותר בקלות בידיעה שהכוחות הגבוהים נמצאים בשליטה. האירוע המתרחש הוא בעל משמעות גדולה למערכת השמש  וזו הסיבה מדוע הוא מושך כה הרבה תשומת לב.

אתם תחוו פרידה מהדרכים כשהרטטים ממשיכים לעלות. זה לא מן הנמנע והכרחי כדי לספק את השלב הבא באבולוצית האנושות. זה קורה בסוף של כל מחזור שמשי וזו הסיבה מדוע אנשים במערכות יחסים לא קשורים אחד לשני. זה נותן לנשמות הזדמנות להשיג בשנית גישה להתקדמותם ולצרכיהם העתידיים כדי להמשיך ולהתפתח. חוויותיכם בשעה שהתגלגלתם על פני כדור הארץ הקשיחו אתכם במוכנות לשרת אחרים, ואתם מאוד נאהבים ומוערכים בכך שעשיתם זאת. אתם הוכחתם את כוחכם ואת נחישותכם במצוקה, ואתם יכולים להתמודד במצבים כלשהם שאתם מוצאים את עצמכם בם.  עמוק בפנים, אתם תזכרו שכולכם התנדבתם לגדול באמצעות חוויותיכם בכדור הארץ, ושום מקום אחר יכול היה להציע כזו הזדמנות גדולה להצליח בזמן קצר מעין זה.

כאשר אתם נעים דרך שרידיו האחרונים של המחזור הישן, אתם תכוונו את מחשבותיכם יותר כדי להבין את העידן החדש.  זה יהיה כה שונה ממה שהכרתם, והפתעה נעימה מאוד כשאתם מוצאים אושר רב  וחופש לעקוב אחר רצונותיכם. אתם לא תאלצו יותר להתמודד באנרגיות השליליות ואתם תוכלו לעקוב אחר נתיבכם הנבחר ללא הפרעה. תהיינה נשמות חכמות רבות כדי לתת סיוע בהחלטת בחירתכם באשר לתוכניותיכם העתידיות.  לכן, אל תדאגו בזמן זה אם אינכם בטוחים לאיזה כיוון תוכנית חייכם תקח אתכם. עד שאתם נוטלים את מקומכם כישות גלקטית אינכם יכולים לצפות להבנה מלאה של צרכיכם העתידיים.

ברגע שאתם נעים מחוץ לרטטים הנמוכים, אתם תשכחו בקרוב את הניסיונות לחיות בדואליות אבל תמיד תזכרו את השיעורים שלמדתם. באופן טבעי, חלק מכם הקוראים מסרים אלה הם כבר נמצאים ברמה של תודעה מלאה, אבל רדו למטה ברטטיכם כדי לשרת במימדים הנמוכים. בשל סיבה זו, זכרונותיכם על קיום ברטטים הגבוהים יחזור הרבה יותר מהר. החזקתם את הידע בתת-תודעה שלכם וזה עזר לכם באמצעות חוויותיכם. אלוהים אוחז באהבה ללא תנאי עבורכם כולכם ולא מבחין בין אחד לשני, ורואה אתכם כולכם כשווים. לכן, נשמות אלה המרגישות שאינן ראויות לאהבת אלוהים, צריכות לדעת שהן זוכות בהערכה רבה כמו כל נשמה אחרת.

כאשר אתם מסתכלים מסביבכם, זכרו שכל נשמה אותה אתם רואים, היא פשוט פועלת בהתאם לתוכנית חיים שהיא מותאמת במיוחד לצרכיהן. לכן שקלו אילו נסיבות קיימות מסביבכם,  ואל תשכחו אף פעם שכל נשמה היא בדיוק כמוכם מבלי להתחשב אחר איזה נתיב הן עוקבות. הבנת האמת בהתייחס לכל תוכנית חיים של הנשמות, תעזור לכם להבין כי במציאות אין הבדל בין אחת לשניה. עם כזו הבנה הצורך לשפוט נשמות אחרות הופך למיותר כיוון שאתם כולם אחד. מסיבה זו אתם נחשבים  שהינכם השומרים של אחיכם ומדוע כל חברי המין האנושי צריכים להראות אהבה וחמלה אחד לשני. ידיעה זו צריכה לאפשר לכם לשלוח אהבה לאלה החיים בעומקה של החשיכה, כיוון שהם צריכים את עזרתכם יותר מאשר כל נשמה, אם הם עומדים לחזור אל האור.  הם יכולים להתעורר באמצעות האנרגיות הגבוהות אפילו שוותרו על אמונתם באחדותם של כל החיים.

הכוונה היא שתתרחש עכשיו לאחר עיכובים רבים, הערכה מחדש. אולם, זכרו שזה יהיה בתחילה עבור אותן מטבעות שהן החשובות ביותר עבור תקופת זמן זו. אתם עשויים לראות זאת כהתחלה של סופה של יכולתם של אנשי האופל להכתיב את מסלול האנושות. אתם משתחררם מ"הכלא" שעיכב אתכם מאחור מהתקדמות אמיתית במשך מאות שנים. התקופה המאוד אחרונה היתה קריטית מאוד עבורכם, היכן שאתם מצאתם את עצמכם מנועים מלהתקדם קדימה כדי ליהנות מההתקדמויות הרבות שעוכבו מאחור. מצב זה נמצא במהלך של שינוי, וקיימים עכשיו מקורות שונים רבים המוכנים להתגלות.  זה עדיין מדי מסוכן עבור אנשים רבים שיהפכו לציבוריים עם המצאותיהם, אבל עם המספרים הרבים המעורבים המשמעות היא שלא ניתן לרסנם יותר. היו סמוכים ובטוחים כי היכן שאנשים מרגישים מעודדים להתקדם ויש להם את הביטחון לעשות זאת, תינתן להם עזרה.

במשך תקופה ארוכה של זמן אתם המתנתם במיוחד לכך שהעניינים יבואו לידי הוויה, אבל בשל סיבות שונות, רבים עוכבו. תקופה זו כמעט עכשיו עברה ונכנסתם לזמן בו לאלה של האור יהיה הרבה יותר חופש תנועה וביטוי. הרבה נבנה במשך השנים ובקרוב שערי המבול ייפתחו, ולפעמים אתם תרגישו המומים ממהירות האירועים המתרחשים. בשנים האחרונות, נעשתה התקדמות רבה וברגע שהנסיבות תאפשרנה, תשוחררנה המצאות רבות. אתם עשויים להיות המומים אבל לא מופתעים ללמוד שאתם עוכבתם ברצינות במשך כ-100 שנים. אולם, זה לא יימנע מכם יותר, וכאשר שלום יגיע סוף סוף לכדור הארץ, הפתעה אחר הפתעה תשוחרר ברצף מהיר. עשויים להיות עדיין עיכובים לא צפויים, אבל השינויים לשיפורכם יהיו שלכם כדי שתיהנו בזמן הקצר ביותר.

אתם למדתם כה הרבה על כדור הארץ שלכם ואיך ספרי ההיסטוריה שלכם הרחוקים מלהיות מדויקים, נכתבו ללא ידע אמיתי עליהם. כאשר הזמן מתאים, משפחתכם הגלקטית תבטיח שלכולכם תהיה הזדמנות ללמוד את ההיסטוריה האמיתית שלכם. אתם יכולים להמחיש את כוונתם באמצעות כך שיציגו לכם את האירועים שהתרחשו בעבר שלכם, כפי שהם למעשה קרו. בתוכנית הרחבה יותר, אתם תראו איך המין האנושי נודע בצורה שקרית להיסטוריה שלו, ובמיוחד בזמנים האחרונים.  אתם תלמדו את האמת מאחורי הסיבה של שתי מלחמות עולם, וזה מוכרח לגרום הלם וחלחלה בהתייחס לאובדן העצום של חיים. אין שום סיכוי שניתן לעוות או להפעיל מניפולציה על האמת, והיא לא תתגלה כדי להאשים מישהו, אלא לשים דברים על דיוקם.

אלה האחראים ל"כליאתכם" על כדור הארץ יענו לרשויות גבוהות יותר משלנו.  הם יוסרו מכדור הארץ כדי להבטיח שהשפעתם לא יכולה יותר להפריע לאנרגיות החדשות.  הימים מגיעים בהם אתם תשוחררו מכל ההפרעות, כך שאתם יכולים לחיות את חייכם כפי שאתם בוחרים אבל בשלום מוחלט.  יש צורך לחוות זאת כדי להבין מה המשמעות של זה, כיוון שנראה שמילים אינן מספיקות כאשר מנסים לתאר שלום והרמוניה מוחלטים.  חייכם הנוכחיים אינם אלא שיקוף עצוב של מה שמגיע אליכם, כך שכל מאמץ שאתם עושים כדי להתרומם לתוך הרטטים הגבוהים יהיה שווה את זה.  ברמה הגבוהה יותר, אתם יכולים לפגוש את משפחתכם וחבריכם האמיתיים אותם שכחתם במשך זמן רב, אבל תיזכרו בקרוב ברגע שתיפגשו בשנית.

זה כמעט בטוח שיגיע זמן בו אנשים יצטרכו לדעת מה מתרחש על כדור הארץ, ואיך זה משפיע על עתידם.  כאחד של אלה האוחזים ביותר ידע שיכול לעזור לאחרים להבין, אתם תיקראו כדי לעזור עד שניתן יהיה לשדר את החדשות על בסיס עולמי.  זה ייעשה בכזו דרך שכל אחד מבלי להתחשב במיקומם תהיה להם ההזדמנות לקבל זאת. גם נציגינו יהיו ביניכם, ואכן רבים כבר נמצאים ועושים כמיטב יכולתם כדי ליידע כמה שאפשר אנשים רבים באשר למה שמתרחש.


אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.



Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment